Guest Aaltonen

EFHK 13.12.2007 - Global Express OH-PPS

7 viestiä aiheessa

Tervehdys arvoisa foorumin väki.

Asuntokauppojen kunniaksi päätin töötätä tänne uuden topikin, vaikka tuo Small Is kaunista EFHK löytyykin tuosta listasta jA Vaikka tästä koneesta on tuola topikissa juttua ollut, niin mitä sitten.  :P

Kuitenkin, tämä on mun mielestä oman topikkinsa arvoinen juttu.

Eli jos joku nyt miettii, että mitä..... niin kyseessä on siis ensimmäinen Suomeen rekisteröity Bombardier BD-700-1A10 Global Express, OH-PPS, joka ainakin meikäläisen mielestä on sen verran kova juttu, että pistetään nyt tänne kuvapätkää sitten kaikesta vastutuksesta huolimatta.

Kattilat käynnissä, selvitystä ootellessa....

[ attachment removed / expired ]

On se upea. Ihan aikuisten oikeasti.

Ja vielä yksi shotti tälle mielettömän upealle koneelle!

Tosiaan vaikken minä näistä bisneksistä Korpelan Nikoon verrattuna tiedä yhtään mitään, niin tämä kone on kyllä sellanen paukku Suomen ilmailurekisteriin, että todellakin ansaitsee oman topikkinsa!  :D

-Sami-

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Siis :o Tuossa koneessa on tosiaan tyyliä! Aivan mieletön. "Värikin" on aivan täydellinen.  :thmbup: Kumpa kone eksyisi joskus Turkuun silloin kun olen kentällä!  :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Millekkäs firmalle tuo tuli ? Tuo on yksi suosikkini business jeteistä Citation X:n ja G550:n rinnalla.  :thmbup:

Vielä kun saisi kuvaa interiööristä..

Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Millekkäs firmalle tuo tuli ? Tuo on yksi suosikkini business jeteistä Citation X:n ja G550:n rinnalla.  :thmbup:

Vielä kun saisi kuvaa interiööristä..

Jani

Airfixille tai siis ainakin sen kirjoille.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tosiaan vaikken minä näistä bisneksistä Korpelan Nikoon verrattuna tiedä yhtään mitään,

Sami-

Kiittää hän  8)

Kyllä tuo on kaunis kone, siinä yhdistyy Ranskalainen eleganssi ja Jenkkiläinen muskelivoima, kuin olisi risteytetty Falcon ja Gulfstream  :P

Tuota oli upeaa kyllä katsella 4-hallin ikkunoista kun rullaili 04L:ltä iltapäivästä Tampereelta?  palattuaan  :P

Global Express:istä  on myös tälläinen " Halpisversio "  Global 5000

http://www.planepictures.net/netshow.php?id=693163

Mutta tuskin kalpenee paljon tuon rinnalla?  :-[

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla