Risto Partanen

Olut muovipulloon, juotko?

97 viestiä aiheessa

Nooh, oletteko maistaneet? Itse en ole enkä maista ennen kuin on pakko.. Sen verran houkuttelemattomia kapistuksia ovat :-\

Eipä ole tarvinnu käydä kaupasta kaljaa kohta puoleen vuoteen. On nuo laivatuliaiset riittäneet aika pitkälle tätäkin vuotta. Ja mulle se on ihan sama, missä se kalja tarjoillaan, kunhan se on KYLYMÄÄ!!!  ;D

Ade

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nooh, oletteko maistaneet? Itse en ole enkä maista ennen kuin on pakko.. Sen verran houkuttelemattomia kapistuksia ovat :-\

Ei ole tullut maistettua. Kädessä olen kaupassa muovipulloa pitänyt ja houkutus kokeilla oli kova, mutta sitten muistin aiemmin tässä ketjussa tekemäni lupauksen ;D Ja kyllä se totuuskin on, että ei se tuntunut "kaljapullolta". Sitä, onko muovipullolla samanlainen efekti, kuin muovituopilla, en aio ainakaan ihan heti selvittää...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

90 luvun alussa tuli lennettyä piiperillä usein viroon ja tuli myös tutustuttua paikalliseen kaljakulttuuriin.

Siellä toimitettiin kalja asuntoalueitten parkkipaikalle noin 500 litran farmarisäiliössä joka oli aoton perävaunun päällä.

Siitä sitä sitten haettiin 10 litran muoviämpäreillä,ja halpaakin oli!

Tallinnan ulkopuolella toimitus toimi hevosen ja kärryn avulla ja kauppa kävi.

Ei maistunut muovin sivumaku! ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei ole tullut maistettua. Kädessä olen kaupassa muovipulloa pitänyt ja houkutus kokeilla oli kova, mutta sitten muistin aiemmin tässä ketjussa tekemäni lupauksen ;D

Hehe, oikein ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

On muuten nuo uudet olutpullot jotenkin luotaan pois työntäviä. Kerrassaan kammottavan näköisiä  :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mä olen tykännyt että ne uudet muovipullot on ihan nättejä, harmi etteivät ole lasia  ;D  Kerran olen kokeillut ja pullon suusta kitattuna tunne oli kyllä vähän "siiderimäinen".  Tottumiskysymys kai sekin. Tällä hetkellä ne jäävät hyllyyn pääasiassa sen takia että litrahinta on kaksinkertainen halvempiin lasivaihtoehtoihin verrattuna.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Oli pakko kokeilla ja ainakin Koffin kolmonen maitui aivan luokattoman kamalalle muovipullosta. Ei tosin ole mitään mun lemppareita muutenkaan, mutta muovipullosta...hyi hitto. Kiljua!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tällä hetkellä ne jäävät hyllyyn pääasiassa sen takia että litrahinta on kaksinkertainen halvempiin lasivaihtoehtoihin verrattuna.

Eihän sitä olutta tarvitse aina litrakaupalla kitata ;);D

Kerran ostin Koffia muovipullosta, ja mielestäni se maistui paremmalle kuin Koff lasipullosta(toisaalta Koffia ei saa maistumaan hyvälle vaikka kultavadista joisi...) :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Voisin kokeilla jos tulisi vastaan. Löytyisiköhän jostain valokuvaa uusista pulloista, niin voisin täältä kotisohvalta tutkia uutuutta?

/HAnnu

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eikä sirpaleet riko hauvojemme tassuja  :thmbup:

Erittäin hyvin sanottu. Täältäkin neljä karvaista kaveria kiittää kun et riko pulloa kadulle.

Tosin viimeisin lasinpala oli omassa tassussa eikä koiran  :thmbdn:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Saksalaisia vehnäoluita ei saa kuin lasipullossa, joten ei vaikuta minuun mitenkään.

Ei myöskään tsekkiläistä lageria ole näkynyt muoviputelissa, vielä...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei myöskään tsekkiläistä lageria ole näkynyt muoviputelissa, vielä...

Sivistynyt makunauttija ei riko lasipulloaan luontoon  :thmbup:

Vain moukka lyö lasisen Olvin kalliota vasten, koska on muka niiin miehekäs olo  :thmbdn:

Nimim: "monet sirpaleet hauvojen ulkoilupaikalta lakaissut"

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sivistynyt makunauttija ei riko lasipulloaan luontoon  :thmbup:

Vain moukka lyö lasisen Olvin kalliota vasten, koska on muka niiin miehekäs olo  :thmbdn:

Nimim: "monet sirpaleet hauvojen ulkoilupaikalta lakaissut"

Kyllä tuo pussikaljan juonti on lopetettu jo aikaa sitten  ;) Jos ei ravintolasta saa mieliolutta, niin sitten sitä kaadetaan kotona. Niin, nuo sattuu olemaan tölkissä tällä kertaa. Valitettavasti täälläkin näkee lasinsiruja joka maanantai aamu, ihan ulko-ovenkin vieressä. Se kun on niin vaikeaa jättää se tyhjä hylsy ehjäksi. Ja syyttävä sormi osoittaa tällä kertaa nuorisoon  >:( (on näköhavaintoja sattumalta)

Ade

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään