Mikko Suomela

Kone ei tunnista CD-asemaa?

11 viestiä aiheessa

MOI!

Kone ei tunnista CD-asemaa. Ainakaan omassa tietokoneessa ei näy cd-asema kuvaketta. Mikä auttaisi? Kiitos vastauksista.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ekaksi tarksita että kaikki johdot asemaan on kiinni kunnolla. Sitten tarkista koneen buutin aikana tunnistaakos koneen BIOS sitä CD asemaa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

johdot on varmana. Tämä sattui kun halusi katsoa omko yhdessä levyssä mitään sisällä kun siihen ei ole kirjoitettu mitään.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

johdot on varmana. Tämä sattui kun halusi katsoa omko yhdessä levyssä mitään sisällä kun siihen ei ole kirjoitettu mitään.

Kaí olet kokeillut muillakin levyillä?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olen ainakin itse huomannut sellaisen bugin XP:ssä, kun jotain poltettua levyä ei tahdo wintoosa alkaa lukemaan, se jumittaa tavallaan aseman, ettei esim muutkaan poltetut cd levyt näy niin kuin pitäisi :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itsellä oli dvd-aseman kanssa sama vika eli ei tunnistanut asemaa tässä muutama päivä sitten. Oli tullut vistan päivityksen siinä ja myöskin olin asentanut ipodin takia applen softaa koneelle. Poistin kaikki asennukset viimeisen 2pv ajalta(koneen palautus tiettyyn pisteeseen) ja kas kummaa toimi...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään