Keijo Nieminen

Pelataan pelejä! - Ketju sekalaisille peliasioille

346 viestiä aiheessa

No sehän hyvä :) Montakaan en tiiä joka tuota peliä olis ostamassa niin ehkä täätlä foorumilta löytyis sitten peliseuraakin?  ;)

Täällä ainakin yksi ennakko-tilannut!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Seurailkaahan ihan hupina noita Gigantinkin tarjouksia. Esim tuo Call of Duty: Modern Warfare oli ensimmäisissä myyntierissä erikoishinnalla päivän, eli 19.90€. Seuraavana päivänä hinta olikin sitten jo parisen kymppiä kalliimpi. En nyt sano sata varmasti onko tuon pelin kohdalla sama homma, mutta ainakin ihan hyvä on seurailla. Modern Warfare 2 ostin juuri tuolta Gigantin erikoistarjouksesta Joensuusta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Seurailkaahan ihan hupina noita Gigantinkin tarjouksia. Esim tuo Call of Duty: Modern Warfare oli ensimmäisissä myyntierissä erikoishinnalla päivän, eli 19.90€. Seuraavana päivänä hinta olikin sitten jo parisen kymppiä kalliimpi. En nyt sano sata varmasti onko tuon pelin kohdalla sama homma, mutta ainakin ihan hyvä on seurailla. Modern Warfare 2 ostin juuri tuolta Gigantin erikoistarjouksesta Joensuusta.

Mä kun oon aina luullu, että gigantissa kaikki pelit on aina kympin kalliimpia ku muualla.  :D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mä kun oon aina luullu, että gigantissa kaikki pelit on aina kympin kalliimpia ku muualla.  :D

Kaikkihan ei tunnetusti ole ihan sitä miltä näyttää. Tuokin oli vaan luultavammin meikäläisen tuuria että samana päivänä tarvi siellä käydä uutta kaffekeitintä ostamassa :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tulipa eilen amazonista MW2, 41€ posteineen tietokoneelle. mukavaa räiskettä, itse vasta pelannut suurimmaksi osaksi multiplayeria, sitten favelaan asti Singleä. Tarkoitus päästä MP:ssä vähän rankissa ylös, niin saisi kunnon aseita. Mutta hyvä ostos oli. (pst, www.G2play.net saa 9,99€ COD4.)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Toni toisaalla puhui pelailleensa Dirt 2.

Onko hirveätä arcadep*skaa (kuten dirt 1) vai ihan varteenotettava rallipeli? Voiko verrata millään lailla edelleen rallipelien valtikkaa pitävään Richard Burns Rallyyn?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onko hirveätä arcadep*skaa (kuten dirt 1) vai ihan varteenotettava rallipeli? Voiko verrata millään lailla edelleen rallipelien valtikkaa pitävään Richard Burns Rallyyn?

Samaa kastia kuin Need for speedin uusimmat, vähän hienommalla grafiikkatoteutuksella. Ei oikein enää sellaista oikeata rallittelu fiilistä pidä tuo Dirt 2 sisällään.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minun mielestäni DiRT 2 tuntuu jopa huonommalta ajettavalta kuin DiRT 1. Ei voi missään nimessä verrata Richard Burns Rallyyn ajotuntumaltaan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luultavasti tunnus poistettu joko hänen itsensä tai moderaattorin aloitteesta :P

Miksiköhän, eihän Toni ole minun mielestä mitään pahaa tehnyt. Eka lähti tiedot ja nyt koko tunnus....

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Miksiköhän, eihän Toni ole minun mielestä mitään pahaa tehnyt. Eka lähti tiedot ja nyt koko tunnus....

Jos asia olisi meille kuulunut, niin Toni olis varmaan sen kertonut...  :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

35 min aikaa kun Bad Company 2 beta asennus tiedostot julkaistaan PC:lle, ei malta odottaa. En ole vielä ennakkotilannut peliä mutta votiin Beta keyn :) Tosin pääsen luultavasti pelaamaan vasta huomenna, koska 3 megan netti, tiedosto on 1.5 gb ja serverit tukkiutuu varmasti joka lataus sivulta niinkuin silloin kun BF2 1.5 patch julkaistiin. Silloinkin tuli niin hitaasti että huhhuh.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

On se hieno.... Vaikka ei tuo beta nyt täydellinen olekkaan, mutta silti  :D Latasikin melko nopeasti tuon, kun olin ensimmäisten joukossa lataamassa. Lähes kaikki latauspaikat kaatuivat tunnin sisällä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mistäköhän ton vois vielä saada. Beta-keyn siis. Tiedän, että noita isoja sivustoja on, jotka niitä jakelee kuhan rekkaa niiden sivuille, niin sain PS3 beta koodinikin. ^^ Mutta nyt alko taas se kauhea metsästys. :/ Noh, pitää tutkia. Kuitenkin haluan testata tietokoneella, on se kuitenkin ihan erilainen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

PC:lle saa betakeyn ostamalla pelin ennakkoon, ainakin EAStoresta sai, PC:llähän räiskintöjä pelataan eikä millään tatilla :D

Juu, muttakun en haluais vielä ennakkotilata. Tosin EA:lta sais hyvin edullisesti, VoucherCodesin kautta. 30€ tais maksaa tolla. Mutta katson jos löydän jostain sen betakeyn, kun tässä alkamisen jälkeen niitä alkaa yleensä löytyä eri sivuilta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ostin Citymarketin tarjouslaatikosta Crysis Maximum Edition pelin. Peli maksoi alle 10 €. Sisältäen dvd levyt :  Crysis, Crysis warhead, Crysis wars ja cd levy : documentation disc.

Peli on tuttu. Minulla on ollut aikoinaan Farcry.

Asensin nyt aluksi Crysiksen. Ja pelaan sen 64 bit versiota.  Tiesin, että peli on varsinainen tehosyöppö. Vähän arvelutti, kun minulla on vain kevyesti ylikellotettu HD 5750.

Peli toimii kumminkin hienosti.  Kaikki asetukset very hight  :)  ( 1680 x 1050 ).  Reunanpehmennys 8x.

Asensin päivitykset : Patch 1.2 ja 1.21, joka on kait uusin. 

Pelin maisemat ovat upeita  :)  Kerrankin sai rahalle vastinetta.  Peli julkaistiin vuonna 2007. 

Nyt koneet ovat niin tehokkaita, että peli näyttää miltä se on suunniteltu.  ;D

Minulla on suorittimena Intel  i7-  860. 

Mistä näkee tämän pelin fps arvon ?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään