Antti Lehtilä

Puhe headsetin kuulokkeista ja muut kajareista?

11 viestiä aiheessa

Mites sais järkättyä silleen että mulle tulevat selvitykset tulevat headsetin kuulokkeista ja muut surinat sekä hurinat tavallisista kajareista...? ???

-antti-

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mites sais järkättyä silleen että mulle tulevat selvitykset tulevat headsetin kuulokkeista ja muut surinat sekä hurinat tavallisista kajareista...? ???

-antti-

Osta USB-kuullokeet

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

-antti-

Itse ostin toisen äänikortin, maksoin 19.90€ kajarit on toisessa äänikortissa ja headset toisessa = simun äänet kajareista.. ja hedareista pelkkä lennonjohto.. Jos omistat jo headsetin (niinkuin omistat) niin äänikortin ostaminen on halvempaa kun noin 50€ USB-Headset ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Niin ja simun ATC:tä ei saa noin, pitää lentää vatsimissa tai kaverin kanssa netin yli ja höpistä rogerwilcolla tai teamspeakilla tms.

//Tuomas

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jos omistat jo headsetin (niinkuin omistat) niin äänikortin ostaminen on halvempaa kun noin 50€ USB-Headset ;)

Toisaalta, korttipaikat ovat usein, jos sanonta sallitaan, kortilla. Mulla ainakin on ne tupanneet olemaan joka koneessa täynnä. Muutama kymppi lisää siitä, että ei mene korttipaikkaa, voi siis olla halpa hinta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jep. :) Lisäksi tuo usb headset on helppo käyttää. Ei mitään asennusrumbaa, piuha kiinni ja menox.

Tietysti, asetukset ja äänensäädöt joutuu tekemään, mutta ne joutuu tekemään jokatapauksessa. 8)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Äänikortti koneeseen kiinni, hedarit siihen ja menox! ja säästää n. 30e ;) riippuu tietty paljon panostaa siihen äänikorttiin mut enivei..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Äänikortti koneeseen kiinni, hedarit siihen ja menox! ja säästää n. 30e ;) riippuu tietty paljon panostaa siihen äänikorttiin mut enivei..

Nykyisin lähes jokaisessa emolevyssä on integroitu äänikortti niin säästää erillisen kortin hinnan eikä mene yhtään korttipaikkaa.

Edit: Itsellä ennemmin loppuu usb paikat kuin korttipaikat. Nykyisin kaikki vehkeet käyttää usb:tä (adsl, tikku, digikamera, piirtopöytä jne jne)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

USBiin saa hubeja. Mullakin on tuommoinen 8-porttinen, jossa 2 porttia vapaanakin vielä ;)

Ja hintaa oli?

(veikkaisin että samanverran kuin äänikortilla)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

En minä muista. Varmasti enemmän kuin halvalla äänikortilla. Mutta kun koneessa on USB-portteja ehkä vain 2, yleensä 4, niin äkkiä se hubin tarve iskee joka tapauksessa.

PCI-väylään ei saa hubeja.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään