Kirjoitettu Joulukuu 22, 2007 Vuoden pimein päivä on tunnetusti vuoden paras kuvauspäivä Pentax-mies ja muut vois laittaa jatkoa... OH-S** [ attachment removed ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Joulukuu 22, 2007 Oisko OH-SAN . Mä henkilökohtasesti tykkään kuvista joissa itse kone ei ole etualalla (tässä nyt kone ja kuu kilpailevat 1. paikasta ). Hyvä kuva! Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Joulukuu 22, 2007 Vuoden pimein päivä on tunnetusti vuoden paras kuvauspäivä Pentax-mies ja muut vois laittaa jatkoa... Laitetaan, tais olla OH-SAO toi Avro. OH-LG* [ attachment removed ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Joulukuu 22, 2007 Minä, avro EC-135 ja poltsi [ attachment removed ] Lievästi tärähti :- Hauskaa joulua kaikille Toivottavasti jouluna ei käy mitään kummempaa kentällä, niin ei tartte kesken kaiken karata poies Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Joulukuu 22, 2007 Ihan mielettömän upea kuva Samilta 8), ei tossa Mikon kuvassakaan ole valittamista, mutta siinä kuu jää hieman toissijaiseksi. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Joulukuu 22, 2007 Eihän tähän taida uskaltaa laittaa kuvia, kun Sami ja Mikko pisti riman niin korkealle! Mielettömän upeita kuvia teiltä. Tässä joitain kalliolta otettuja, tunnuksia en yritä edes arvailla. Kamerana Canon PowerShot S5 IS [ attachment removed / expired ] [ attachment removed / expired ] [ attachment removed ] [ attachment removed ] [ attachment removed ] [ attachment removed ] [ attachment removed / expired ] [ attachment removed / expired ] [ attachment removed / expired ] [ attachment removed / expired ] [ attachment removed / expired ] [ attachment removed / expired ] [ attachment removed / expired ] [ attachment removed / expired ] Edit: Samin kehoituksesta tummensin kuvat. Nyt näyttää paljon paremmalta. (ainakin omasta mielestäni ) Kiitos! Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Joulukuu 22, 2007 Eihän tähän taida uskaltaa laittaa kuvia, kun Sami ja Mikko pisti riman niin korkealle! Mielettömän upeita kuvia teiltä. Tässä joitain kalliolta otettuja, tunnuksia en yritä edes arvailla. Kamerana Canon PowerShot S5 IS Hyvät kuvathan nuo on, järkkärilläkin oli jo tekemistä ihan riittävästi. Itse en vääntäis noin vaaleiksi vaan antaisin olla tummempia. Joo tunnukset meni huti But who cares! Kannatti siinä välillä sohia sinne toisenkin pallon suuntaan. 8) [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Joulukuu 22, 2007 Tällainen jäi kortille tänään Malmilta. OH-CTM. [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Joulukuu 22, 2007 Hyvät kuvathan nuo on, järkkärilläkin oli jo tekemistä ihan riittävästi. Itse en vääntäis noin vaaleiksi vaan antaisin olla tummempia. Joo tunnukset meni huti But who cares! Kannatti siinä välillä sohia sinne toisenkin pallon suuntaan. 8) Kiitän! Tässä vasta puolisen vuotta tullut valokuvausta harrastettua, seuraavaksi pitäisi opiskella sitten kuvankäsittelyä! Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Joulukuu 22, 2007 Mahtavat kuvat jokaiselta, mutta Sampon, sekä Samin ensimmäinen kuva miellytti eniten. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Joulukuu 22, 2007 Tällainen jäi kortille tänään Malmilta. OH-CTM. Onko toi otettu silloin, kun tango mike lenteli läpäreitä siinä kahden aikoihin? Tässä tekee loppuun keskeytetyn lentoonlähdön: (Mulle ihan uus ilmiö, koska ne ei liikennekoneilla näitä harrasta ) [ attachment removed / expired ] Ja sitten vielä yksi aiheesta kuu ja r-22 [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Joulukuu 22, 2007 Onko toi otettu silloin, kun tango mike lenteli läpäreitä siinä kahden aikoihin? Juu, sillonhan se. Toi kopterikuva on kyllä hieno Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Joulukuu 22, 2007 Juu, sillonhan se. Toi kopterikuva on kyllä hieno Missäs päin sä sitten kuvailit, en ainakaan huomannut sinua. Entäs mitä oli kameran nokalla tuossa kuvassa? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Joulukuu 22, 2007 Edit: Samin kehoituksesta tummensin kuvat. Nyt näyttää paljon paremmalta. (ainakin omasta mielestäni ) Kiitos! No niin nyt näyttää paremmalta Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Joulukuu 22, 2007 Missäs päin sä sitten kuvailit, en ainakaan huomannut sinua. Entäs mitä oli kameran nokalla tuossa kuvassa? Olin siellä kummulla ja välillä siinä 36:n päädyssä. Nokalla oli 300/2.8 + 1.4 ja 2x konvertterit. Uskomattoman terävää jälkeä tekee tuollakin yhdistelmällä tuo lasi. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Joulukuu 25, 2007 Tässä tekee loppuun keskeytetyn lentoonlähdön: (Mulle ihan uus ilmiö, koska ne ei liikennekoneilla näitä harrasta ) Jaa.. kuinka niin oletat, totta kai harrastavat, jos jokin ei ole kohdillaan ja vielä pystyy keskeyttämään. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Joulukuu 25, 2007 Jaa.. kuinka niin oletat, totta kai harrastavat, jos jokin ei ole kohdillaan ja vielä pystyy keskeyttämään. Siis Malmilla tekevät harjoituksen vuoksi, liikennekoneet vain, kun on hätä. Ja kovin usein ei ole hätä. Kerran olen nähnyt keskeytetyn lähdön isommalla. Se oli DHL:n 757. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Joulukuu 25, 2007 Tällainen jäi kortille tänään Malmilta. OH-CTM. Tää oli hiano! Mopolla kuuhun...pian ollaan jo avaruudessa... -m Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Joulukuu 26, 2007 Tos ois tommonen käsittämätön tutkielma aiheesta LGB ja kuukko jonon jatkoks... -A- [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla