Joel Ahonen

Kannettava tonnilla

12 viestiä aiheessa

Vanha pöytäkone alkaa vetelemään viimeisiään ja nyt olisi suunnitelmissa ostaa kannettava tilalle.

Mitä suosittelisitte kun budjetti on ~1000e? Koneen tulisi mielellään olla sellainen millä voi pelata myös FSX:ää kun sellainenkin pitäisi saada. Paljonko pitäisi olla muistia tms. jotta simulla pelaaminen onnistuisi vai käykö se nykyään jo kaikilla uusilla koneilla? Entä näytönohjain?

Itse olen aika pihalla näistä, mutta minkälainen merkki esim. Acer olisi? Ovat suht edullisia mutta miten on laatu? Voi olla toki jonkun muunkin merkkinen mutta noissa tuo hinta houkuttaisi.

Verkkokauppa.comista olen noita vähän katsellut ja monissa näyttäisi olevan käyttöjärjestelmänä Vista. Kovasti sitä on monet kuulemma haukkuneet, mikä siinä niin huonoa on? Apua tarvitaan...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mie en ainakaan ostaisi kannettavaa pelikäyttöön, pelit kun koko ajan vaatii enemmän tehoa koneelta ja kannettavaa on pirun hankala/kallista muokata. Mulla kannettava on vaan peruskäytössä ja pelaan sillä niitä pelejä jotka sillä tomii, tuolla takahuoneessa on sitten kunnon pöytäkone johon ostan sitä mukaa palikkaa kun pelit vaativat

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mie en ainakaan ostaisi kannettavaa pelikäyttöön, pelit kun koko ajan vaatii enemmän tehoa koneelta ja kannettavaa on pirun hankala/kallista muokata. Mulla kannettava on vaan peruskäytössä ja pelaan sillä niitä pelejä jotka sillä tomii, tuolla takahuoneessa on sitten kunnon pöytäkone johon ostan sitä mukaa palikkaa kun pelit vaativat

Juu. Tässä nyt ei ollut ajatuksena lähteä muokkaamaan konetta mitenkään edes tulevaisuudessa, vaan hakea sellainen kone joka toimii peruskoneena ja satunnaisesti pelikäytössä. Jos sellaisia nyt on tuohon rahaan saatavilla?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Suositukseni: Toshiba Satellite U300-14K tai Toshiba Satellite U300-11Z, molempien hinnat ovat noin tonnin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Juu. Tässä nyt ei ollut ajatuksena lähteä muokkaamaan konetta mitenkään edes tulevaisuudessa, vaan hakea sellainen kone joka toimii peruskoneena ja satunnaisesti pelikäytössä. Jos sellaisia nyt on tuohon rahaan saatavilla?

Siltikään en kannusta hommaamaan kannettavaa pelikoneeksi. Jos on rahaa sijoittaa 1500€, niin sillä saa läppärin normikäyttöön ja lisäksi pöytäkoneen jolla pystyy pelaamaan uusimpiakin pelejä kotikäyttöön. Läppäriä ei ole suunniteltu pelamiseen vaan hyötykäyttöön

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuosta kaipailisin mielipiteitä... Riittääkö tuollaisen tehot simuiluun?

Ei riitä, riippuu toki vähän mitä simuilulta hakee, mutta yleisellä tasolla ei riitä...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kai se sitten on uskottava että kannettavaa ei pelikäyttöön kannata hankkia. No, kysytään nyt tässä samassa että millä rahalla saa hyvän pöytäkoneen joka pyörittää myös FSX:ää sulavasti? Laajennetaan vähän kysymystä.  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään