Kirjoitettu Joulukuu 26, 2007 Aviation Safety Network epäilee koneen rekisteritunnukseksi D-ANKE. http://aviation-safety.net/database/record.php?id=20071226-0 Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Joulukuu 26, 2007 Tekstistä ei oikein saa selvää, mutta vahvasti kuvien perusteella arvelen kyseessä olleen tämän yksilön, http://www.planepictures.net/netshow.php?id=230093 Koska ilmeisesti tuo on ko. yhtiön ainoa Challenger? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Joulukuu 26, 2007 No voi kurjuus. :'( Kyseinen masiina taisi käydä tänä vuonna useamman kerran vantaallakin, ainakin 11.9. Käännös juhan linkistä One of the pilots died on the spot The disaster occurred December 26 in three hours the night. The plane hit the brand "Challenger" CL-60, belonged to a private German company JET CONNECTION BUSSINESS FLIGHT. " On-flying Hanover-Hong Kong flight and landed to refuel in Almaty. Flight-JCX - 826, "said spokesman Rescue Anastasia Malishich. The disaster occurred on takeoff at the airport of the southern capital. Touch of the runway, the plane nakrenilsya right, right around the console land and take-off resigned from the course, probiv reinforced fence. Then traveled another 400 meters, exploded and burned completely. On board were four people: a passenger, he is the owner of the plane and air crew and two pilots. The owner of an aircraft, 31-year-old German citizen Lars Vindhorst, air-31-year-old girl Denise Hoysli from Turkey, the two pilots also citizens of Germany, 42-year-old Michael Volkeyn and 52-year-old Reyhard Kleytshmidt. In the second plane crash killed the pilot, Michael Volkeyn. The other victims taken to the city hospital fourth. All three are now in stable condition in the resuscitation. A girl first degree burns. Men also traumatized heavier. One of them fractures of the tibia bone and the other brain shaking, told the correspondent of "Vecherki" vrach-reanimatolog Mechtova Gulnara. Why did the accident happen - yet unknown. Weather at the time of take-off with all the requirements, the mode of operation is not disturbed airport. The complete was a pre-training. The specialists examined the scene, provide safety and the wreckage of the aircraft "black box" to be able to carry out all the necessary expertise. The investigation of the causes of the plane crash would Committee of Civil Aviation. Elena SOKOLOVA, photo Melsa ETEKBAEVA Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Joulukuu 26, 2007 No voi kurjuus. :'( Kyseinen masiina taisi käydä tänä vuonna useamman kerran vantaallakin, ainakin 11.9. Käännös juhan linkistä Paska homma, itse en ainakaan ole kentällä käynyt ko. päivänä, sattuisiko kenelläkään olevan tuosta kuvaa BFC:llä? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Joulukuu 26, 2007 Paska homma, itse en ainakaan ole kentällä käynyt ko. päivänä, sattuisiko kenelläkään olevan tuosta kuvaa BFC:llä? 04L:n finaalista olis mutta tänne en mitään laita kun just äsken palo päreet kun löysin omia kuvia pitkin flickeriä. Pistän yv:llä linkin kuvaan. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Joulukuu 27, 2007 Koneen rekisteri ei ole välttämättä D-ANKE, vaan paikallisen median mukaan D-ARWE, mikä löytyy tämän uutisen alkuosasta kolmannelta riviltä: http://www.procuror.kz/?type=news&iid=5&pid=152〈=ru&nid=2022 Myaviationista löytyy kuva, jossa kyseinen kone on saman firman nimissä ja samassa värityksessä: http://myaviation.net/?pid=01195728 Ikävä juttu joka tapauksessa. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Joulukuu 27, 2007 Koneen rekisteri ei ole välttämättä D-ANKE, vaan paikallisen median mukaan D-ARWE, mikä löytyy tämän uutisen alkuosasta kolmannelta riviltä: http://www.procuror.kz/?type=news&iid=5&pid=152〈=ru&nid=2022 Myaviationista löytyy kuva, jossa kyseinen kone on saman firman nimissä ja samassa värityksessä: http://myaviation.net/?pid=01195728 Ikävä juttu joka tapauksessa. Modified Airliner Photos - Fake Aviation Photos! Nuo ovat editoituja kuvia. Ei taida olla olemassa kys. konetta (D-ARWE). Kyllä se D-ANKE näyttää olevan. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Joulukuu 27, 2007 Nuo ovat editoituja kuvia. Ei taida olla olemassa kys. konetta (D-ARWE). Kyllä se D-ANKE näyttää olevan. Ei sillä, että asialla olisi mitään merkitystä, mutta jos käytät hiukan Googlea, niin huomaat, että Challenger D-ARWE on olemassa. Tai siis oli, kunnes tuhoutui hiljattain Almatyssa. Surkea tapaus kumminkin. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Joulukuu 27, 2007 Hmm. Tuo Myaviationin kuva, johon linkitin, on ilmeisesti tosiaan retusoitu Airliners.netin D-ANKE-kuvan päälle (A.net vesileima ja alapalkin teksti näkyy), koska mitään D-ARWE-kuvaa ei A.netistä löydy?? Paikalliseen mediaankaan ei välttämättä voi täysin luottaa. Aviation Safety Network odottaa myös edelleen vahvistusta koneen tunnuksesta. Asia selviää kyllä jossain vaiheessa. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Joulukuu 27, 2007 Kyllä se D-ANKE taitaa olla koska D-ANKE on käyttänyt ACARSien mukaan lennon numerona JCX 8xx -sarjaa kun taas D-ARWE taas on käyttänyt JCX 5xx -sarjaa. Onnettomuuslentohan oli JCX 826 Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Joulukuu 27, 2007 mistä tää "editoitu kuva" juttu lähti liikkeelle onko täältä jo poistettu jotain??? Kyllä noissa myaviation kuvissa on muissakin a.net palkit ja leimat kun on saman firman saitti... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Joulukuu 27, 2007 mistä tää "editoitu kuva" juttu lähti liikkeelle onko täältä jo poistettu jotain??? Kyllä noissa myaviation kuvissa on muissakin a.net palkit ja leimat kun on saman firman saitti... Siitä että tuolla My Aviationin sivuilla oli linkki(mainos) Fake Airline Photos, joka näytti vahvasti kategorialta, nyt siinä lukee Car Photos... Ja sitten tuossa My Aviationin kuvassa on Airliners.netin kehys, vaikka Airliners.netistä ei löydy yhtään kuvaa koneesta rekisterillä D-ARWE. Ja jos googletat hakusanalla D-ARWE, saat yhden ilmailuun liittyvän hakutuloksen, joka on tuo My Aviationin kuva. En nyt mene kiistämään etteikö tuota konetta sitten ole olemassa, sanon vaan että se päätelmä oli hyvin perusteltu. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Joulukuu 27, 2007 Siitä että tuolla My Aviationin sivuilla oli linkki(mainos) Fake Airline Photos, joka näytti vahvasti kategorialta, nyt siinä lukee Car Photos... Ja sitten tuossa My Aviationin kuvassa on Airliners.netin kehys, vaikka Airliners.netistä ei löydy yhtään kuvaa koneesta rekisterillä D-ARWE. Ja jos googletat hakusanalla D-ARWE, saat yhden ilmailuun liittyvän hakutuloksen, joka on tuo My Aviationin kuva. En nyt mene kiistämään etteikö tuota konetta sitten ole olemassa, sanon vaan että se päätelmä oli hyvin perusteltu. Joo, ihan mitätön asia taittaa peistä, mutta jos googletat hakusanoilla D-ARWE Challenger saat 64 vastausta, joista huomattava osa viittaa tapahtuneeseen onnettomuuteen. Lisäksi ammattilentäjien huhupalstalla (www.pprune.org) on linkki kazakstanilaisen lehden uutiseen tapahtuneesta, josta en saa muuta selvää, kuin konee rekisteritunnuksen D-ARWE. AIka näyttää ja hälläkö väliä, kun ihmishenkikin on menetetty ja muutama muu joutunut huonoon kuntoon. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Joulukuu 27, 2007 Kyllä tosta D-ARWE sta löytyy vaikka kuinka mm. http://www.farnboroughspotters.com/blog1.html http://www.rmas.de/Movements/mov0907.htm http://www.laasdata.com/corpjet/corpjetctry.php?c=D&t= Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Joulukuu 27, 2007 Jep. D-ARWE se oli. Itse olin hakemassa kyseistä konetta rapakon takaa 3.9. tänä vuonna (KBDL-EDDB). Ei tunnu kivalta ei... No, toivottavasti onnettomuuden syy saadaan selville mahd. nopeasti... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla