Kirjoitettu Joulukuu 28, 2007 Uusi kamera tuli saatua jouluna, joten päätin lähteä testailemaan sitä Tampereelle, kun kerran Porin kentällä ei ole mitään toimintaa ennen 2.1.2008. Uusi kuvauskalusto on tämänlainen: Nikon D40X + AF-S DX 18-55/3.5-5.6G ED II + AF-S DX VR 55-200/4-5.6G Vanhana kamerana oli Panasonicin DMC-FZ5. Ryanair B737-800 EI-DCJ lensi Bremeniin [ attachment removed / expired ] Blue1 Avro RJ-85 OH-SAK [ attachment removed / expired ] Omien tietojen mukaan lento FC282 oli Golden Airin viimeinen lento Suomessa, ellei niin ollut, niin ainakin viimeistä kertaa Tampereella Golden oli. OH-FAF [ attachment removed / expired ] Ryanair B737-800 EI-CSQ Dublinista [ attachment removed ] [ attachment removed ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Joulukuu 28, 2007 Siitä se lähtee varustelu kierre Kuvatkin ihan ok näin alkajaisiksi! Tähän aikaan vuodesta kelit on mitä on, vaikka täällä Porissa olikin selkeä taivas... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Joulukuu 28, 2007 Näppärät kuvat keliin nähden, ettei vaan oltu kentällä samaan aikaan.. itse poikkesin nappaamaan atraimen 14 jälkeen. OH-ATF [ attachment removed ] [ attachment removed ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Joulukuu 28, 2007 Näppärät kuvat keliin nähden, ettei vaan oltu kentällä samaan aikaan.. itse poikkesin nappaamaan atraimen 14 jälkeen. Toi puolikolmen ATR jäi välistä, kun kävin syömässä sillä aikaa. Sen jälkeen kävin kentällä vielä kääntymässä ja sitten olikin jo aika lähteä takaisin Poriin.. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Joulukuu 29, 2007 Olin myös samoihin aikoihin 24:n päässä. Kuvasin siellä Goldenin ja Ryanairin, mutta sutta ja sekundaa tuli. Mielenkiintoinen tieto tuo mahdollinen viimeinen vuoro. Tulipahan sellainenkin sitten kuvattua. Hyvät kuvat olet tosiaan saanut keli huomioonottaen. Pitäisiköhän sitä itsekin poiketa Porissa joskus.. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla