Kirjoitettu Joulukuu 28, 2007 Terve. Oli asiaa Tuusulaan tänään ni kävin pitkästä aikaa Lemminkäisenkallioilla. Keli oli samanlainen kun mihin tänä talvena on jo totuttu, eli suttunen ja harmaa. Koneethan oli sitä ihan samaa peruskauraa, joten yritin jotain taiteellista näkökulmaa. Toivottavasti ei menny ihan reisille. [ attachment removed ] [ attachment removed ] [ attachment removed / expired ] Hyvää Uutta Vuotta T: Jani Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Joulukuu 28, 2007 Hyvät ja tarkat kuvat.Eipä Helsingissä päin näytä olevan lunta. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Joulukuu 28, 2007 Todella nätti tuo toinen, erittäin hienot värit Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Joulukuu 28, 2007 Todella hienoja otoksia, keskimmäinen on aivan mahtava! Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Joulukuu 28, 2007 Tervehdys Jan! Ei puhettakaan että kuvasi olisivat menneet reisille! Ensimmäinen kuva minua jotenkin häkellyttää. Itse lentokone näyttää mustavalkoiselta otokselta mutta kuitenkin kuvan taustalla pilvien värisävyt heijastavat värisävyjä. Mielestäni aivan upea kuva. -Kari- Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Joulukuu 28, 2007 Hienoja kuvia tosiaan. Henk. koht. mielipiteena sanon taasen taman, etta meikalaista ei tosin nuo kehykset hirveasti savayta. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Joulukuu 28, 2007 Eka on minusta ehdottomasti paras Muissakin hyvä idea mutta neatimagea käytetty niin että melkein silmiä särkee, ei ole häpeä jos kohina näkyy. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Joulukuu 28, 2007 Mun mielestä nää on ihan kamalia. Kuvia katsellessa meinas nousta pari tuntia sitten otettu kossu-pullo ylös. ??? Yök, mitkä värit! Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Joulukuu 28, 2007 Henk. koht. mielipiteena sanon taasen taman, etta meikalaista ei tosin nuo kehykset hirveasti savayta. Kehykset on hyvät, kun niitä käytetään hyvällä maulla, eikä tungeta joka kuvaan. Kuten tässä on menetelty. Kehyksethän ei vaikuta mitään itse kuvaan, mutta kuten tässä, ne irrottaa itse kuvan hyvin esille taustasta Henk. koht. mielipide on, että tuo bussikuva on paras, kaikessa yli(?)editoinnissakaan. Ykkösen rajaus ei jostain syystä toimi aivan kympillä (ehkä tuon pitäisi olla täysin keskellä) ja kakkosessa häiritsee, kun ei satu kone ja lähestymisvalot samaan linjaan, tai toisin sanoen siinä ei ole yhtään "suoraa linjaa" (asia johon ei voi itse vaikuttaa...). Mutta kaiken kaikkiaan yksi laadukkaimmista seteistä pitkiin pitkiin aikoihin. Maltti on valttia, sano... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Joulukuu 28, 2007 Mun mielestä nää on ihan kamalia. Kuvia katsellessa meinas nousta pari tuntia sitten otettu kossu-pullo ylös. ??? Yök, mitkä värit! Ehkä olisi kannattanut ottaa toinenkin kossu, niin... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Joulukuu 28, 2007 Kuvia katsellessa meinas nousta pari tuntia sitten otettu kossu-pullo ylös. ??? Yök, mitkä värit! Tää selittänee aika paljon //T Edit: Mikko: ^5 Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Joulukuu 28, 2007 Yök, mitkä värit! Eli tarkemmin sanottuna, mitä tarkoitat? Omalla näytölläni värit näyttäisivät olevan likimain kohdillaan mutta en nyt menisi kilpailemaan "ammattilaisten" kuvansäätöjen kanssa. Toisaalta ajatellen, tämä vuodenaika asettaa kyllä melkoisesti värirajoituksia kuvien suhteen. Harvassa lienevät parhaat otokset tähän aikaan vuodesta Suomen kentillä. -Kari- Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Joulukuu 28, 2007 Mun mielestä nää on ihan kamalia. Kuvia katsellessa meinas nousta pari tuntia sitten otettu kossu-pullo ylös. ??? Yök, mitkä värit! No, mutta jospa ottaisit vielä toisen " Kosanderin " ja sitten kun alkaa jossain vaiheessa iskemään värit päälle, ottaisit taas screeneri-moodin päälle, ja kävisit vetämässä paremman setin tuolla suttupaskassa tänne esille Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Joulukuu 28, 2007 Harvassa lienevät parhaat otokset tähän aikaan vuodesta Suomen kentillä. Tai just päin vastoin. Tähän vuodenaikaan kun jaksaa kentällä päivystää, voi se vuoden kuva sattua just jollain kultaisella sekunnilla. Seuraavan sekunnin kohdalla se voi olla jo hukattu tilaisuus... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Joulukuu 28, 2007 Mikä näissä kuvissa muka säväytti??? Ammattilaiset kehuu peruskuvia. Ei ymmärrä, näää on niin perus niin perus kamaa,....! E: Ei jatketa kosanderilla vuan kuatoryypyllä Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Joulukuu 28, 2007 Tai just päin vastoin. Tähän vuodenaikaan kun jaksaa kentällä päivystää, voi se vuoden kuva sattua just jollain kultaisella sekunnilla. Seuraavan sekunnin kohdalla se voi olla jo hukattu tilaisuus... Tosian, kyllähän tuokin on totta, mutta kun tuo työssä käynti rajoittaa tuota päivystämistä No, toisaalta, tänään oli LGD:ssä hyvät kahvit tarjolla, vaikka ei pullaa saanutkaan, ja pushbackista olisi saanut kivat kuvat, mutta työt työnä... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Joulukuu 28, 2007 Villi veikkaus: tämäkin aihe kohta lukossa. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Joulukuu 28, 2007 Mikä näissä kuvissa muka säväytti??? Ammattilaiset kehuu peruskuvia. Ei ymmärrä, näää on niin perus niin perus kamaa,....! Ihan yhtä peruskamaa ku kaikki muukin vantaalta ;-) Toi kiitotievalokuva oli vallan nätti, ja toi eka kanssa oli sävyiltään kiva. Peruskamakin voi olla ihan mukavaa katsottavaa kun sen rajaa ja tekee hyvin. Onko se joku ongelma jos toiset tykkää? ??? //T Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Joulukuu 28, 2007 Mikä näissä kuvissa muka säväytti??? Ammattilaiset kehuu peruskuvia. Ei ymmärrä, näää on niin perus niin perus kamaa,....! E: Ei jatketa kosanderilla vuan kuatoryypyllä Lienet jotenkin katkera, kun peruskuviasi ei ole " Ammattilaisten " tasolta kehuttu, ja sinua kutsuttu myöskin tuollaiseen " Invitation Only " Photograprer Communityyn , suuresti olen kyllä ihmetellyt miksi näin ei ole käynyt Anyvay, minkäs rungon olet kaatanut, kun siirryt kaatoryyppyihin, joku harvinainen kone, vai kiihkeä " Kissa " Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Joulukuu 28, 2007 Minähän äsken varotin, aihe kohta lukossa Kiihkeä kissa LOL Uutta kameraa odotellessa Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Joulukuu 28, 2007 Ihan yhtä peruskamaa ku kaikki muukin vantaalta ;-) Tervehdys, Totta puhut, Hki-Vantaa "suoltaa" peruskamaa ihan kiitettävästi foorumille, sitä ei liene kukaan kiistävän. Halusin vain viestissäni kommentoida sitä että joissakin threadeissa on mahtava katsella kuvia erilaisista kuvakulmista, erilaisissa keleissä, olkoon kenttä siten miten tavanomainen tahansa. Älkää ampuko kovin korkealta! -Kari- Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Joulukuu 28, 2007 Minähän äsken varotin, aihe kohta lukossa Ei tätä ole mitään tarvetta pistää lukkoon. Yksi henkilö on hyvin helppo pistää kossun vaikutuspiirin ajaksi jäähylle Mitä tulee kuviin, niin kyllä nämä on sen sata kertaa mukavampaa vaihtelua, kuin yksikään rotaatiokiviltä tai businessplatalta otettu tusinaräpsy... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Joulukuu 28, 2007 Minähän äsken varotin, aihe kohta lukossa Kiihkeä kissa LOL Uutta kameraa odotellessa Näemmä niin kauan kuin Kosanderi tai toinen haihtuu ...? Pidä hyvänäsi tuo kissa, olisin varmaan itse päässyt tänään " Kymppikerhoon " vai Md-11 ja aivan platalla..., ei kuulu tänne sen enempää Millaista kuvausaparaattia on odotettavissa... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Joulukuu 28, 2007 Näin saadaan aikaan se ettei kukaan halua lähettää enää kuviaan. Mollataan lisää ja otetaan kossua. Mun mielestä anteeks vaan hakkaa menentullen kaikki kuvat kuukauden sisältä. Lisää tälläisiä. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Joulukuu 28, 2007 Lienet jotenkin katkera, kun peruskuviasi ei ole " Ammattilaisten " tasolta kehuttu, ja sinua kutsuttu myöskin tuollaiseen " Invitation Only " Photograprer Communityyn , suuresti olen kyllä ihmetellyt miksi näin ei ole käynyt On teillä kanssa kyllä systeemit kerrakseen. Vai ammattilaisten communityt ja kaikkea. Hoh On se vakavahenkiseksi menny tää lentskarikuvaus näemmä.. Katotaas vaihteeks kaikki peiliin ja naureskellaan vähän ni helpottaa //T Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla