Arne Wallen

omalla nimellään

51 viestiä aiheessa

Oma nimi. Oma lupa.

Tosin täältä Oulustakin löytyy toinen Juuso Nurmela että sekaannuksiakin on joskus sattunut.

Paras oli kun kyseisen herran avaimet tuli poliisilta minulle.  :)

Tuossa jokunen aika takaperin saattoivat ystävät ja lentokaverit Matti Nurmelan uuteen hiljaiseen laivueeseen.

Nurmela on hyvä ja suomalainen nimi. :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
Äläpä unohda, että täällä on myös swedish discussion ja english discussion.

Eikos nuo nay vain siella fsnordicin puolella? Meikalainen tulee naille palstoille aina flightforumin kautta eika minulle nay mitaan Swedish tai English discussioneita. ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eikos nuo nay vain siella fsnordicin puolella? Meikalainen tulee naille palstoille aina flightforumin kautta eika minulle nay mitaan Swedish tai English discussioneita. ::)

Joo, ruåttalainen ja englanin kielinen näkyvät vain "täällä" FSNordicin puolella, kuin myös simulaattori -puolen keskustelut.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mietin tässä vaihtaisinko nimekseni Janis Petke.

Ja mun oikea nimi on Oddis Slajos! Ei vaineskaan, Arne todistaa että omalla nimellä täällä ollaan...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joku Nikolai Kopiloff on sitten asia erikseen ;D

Jos tarkoitat Kopiloffin Igoria, niin se nimi hänellä on ollut tietääkseni syntymästä asti. Igor on erittäin tunnustettu ja arvostettu henkilö omassa harrastuspiirissään.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ja mun oikea nimi on Oddis Slajos! Ei vaineskaan, Arne todistaa että omalla nimellä täällä ollaan...

Jä mä olen Metrin Slerba :). Tottakai omalla nimellä; se on tämän foorumin ehdoton vahvuus, imo.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jos joku haluaisi nähdä vaivaa, löytyisi nimeni aika monta kertaa googlesta. Vähän kun vertaa profiilia ja googlen hakutuloksia voisi olla melko varma että selailen oikealla nimellä. Ja onhan mulla tuolla oma kuvakin. Eli omalla nimellä, omalla luvalla...  :santa:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jee... Ihan oikeasti etunimeni on Arttu. Vaikka aika monet kysyvät, onko tuo ehkä lempinimi tms. Ja muutamalla on koira nimeltä "Arttu". Juu, omalla nimellä siis. Niinhän foorumin säännötkin jo sanovat. Muut pitäisi poistaa käyttäjärekisteristä, jos tulevat ilmi...

Miksi et tehdä sama kun minä? Minä kirjoittaa omalla "hieman muokattu" nimellä. (****** Cathy Tiainen)

Ymmärtääkseni tämä ei olla kielletty  ::)

Cathy

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

ihan omalla nimellä. onhan täällä ihmisiä jopa todistamaan että naama ja nimi kuuluvat yhteen, ajokortissakin lukee niin...;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

ihan omalla nimellä. onhan täällä ihmisiä jopa todistamaan että naama ja nimi kuuluvat yhteen, ajokortissakin lukee niin...;)

Ai joo, mä mietinkin, et kylläpäs on tutun kuuloinen nimi... ihan kuin olis tavannu livenä  :laugh:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jos tarkoitat Kopiloffin Igoria, niin se nimi hänellä on ollut tietääkseni syntymästä asti. Igor on erittäin tunnustettu ja arvostettu henkilö omassa harrastuspiirissään.

En tarkoittanut. Nykäisin ihan hatusta ton nimen  :-[

Tuli vain mieleen Sydiksen feikki-käyntikortin nimi; Nikolai Kopeloi

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

En tarkoittanut. Nykäisin ihan hatusta ton nimen  :-[

Tuli vain mieleen Sydiksen feikki-käyntikortin nimi; Nikolai Kopeloi

Aaa, sillä oli historiallinen tausta ilmailupiireissä.  :laugh:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Omalla!

Kun tuota sukukeskustelua on tässä käyty, f.y.i: sukunimi on ollut isänpuolelta tää Sortavalan päivistä alkaen. Äidin puolelta se olisi ainutkertaisen hieno Vapaa-Jää (jonka nimisiä on enää olemassa tasan yksi). Äidinisäni nääs karatessaan Tsarskoje Selosta Suomeen päätti suomentaa nimensä Friis (Fri-Is, juunou ;D )

Tietysti olis lystiä esiintyä välillä anagramminimillään: Jumalpiha, Lahjapimu, Halpa Jumi jne...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Omalla nimellä tietenkin, vaikka moni ei sitä uskoiskaan ja 100% suomalainen olen jos joku ihmettelee. Arvatkaapa saako tavata tätä sukunimeä usein. ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Miten muuten tuollainen sukunimi pitäisi oikeaoppisesti lausua? sthsshshsukin.. shykin.. vai miten? ;D

No vaikka Tsukiin  :laugh: Intissä ne kutsu Tsukiiniksi ja Zucciniksi :) Oikeastihan tää "Stsch" vastaa yhtä kirjainta, jonkinlaista suhuässää.

Yleensä kun joku kysyy mun nimeä niin kaivan henkkarit ihan suosiolla.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ai joo, mä mietinkin, et kylläpäs on tutun kuuloinen nimi... ihan kuin olis tavannu livenä  :laugh:

eeheheehee... meinaaks vai...? ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Facebook:

Georg Bush - yli 500 osumaa

Kimi Räikkönen - 36 osumaa

Mika Häkkinen - 14 osumaa

Michael Schumacher - 8 osumaa

Prince Philip - 7 osumaa

Petri Lehtovirta - 1 osuma (ja se en muuten ole minä!)

Eilisessä iltapäivälehdessähän oli haastateltu jotain julkkua, jonka nimissä oli kerätty ystäväpiiriä, vaikka kaveri oli ihan ulalla koko Facebook-touhotuksesta.

Onneksi täällä tämä feikki-identiteettiys on pysynyt kohtuullisesti kurissa ja verkosto tuntee toisiaan senverran hyvin livenä, että feikit karsiutuu nopeasti pois.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eilisessä iltapäivälehdessähän oli haastateltu jotain julkkua, jonka nimissä oli kerätty ystäväpiiriä, vaikka kaveri oli ihan ulalla koko Facebook-touhotuksesta.

Ei ole täälläkään naamakirjoihin tullut törmättyä, mutta minkäs teet, pop ilmiöt tulee ja menee.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään