Vesa Laine

Joulupukin kone

6 viestiä aiheessa

Näin jonkun kuvaajan hienon kuvan Finskin Joulupukkikoneesta ja muistin että itsekin olen sellaisen ottanut. Asun Malagan (AGP) lentokentän lähellä ja kerran tarttui tuollainen kuva kameraan. Kuva on varmaan kin 2006 syksyllä otettu. Kone on lähtökiidossa radalta 13. Kuvan pakkaus ei ole hyviä puoliani joten kuvasta tuli hiukan epäselvä.

[ attachment removed / expired ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllähän Suomalaiskoneita näkee täällä jatkuvasti. Mutta nykyisin ei pääse noin lähelle kuvaamaan ja mulla on vain tavallinen digikamera vuodelta 2000, joten laatu ei ehkä ole maailman parasta. Mutta poiketkaa ystävät sivuillamme:  www.aurinkolaivue.com, sieltä voi löytyä tuttujakin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Niin arvelinkin että varmasti löytyy joitain tuttuja. Täällä on vähän joka lentopuolelta porukkaa. Ilmavoimilla on hieno edustus, samoin liikennelentäjäpuolelta. Ja meitä pikkuhäristimillä lentäneitä ja lentäviäkin löytyy aika monta. Kuukausikokouksissa on jo 50:n raja ylitetty. Ja joka torstaina on hernesoppakokous joihin saa tuoda avecin mukaan. Alkaa tulla jo tilanpuute vastaan klubilla.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Niin, piti sanomani että kävihän tuo Joulupukki MD varmaan aika useinkin täällä mutta tuon Espanjalaisen kaverin kuva on otettu aurinkoisena päivänä ja silloin kun minä otin niitä kuvia, sataa tihuutti inhottavasti. Ei täälläkään aina aurinko paista. Nytkin tulee vettä kuin Esterin kaistiättemistä. :-[ Yritän löytää myös pari muuta kuvaa rullivasta pukista.

[ attachment removed / expired ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla