Juha Klemettinen

Aeron jäähyväiset

46 viestiä aiheessa

Näen jo sieluni silmin Flightforumin porukan Delhissä putket rinnuksilla maaliskuussa 2010 odottamassa viimeistä MD-11 - settiä.  :laugh:

 

Ja jos se on Bangkok, niin ollaan vähän pidempään putket rinnuksilla ennen viimeistä lentoa.

 

Mä en osaa edes kuvitella mita tapahtuu, kun tuleekin viime tingassa koneenvaihto ja LQA tulee hakemaan tota porukkaa :o

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Mä en osaa edes kuvitella mita tapahtuu, kun tuleekin viime tingassa koneenvaihto ja LQA tulee hakemaan tota porukkaa :o

 

Siinä taitaakin olla valmis mellakka pystyssä  ::)

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Mä en osaa edes kuvitella mita tapahtuu, kun tuleekin viime tingassa koneenvaihto ja LQA tulee hakemaan tota porukkaa :o

Hahah toivotaan että näin käy  ;D Siinä on näillä M11-faneilla ihmettelemistä sitten kerrakseen  ;D

 

Älkääkä nyt tätäkin triidiä kääntäkö m11 vs a340 -tappeluksi..

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Älkääkä nyt tätäkin triidiä kääntäkö m11 vs a340 -tappeluksi..

 

Mies sanoo tuollaista, kun on itse just heittänyt bensaa liekkeihin:

 

Hahah toivotaan että näin käy  ;D Siinä on näillä M11-faneilla ihmettelemistä sitten kerrakseen  ;D

 

:P

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Ketäs kaikkia tuossa vastaanottokomiteassa on?? Kun landelta naapurin saman ikänen poika kuulema päätyi aerolle lentohommiin niin kiinnostas tietää onko kavari tuossa rivissä...

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Ketäs kaikkia tuossa vastaanottokomiteassa on?? Kun landelta naapurin saman ikänen poika kuulema päätyi aerolle lentohommiin niin kiinnostas tietää onko kavari tuossa rivissä...

 

Ei nyt nimilistaa jaksa alkaa kirjoittamaan, mutta laita vaikka privaattina pojan nimi niin kerron oliko tuossa rivistössä =)

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Huomasitteko muuten mitä suklaaseen oli kirjoitettu? "Aeron viimeinen ATR-lento...". Eli nimelle arvatenkin on suunnitelmissa muuta käyttöä, mutta atikat ovat mennyttä Aerohistoriaa.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Huomasitteko muuten mitä suklaaseen oli kirjoitettu? "Aeron viimeinen ATR-lento...". Eli nimelle arvatenkin on suunnitelmissa muuta käyttöä, mutta atikat ovat mennyttä Aerohistoriaa.

"Aeron ATR jäähyväislento" siinä näköjään luki jos tarkkoja ollaan. En tiedä kyllä yhtään mitä Aerolle tulee tapahtumaa/onko jatkosuunnitelmia, mutta suklaapatukan perusteella en lähtisi tekemään mitään kovinkaan suuria johtopäätöksiä  :D

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Huomasitteko muuten mitä suklaaseen oli kirjoitettu? "Aeron viimeinen ATR-lento...". Eli nimelle arvatenkin on suunnitelmissa muuta käyttöä, mutta atikat ovat mennyttä Aerohistoriaa.

Eikös joskus ollut puhetta siitä että Finnair siirtää lomalennot Aerolle..  :thmbup:

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Missäs ovat siis kaikki finskin/aeron vanhat atikat? Eikös KRC lähtenyt jonnekkin eurooppaan? ja osa meni sinne aasiaan Hamsungille? (En muista nimeä)

 

KRA on jossakin päin Britanniaa nimellä EI-REJ,

KRB on nykyään YU-ALS ja kuuluu Jatille,

KRC on ranskalaisella Airlinairilla (F-GVZG),

KRD:stä tuli Danish Air Transportin LY-ATR,

KRF ja KRH lähtivät Hansung Airlinesille Etelä-Koreaan (HL5233 ja 5232) ja

KRE, KRK ja KRL saavat uuden kodin Venäjältä.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Huomasitteko muuten mitä suklaaseen oli kirjoitettu? "Aeron viimeinen ATR-lento...". Eli nimelle arvatenkin on suunnitelmissa muuta käyttöä, mutta atikat ovat mennyttä Aerohistoriaa.

"Aeron ATR jäähyväislento" siinä näköjään luki jos tarkkoja ollaan. En tiedä kyllä yhtään mitä Aerolle tulee tapahtumaa/onko jatkosuunnitelmia, mutta suklaapatukan perusteella en lähtisi tekemään mitään kovinkaan suuria johtopäätöksiä  :D

Mutta "Nägemist Aero" tarkoittanee "Hyvästi Aero" ?

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Huomasitteko muuten mitä suklaaseen oli kirjoitettu? "Aeron viimeinen ATR-lento...". Eli nimelle arvatenkin on suunnitelmissa muuta käyttöä, mutta atikat ovat mennyttä Aerohistoriaa.

 

Aeron hallituksen puheenjohtaja ja Finnairin varatoimitusjohtaja Henrik Arle oli kyllä vilpittömän kuuloinen kertoessaan perjantaina Tallinnassa, että "en tiedä, otetaanko nimeä koskaan enää käyttöön". Aero on kuitenkin rekisteröity Finnairille.

 

Aero oli mielestäni paras mahdollinen lentoyhtiön nimi.

 

Ja Matin & kumppaneiden kuvista: hienoja! Muutenkin asennetta mennä jäähyväislennolle (kyseisen lennon päällikön piti jäädä myös eläkkeelle samalla).

 

Niin loppui Finnairin potkurikoneaika ainakin toistaiseksi...

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

KRA on jossakin päin Britanniaa nimellä EI-REJ,

KRB on nykyään YU-ALS ja kuuluu Jatille,

KRC on ranskalaisella Airlinairilla (F-GVZG),

KRD:stä tuli Danish Air Transportin LY-ATR,

KRF ja KRH lähtivät Hansung Airlinesille Etelä-Koreaan (HL5233 ja 5232) ja

KRE, KRK ja KRL saavat uuden kodin Venäjältä.

 

Kiitos kiitos!! :D

 

Mutta "Nägemist Aero" tarkoittanee "Hyvästi Aero"

 

Ihan näkemiin se on.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

KRA on jossakin päin Britanniaa nimellä EI-REJ,

KRB on nykyään YU-ALS ja kuuluu Jatille,

KRC on ranskalaisella Airlinairilla (F-GVZG),

KRD:stä tuli Danish Air Transportin LY-ATR,

KRF ja KRH lähtivät Hansung Airlinesille Etelä-Koreaan (HL5233 ja 5232) ja

KRE, KRK ja KRL saavat uuden kodin Venäjältä.

 

LTA  Air Antilles Express F-GHPS

LTB  Aer Arann EI-CVR

LTC  Aer Arann EI-CVS

LTD  Aeromar XA-SJJ

LTE  Air Madagasgar 5R-MVT

 

F-GEDZ  Danu Oro Transportas LY-OOV

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla
KRA on jossakin päin Britanniaa nimellä EI-REJ,

 

Operaattori lienee Aer Arann

 

Periaatteessa noin, jos tuo ylempi rekkari pitää kutinsa.

Aikaisemmin täällä lensi EI-REL, nyt EI-REM.

 

Ulkokuoreltaan melko uuden oloisia vempeleitä, mutta silti ohjaamosta aika kuluneita.

 

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Aikaisemmin täällä lensi EI-REL, nyt EI-REM.

 

Ulkokuoreltaan melko uuden oloisia vempeleitä, mutta silti ohjaamosta aika kuluneita.

 

 

Jaa on?

 

kaikki on suhteellista, koneet kuitenkin luovutettiin viimevuonna tehdasuutena operaattorilleen, REL 25/5/07 ja REM 24/10/07  ;)

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla