Antti Laine

Uutta näyttöä hankkimassa

6 viestiä aiheessa

Tarkoituksena olisi hankkia uusi näyttö nykyisen 17" putkinäytön tilalle. Tällä hetkellä minulla on testissä LG:n 19" ja harkitsin aluksi maiseman jakamista kahdelle näytölle, mutta sen negatiivinen vaikutus frame rateen hieman yllätti. Kuitenkin tekisi mieli "laajentaa" kokemusta, joten harkitsen  nyt 20" tai 22" näytön hankkimista. Kysyisin kokemuksista ko. näyttöjen soveltuvuudesta Fs2004:lle. Aikaisemmista keskusteluista olen saanut sen käsityksen, että Fs9 ei välttämättä näytä hyvältä laajakuvanäytössä? Toisaalta kuinkahan paljon pelin pyörittäminen 1680-resoluutiolla 22" näytössä mahtaa kyykyttää konetta, joka on siis mm. AMD Athlon 64 X2 5600+, 2gb ddr2 800mhz, Nvidia Geforce 8600Gt. Nykyisin frame ratea on ~30fps, enkä sitä haluaisi laskea.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mulla on Fujitsu Siemensin 22'' laajakuvanäyttö ja mun mielestä ei ole kyllä paljoa simun pyörivyyteen vaikuttanut  8) .. Ennen mulla oli muistaakseni 17'' näyttö.. Eli suosittelen 22'' laajakuvaa  :thmbup:

- Miika

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mulla on Fujitsu Siemensin 22'' laajakuvanäyttö ja mun mielestä ei ole kyllä paljoa simun pyörivyyteen vaikuttanut  8)

Eihän se näyttö siihen frameseihin vaikuta, vaan se kuvankoko mikä on simun asetuksissa.

(Tämä siis Antille neuvona, ei Miikalle. :) Ettei tästä synny mitään väittelykisaa...)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mulla on Fujitsu Siemensin 22'' laajakuvanäyttö ja mun mielestä ei ole kyllä paljoa simun pyörivyyteen vaikuttanut  8) .. Ennen mulla oli muistaakseni 17'' näyttö.. Eli suosittelen 22'' laajakuvaa  :thmbup:

- Miika

Itellä Acerin 22" laajakuva. Hyvin toimii tämmöinen ja ei itse en ole paljoa 2d ohjaamossa eli paneelissa muutosta huomannut

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään