Jussi Seppälä

Pimeäkuvia Pirkkalasta

11 viestiä aiheessa

Muutama pimeäkuva viime päiviltä. Jatkoa saa laittaa jos joku mielii.  :)

6.1.08: Blue1 OH-SAI

[ attachment removed / expired ]

8.1.08: Spanair EC-IJU

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Terve

Hienoja kuvia. Tuli itekkin otettua yks kuva Pirkkalassa 9.1.

Ensimmäinen tällänen yökuva ever, joten antakee armoo.  ;D Kommentteja saa toki antaa, niin positiivisia kun negatiivisiakin.  ::) Käsivaralla otettu ISO800.

T: Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hyviä kuvia, yökuviksi, tyckään mä. Etenkin kun neljällä siipiapulla varustettu taivasjarru on uskallettu kuvata jopa liikkeeseen.

Yökuvaus on haastavaa, kaikki ei uskalla edes yrittää. Pelkäävätköhän mörköjä...  :thmbup:

Janne

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itse pelkään nykyään vilustumisia siinä puuhassa.  :laugh: Onhan se aika kolkkoa puuhaa mennä aamukuudeksi lumimyräkkään seisoskelemaan. Eikä puhettakaan että siitä pääsisi takaisin rouvaan viereen peiton alle. Töihin se on pakko aina raahautua..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hyviä kuvia, yökuviksi, tyckään mä. Etenkin kun neljällä siipiapulla varustettu taivasjarru on uskallettu kuvata jopa liikkeeseen.

Ööh miten niin liikkeeseen?  ???

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ööh miten niin liikkeeseen?  ???

Olin katsovinani että kone olisi ollut tuossa rullaamassa, mutta ei kai sitten. Muissa ainakin ollaan ilmiselvästi starttaamassa/maavirran jatkeena...

janne

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Etenkin kun neljällä siipiapulla varustettu taivasjarru on uskallettu kuvata jopa liikkeeseen.

Kappas, en ensilukemalta huomannutkaan tuota. Kyllä kone siinä vasta tekee lähtöään. Jalustalta on kuvattu. Vaikka pakkasta ei pahasti ollutkaan, vieläkin paleltaa kun ajattelee tuota hetkeä.  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olin katsovinani että kone olisi ollut tuossa rullaamassa, mutta ei kai sitten. Muissa ainakin ollaan ilmiselvästi starttaamassa/maavirran jatkeena...

janne

Eikös tuossakin ole tarkemmin katsottuna tuo keltainen johto kiinni? Eli ei voi kovin suuressa liikkeessä ainakaan olla!  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eikös tuossakin ole tarkemmin katsottuna tuo keltainen johto kiinni? Eli ei voi kovin suuressa liikkeessä ainakaan olla!  ;)

Mun mielestäni se kaari mikä siinä keulan alla näkyy, ja päättyy jo ennen koneen keulaa on kyllä maalimerkintöjä/renkaiden painamia lumijälkiä maassa.. Mutta tuolla resolla paha sanoo 100-varmasti...

EDIT: Musta näyttää kyllä lisäksi että olis poka päällä ikkunoiden mukaan, kippari kyydissä, ovet kiinni, tikkaat pois..

Janne

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mun mielestäni se kaari mikä siinä keulan alla näkyy, ja päättyy jo ennen koneen keulaa on kyllä maalimerkintöjä/renkaiden painamia lumijälkiä maassa.. Mutta tuolla resolla paha sanoo 100-varmasti...

EDIT: Musta näyttää kyllä lisäksi että olis poka päällä ikkunoiden mukaan, kippari kyydissä, ovet kiinni, tikkaat pois..

Janne

Itse epäilisin kuitenkin lähetysluurien johtoa, kyseinen johto on juurikin tuollainen kellertävä ja avrossa muistaakseni se lähetysluurien pistoke on tuossa koneen oikealla puolella. Tuo johto näyttäisi juuri sopivasti sinne menevän.

Ja mitä ilmeisemmin poka on päällä, koska kone taitaa olla käynnistelemässä ja sillonhan siinä vielä se mies saattaisi lähetysluureinensa olla.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itse epäilisin kuitenkin lähetysluurien johtoa, kyseinen johto on juurikin tuollainen kellertävä ja avrossa muistaakseni se lähetysluurien pistoke on tuossa koneen oikealla puolella. Tuo johto näyttäisi juuri sopivasti sinne menevän.

Ja mitä ilmeisemmin poka on päällä, koska kone taitaa olla käynnistelemässä ja sillonhan siinä vielä se mies saattaisi lähetysluureinensa olla.

Kallelle pisteet. Kummassakin kuvassa oli lähettäjä, mutta hänet on vain rajattu pois.  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla