Tuomas Kuukasjärvi

Mikä on seuraava lentomatkasi?

4 896 viestiä aiheessa

Hmm. Ite revin yleensä friscoon joko Virginillä Lontoon kautta (700eur economy) tai sit sas:lla köpiksen ja chicagon tai seattlen kautta n.1000 eur.

Itselle hommasin juuri piletit KLM:ltä lyhyttä lomaa varten, HEL- AMS- LAX -> ja takaisin sama reitti. 21.5 lähtö ja 28.5. paluu (29.5. stadissa). Menomatkalla 737/747, paluu 777/737. Ei paha, hintaakaan ei tullut veroineen kuin ~650€ turistissa :thmbup:

Saapahan tosin nähdä millaiset paikat saa noilla hinnoilla.. :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mä lähren Japanihi kohta puoliin toukokuussa. Eka lento "lussulla". Olen onnistunut välttelemään tähän saakka.

Onko se Finnairin A340:n business-luokka sen arvoista, että kannattaa päivittää pisteillä? Samat istuimet kuin mitkä päivitettiin MD-11 businekseen ?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hmm. Ite revin yleensä friscoon joko Virginillä Lontoon kautta (700eur economy) tai sit sas:lla köpiksen ja chicagon tai seattlen kautta n.1000 eur.

Mulla olis just hankinnassa liput juurikin friscoon. Miten Virginillä oikein pääsee sinne? Ei ainakaan Virginin sivuilla pysty varaamaan mitään ex-Helsinki. Kilroyn kautta sais jotain mutta ei kyllä mitään mikä olisi lähelläkään seitsemääsataa. Halvin mitä oon löytänyt on Finnairin 785e+20e varausmaksu ja Kelmin 730e -tarjous, mut nekin on syyskuulle. Kesäkuukausiksi ei meinaa löytyä mitään. Oon käyny läpi melkein jokaisen lentoyhtiön sivut jotka lentää San Franciscoon.

Joku mainitsi edellä ebookers.fi. Onko muita?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mä lähren Japanihi kohta puoliin toukokuussa. Eka lento "lussulla". Olen onnistunut välttelemään tähän saakka.

Onko se Finnairin A340:n business-luokka sen arvoista, että kannattaa päivittää pisteillä? Samat istuimet kuin mitkä päivitettiin MD-11 businekseen ?

Ei oo samat. Aika väsyneet nuo lussun pisnespenkit.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Käytän www.vertaa.fi (etsii myös ebookersista joka ei juuri koskaan ole halvempi kuin muut vaihtoehdot) sekä www.poptravel.fi

Hinnat sitten vaihtelevat päivän aikana useita kertoja.

Itse menen heinäkuussa, jolloin tosiaan on kallista... mutta minkäs teet.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mulla olis just hankinnassa liput juurikin friscoon. Miten Virginillä oikein pääsee sinne? Ei ainakaan Virginin sivuilla pysty varaamaan mitään ex-Helsinki. Kilroyn kautta sais jotain mutta ei kyllä mitään mikä olisi lähelläkään seitsemääsataa. Halvin mitä oon löytänyt on Finnairin 785e+20e varausmaksu ja Kelmin 730e -tarjous, mut nekin on syyskuulle. Kesäkuukausiksi ei meinaa löytyä mitään. Oon käyny läpi melkein jokaisen lentoyhtiön sivut jotka lentää San Franciscoon.

Käytän kalevatravel.fi-sivustoa. Löytyy ihan Virginin liput koko matkalle.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itselle hommasin juuri piletit KLM:ltä lyhyttä lomaa varten, HEL- AMS- LAX -> ja takaisin sama reitti. 21.5 lähtö ja 28.5. paluu (29.5. stadissa). Menomatkalla 737/747, paluu 777/737. Ei paha, hintaakaan ei tullut veroineen kuin ~650€ turistissa :thmbup:

Saapahan tosin nähdä millaiset paikat saa noilla hinnoilla.. :P

No itse olen itselleni vannottanut etten lennä pitkiä välejä kelmillä, luftwaffella, air francella enkä air chinalla. Jotenkin noista jää aina "huono" maku suuhun.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Käytän kalevatravel.fi-sivustoa. Löytyy ihan Virginin liput koko matkalle.

Jaa, no mikä on lennon numero ja aikataulu HEL-LHR Virginillä? :o

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Seuraavana vuorossa näyttäisi olevan 23.7 AY2849 HEL-LCA (A320) ja 30.7 AY2850 LCA-HEL. Ensimmäinen bussikokemus tulossa. Tähän mennessä olen onnistunut välttämään busseja A300-B4:sta lukuunottamatta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jaa, no mikä on lennon numero ja aikataulu HEL-LHR Virginillä? :o

Virgin myy BA:n liityntälentoja (ja AY:n BA:n codesharella). Lähinnä tarkoitin että saa yhden lippusetin, jonka myyjänä on Virgin Atlantic, mistä on hyötyä ajatellen matkalaukkujen checkausta päämäärään ja vaihdossa mikäli HEL-LHR kone on myöhässä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kerrankin minäkin pääsen kirjoittamaan tähän ketjuun, eli ensi maanantaina KF202 Oulu-Helsinki ja KF893 Helsinki-Ateena ja sitten reilun kolmen viikon päästä takaisin samaa reittiä.

Hannu

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tässä listaus kesän lennoista.

Ensin duunireissu Tukholmaan...

25.6 HEL-STO SAS/Blue1

28.6.STO-HEL    -"-

Sitten pari lomareissua...

21.7 HEL - VIE Fokker 100  Austrian Arrows (Tyrolean Airways)

30.7 INN - VIE DHC-8                          -"-

30.7 VIE - HEL Fokker 100                  -"-

2.8 HEL - LHR A320 British Airways

6.8 LHR - HEL                -"-   

Fokkeri ja etenkin tuo DHC-8 kiinnostaa kovasti, kun niillä ei ole ennen tullut lennettyä, ja tietenkin tuo Innsbruck on kans tosi jees!!!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei oo samat. Aika väsyneet nuo lussun pisnespenkit.

Eli mitään penkkiremppaa ei tehty siinä kohtaa kun koneet tulivat Finnairille? Ovatko ne kuitenkin sellaiset, jotka saa vaakatasoon?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kesällä EFTU-EKCH-EFTU SAS:n Dashilla. Vähän kyllä pelottaa lentää semmosen ritsan kanssa. ;D

Äläs nyt. Dash8 on hyvä kone ja kulkee pelottavan tasaisesti. Pari kertaa köpiksestä stuttgartiin kyseisellä konetyypillä lentänyt. Pikkusen ahdas vaan on.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eli mitään penkkiremppaa ei tehty siinä kohtaa kun koneet tulivat Finnairille? Ovatko ne kuitenkin sellaiset, jotka saa vaakatasoon?

Ei tehty.

Menee ne vaateriin mutta jalkateriä saa asetella eikä hyvää asentoa löydy kun alue jonne jalat menevät penkin vaaka-asennossa, on suunniteltu 160 cm mikkihiirille. :laugh: En tiedä laitetaanko marraskuun remontin yhteydessä uudet businessatulat myös.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

05.07.2007 Tre Hahn josta vuokrataan auto ja ajellaan 550km Evreuxiin Ranskaan jossa lauantaina jotain kivaa spottereille ja sunnuntaina päätapahtuma.

http://www.air-meeting-evreux-2007.com/en/

Ryani vie Hahniin sen verran halvemmalla että on varaa vuokrata auto ja vielä jää satku eroa Bluen ja Finskin Pariisinlentoihin.

neljältä hengeltä 300 eur edes takas. Hahn > Pariisi noin 150 km parin tunnin ajo.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

07.06.2007 helsingi-vantaa

varna-bulgaria.lentokoneena md-82 ja eka kerta lentokoneessa,tulee siistii :laugh:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllä myyjänä sinulle oli se Kalevatravel eikä Virginillä ole osaa eikä arpaa HEL-LHR -legillä. Liput ovat vain yhdistetty.

Selvä, lippujen issuerina on Virgin Atlantic, ja ne on Virginin stock-numerolla. Lisäksi luottokorttilaskussa lukee "Virigin BSP I93". Kalevaa on vain palvelumaksut. Ymmärtänet että olen sitä mieltä että Virgin on myynyt minulle ko liput.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Seuraavan kerran koneessa 12.05 ja reittinä HEL-MUC eli Helsinki-München (AY803). Koneena Finnairin sivujen mukaan A319, joten pääsen ensimmäistä kertaa finskin pikku bussiin :thmbup:. Takaisin tullaan 16. päivä lennolla AY804 ;).

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Laitetaan tähän nyt toukokuun varaukset (alkukuu olikin hiljaista):

16.5. KF429 HEL-ARN RJ100

16.5. SK704 ARN-HEL MD82

21.5. AY811 HEL-BRU A320

22.5. AY814 BRU-HEL A319

24.5. KF425 HEL-ARN RJ100

24.5. KF428 ARN-HEL RJ85

28.5. AY051 HEL-PEK MD11

29.5. KE830 PEK-PUS B739

31.5. KE661 PUS-BKK A333

1.6. AY096 BKK-HEL MD11

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään