Tuomas Kuukasjärvi

Mikä on seuraava lentomatkasi?

4 896 viestiä aiheessa

KF649 olikin M90

Itse olen samalla lennolla, tosin eri päivänä... amadeus näyttää konetyypin eriksi.. avrolla siis mentäisiin -.-

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itse olen samalla lennolla, tosin eri päivänä... amadeus näyttää konetyypin eriksi.. avrolla siis mentäisiin -.-

Joo blöö1:llä oli vähän hässäkkää ma-aamuna. Mullakin siis AR8 matkasuunnitelmassa. Ton M90:n piti kait aluperin hoitaa jotain kotimaan reittiä (oulu?) ku lähti portilta 12.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Seuraava matka:

Germanwings: 19.06.2007

Departure  14:10 Helsinki

Arrival 15:40 Cologne-Bonn

Germanwings: 26.06.2007

Departure  10:20 Cologne-Bonn

Arrival 13:40 Helsinki

Toivottavasti sattuu Nordicleisuren md 8)

Mistäs nuo koneet näkikään?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Työnantaja yllätti kysymällä kiinnostaisiko työmatka, niinpä seuraavana on vuorossa kesäkuussa 2007:

AY861 HEL-ZRH A319

AY864 ZRH-HEL A319

Jätän tarkemman ajankohdan kertomatta, ettei kotona käy vieraita ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Lauantaina[2.6] aamusella Müncheniin ja Keskiviikkona[6.6] takas. Molempiin suuntiin Lufthansalla.

-Esa  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Matkavastaava Pulliaisen kanssa käydään tarkastamassa aasialaisten olot kesäkuussa lennoilla:

AY067/8 HEL-HKG-HEL MD11 (tässä oli kai pieni mahdollisuus tulla takaisin bussilla?)

CX777/6 HKG-CGK-HKG A343

AK957/QZ7603 CGK-KUL-CGK A320

SJxxx CGK-SUB-CGK B732 (pakollinen extreme-keikka)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
AY067/8 HEL-HKG-HEL MD11 (tässä oli kai pieni mahdollisuus tulla takaisin bussilla?)

Ei ole bussia Honkajoen reitillä. Ilmeisesti hyvä? :laugh:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itse asiassa istuisin ihan mielelläni Finskinkin isossa bussissa. Alkaa niiden MD-11 laivasto olla jo liian läpikolutun makuinen ja uus on aina uus. Ilmeisesti olin sitten käsittänyt väärin, kun olin kuulevinani jostain, että 340 aloittaisi kesäkuun lopulla Honkkariin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo ei kiitos, eiköhän noi kaks A340-lentoa riitä  :laugh: LQB vielä menis, mutta LQA ei. Vaikka MD11ssä on tullut istuttua ties kuinka monta kertaa, mutta silti  :thmbup: (Ei liene monille yllätys)  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

28.5. AY051 HEL-PEK MD11

29.5. KE830 PEK-PUS B739

31.5. KE661 PUS-BKK A333

1.6. AY096 BKK-HEL MD11

Viikonlopuksi kotiin ja sitten takaisin Aasiaan...

4.6. AY051 HEL-PEK MD11

8.6. AY052 PEK-HEL MD11

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
1.6. AY096 BKK-HEL MD11

Timo, kerropa huomenillalla tuntemuksia Bangkokin päiväpaluusta.

Itse koin päiväpaluun todellisena palvelun tason laskuna vrt. AY98 joka lähti erittäin mainioon aikaan Bangkokista ja saapui Helsinkiin niin ikään hyvään aikaan. Nykyinen paluuaikataulu on täysin pe....stä suomeksi sanottuna.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itse koin päiväpaluun todellisena palvelun tason laskuna vrt. AY98 joka lähti erittäin mainioon aikaan Bangkokista ja saapui Helsinkiin niin ikään hyvään aikaan. Nykyinen paluuaikataulu on täysin pe....stä suomeksi sanottuna.

Jep, laitetaan. Minulle olisi tällä(kin) kertaa joko AY92 tai AY98 olleet aikataulullisesti "täydellisiä". Hlökohtaisen menon vuoksi minun on oltava kotosalla lauantaina aamupäivällä, ja nyt tällä BKK:n päiväpaluulla missaan perjantaityöni täällä matkalla. Iltalähdöllä olisin ehtinyt olemaan kokouksen loppuun saakka paikalla.

Onneksi työnantaja oli ymmärtäväinen asian suhteen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nykyisessä paluussa, näin matkailijan näkökulmasta on hyvää se, että saa nukkua kunnon yöunet melkeinpä heti lennon perään jolloin seuraavana aamuna on jo oikeassa rytmissä mukana.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joonaksen mainitsema seikka on ainoa positiivinen mitä löydän itse uudesta aikataulusta.

Nykyisessä paluussa on huonoa se, että jos tulet jostain muualta päin Thaimaata/Aasiaa niin on tultava edellisenä iltana Bangkokiin koska AY96 lähtee 11:50.

Henkilökohtaisesti pidän Bangkokista ja se on mukava kaupunki jossa on kiva häärätä ja siellä viimeisen yön vietto ei ole ongelma mutta jos lähtö on jostain muualta esim. Pattayalta niin liikkeelle on lähdettävä arkiaamuna viimeistään kello 07:00 eli juuri heränneenä. Koneessa ei toivoakaan unesta eli pitkät 10h istumista kohti Helsinkiä.

Aikaisempi paluu oli hieno: noin klo 01:00 lähtö eli pääset Thaimaan aikaa yöllä nukkumaan, heräät Helsingistä 06:00 aamulla eli vaikka suoraan töhin kentältä. Marraskuun viimeisestä viikosta huhtikuulle 2008 tätä herkkua on sitten taas tarjolla (AY90).

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Helsinki- Bangkok, Finnair 3/6

Bangkok -Ubon Ratchathani, Thai Airways 4/6

Ubon Ratchathani - Bangkok, Thai Airways 10/6

Bangkok -Helsinki ,Finnair 12/6

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joonaksen mainitsema seikka on ainoa positiivinen mitä löydän itse uudesta aikataulusta.

Voisiko Ilkka tai joku muu Finnairin Bangkokin aikatauluihin perehtynyt valottaa, mikä ajatus on ensi keväänäkin lennettävässä aikataulussa AY89:n suhteen? Se kun lähtee Helsingistä 8:40! Tuolle ei varmaan saada juurikaan Helsinkiin lentäviä Bangkokiin jatkavia asiakkaita, eikä aika muutenkaan ole kovin houkutteleva: Päivä menee koneessa ja sitten onkin Thaimaassa ilta kun pääset perille - varmasti ei kuitenkaan vielä nukuta, joten seuraava yö menee sängyssä pyöriessä.

-olli

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Voisiko Ilkka tai joku muu Finnairin Bangkokin aikatauluihin perehtynyt valottaa, mikä ajatus on ensi keväänäkin lennettävässä aikataulussa AY89:n suhteen? Se kun lähtee Helsingistä 8:40! Tuolle ei varmaan saada juurikaan Helsinkiin lentäviä Bangkokiin jatkavia asiakkaita, eikä aika muutenkaan ole kovin houkutteleva: Päivä menee koneessa ja sitten onkin Thaimaassa ilta kun pääset perille - varmasti ei kuitenkaan vielä nukuta, joten seuraava yö menee sängyssä pyöriessä.

-olli

Tuolle AY89:lle on jo järjestetty mm. Tukholmasta liityntälento. Lähtee ex-ARN 05:55. ;D Ja aurinkomatkalaiset sille laitetaan luonnollisesti. :)

Ajatus on se, että koska Finnairilla ei ole SAS:n tavoin varaa seisottaa konetta 12h Bangkokissa vaan kone laitetaan heti takaisin niin Bangkokin reitillä joko meno- tai paluulento on oltava päivällä. Tuo AY89 lentää 08:40-23:15 ja sama kone tulee takaisin AY90 01:00-07:00 eli sama kone ottaa taas 08:40 AY89:n.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ja peraan Thai Royal Orchid Plus Gold synttaripalkintoa...

BKK-SYD TG 744 (Royal First)

SYD-BKK TG 744 (Royal First)

Ton peraan ois tulossa

BKK-KUL TG A330 (Economy)

KUL-CGK KL 74M (WBC)

CGK-JOG KI 733

JOG-SUB 7P 732

SUB-SRG SJ 732

SRG-CGK SJ 732

CGK-KUL KL 74M (WBC)

KUL-BKK TG A330 (Economy)

SJxxx CGK-SUB-CGK B732 (pakollinen extreme-keikka)

SJ224/225 lentavat reittia CGK-SRG-SUB-SRG-CGK. Jouduin ottamaan ton SJ225:n seuraavalle reissulle.  8) Kallis kyllakin, 498000 IDR.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kun kaikkea pitää kokeilla paitsi kansantanssia niin nyt kokeillaan heinäkuussa piiitkästä aikaa marsuhäkkiä:

AY 755 HEL-BUD 752

AY 756 BUD-HEL 752

AY 095 HEL-BKK M11

AY 096 BKK-HEL M11

AY 753 HEL-BUD 320

AY 754 BUD-HEL 320

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään