Joni Hares

Riding the MD-11

10 viestiä aiheessa

Terve foorumilaisille!

Vaikka ei ole tullut paljoa kirjoiteltua, olen kyllä aktiivisena seuraillut foorumia ja todella mukava nähdä, että joukkoon on liittynyt uusiakin käyttäjiä 8)

Mutta asiaan: Olen tässä alkanut valmistelemaan MD-11:sta kertovaa "muistovideota" missä esiintyy kaikenlaista koneeseen liittyvää video- ja valokuvamateriaalia matkan varrelta.

Jos jollain sattuu olemaan ulkoa kuvattua videomateriaalia (laskut, nousut, rullaukset jne.) kyseisestä konetyypistä ja haluaisi antaa videonsa käyttöön tätä pientä harrastepätkää varten,

niin ottakaa yhteyttä.

Tässä tuli yksi ilta editoitua tällainen lyhyt traileri-tyylinen pätkä mikä antaa ehkä vähän esimakua siitä mitä sitten joskus voisi olla tulossa ;D

Hyvällä äänen- ja kuvanlaadulla (11mb): http://hares.fi/md11.wmv

Huonolla laadulla YouTubesta:

Ei muuta kuin mukavaa ilmailuvuotta 2008 kaikille!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Legendavideoiden kolmatta tulemista odotellessa... :)

Toivottavasti tällä kertaa ei tartte hajottaa minkään palvelimen kovalevyä kuin viimeksi. ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tässä tuli yksi ilta editoitua tällainen lyhyt traileri-tyylinen pätkä mikä antaa ehkä vähän esimakua siitä mitä sitten joskus voisi olla tulossa ;D

No mutta sehän näytti hyvältä! :thmbup:

-m

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Yhdyn edellisiin, loistavaa jälkeä! :thmbup: Innolla tulevaa odottaen! :) Tosin sinällään harmi MD-11-koneiden lähtö, onhan ne kertakaikkisen upeita koneita!

Aleksi

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hienoa jälkeä,

tässä onkin odoteltu nelisen vuotta uutta ykstoistasohjaamomatskua, täytyy sanoa, että vanhat klipit on olleet ahkerassa käytössä ja "vuorosanat" menee jo aikalailla ulkoa :)

Eli jakoon vain heti, kun on valmista. Ja kiitokset kaikkien ohjaamovideofanien puolesta!

T. "saanks mä kysyy siltä jotain?" :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään