Guest hullukoira

Ei pysty valitsemaan montaa kansiota kerralla? (vista..)

8 viestiä aiheessa

Kyllähän ne pystyy, samalla tavalla kuin ennenkin ja sitten vistassa on lisäsi tuo ruksi ruutuun -valinta. Yritätkö valita niitä kansioluettelon puolelta? Se ei kyllä toimi, mutta kun avaat yläkansion ja valitset siitä oikeanpuoleisesta ruudusta, niin hyvin pelaa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

mistäs ihmeestä sulla tuollasia tähtiä noissa kansioissa on ja miten sait tuon ruksin tuohon... mulla ei ole mitään tuommosta :o

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hmm... liittyisiköhän tuo Vistan Program files -kansion suojauksiin. Vistahan ei halua mitään dataa Program filesin alle. En ole koskaan asentanut simua Program filesiin, niin en tiedä mitä se noille oikeasti tekee silloin. Jos se virtualisoi ne profiilisi AppData\Local\VirtualStore -kansioon ja tekee vain linkit Program filesiin, niin ehkä se vaikuttaa tuohon käyttäytymiseen. En ole noita ehtinyt vielä kunnolla opiskella. FS2004 kannattaakin Vistassa varmasti asentaa muualle kuin Program filesiin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

miten sait tuon ruksin tuohon... mulla ei ole mitään tuommosta :o

Kansion asetuksista Näytä-välilehdestä ruksi ruutuun "Valitse kohteet valintaruuduilla"

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Googlea kun vähäsen käyttää, niin: http://forums.microsoft.com/TechNet/ShowPost.aspx?PostID=981031&SiteID=17

hi,

i'm having same prolem. but it is not getting away with folder reset.

i've three partitions (c,d,e). on c: multiple selection works sometimes, on e: selection works in some folders.

i'm used to view files in List view. which is my favorite. but this behaviour is suggesting me that this is a CRITICAL bug. as it works in some folders. also works where it isn't when i close all windows, and directly navigate to the location where it wasn't working, it works :/

pretty odd.

MS should release a SP1 as soon as possible.

Varmaan SP1:sessä korjaantuu, mutta onhan siellä jonkun itse tekemäkin fixi  ;)http://mysite.verizon.net/res18hr7/FixSingleSelect.zip (tuon siis tallennat sinne, jossa tämä bugi esiintyy)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hmm... liittyisiköhän tuo Vistan Program files -kansion suojauksiin. Vistahan ei halua mitään dataa Program filesin alle.

EI mun mielestä johdu mulla se simu asennettuna default kansioon. Eikä mitään ongelmia ole ollut tosin UAC on otettu tietoisesto pois päältä.

Kansion asetuksista Näytä-välilehdestä ruksi ruutuun "Valitse kohteet valintaruuduilla"

Ja tuo feature ei ole päällä, ehkä sen takia se bugittaakin. Tosin en itse tiedä mitä järkeä moisessa ominaisuudessa on :D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mulla on Vistassa SP1 RC laitettuna useammassa koneessa ja niissä valinnat toimii oli rukseja tai ei.Myöskään sillä ei näytä olevan merkitystä käyttääkö hiirellä kaksoisklikkausta vai ei.

Vexi

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään