Guest arttula

Tuttuja telkkarissa tai tiedotusvälineissä

20 viestiä aiheessa

Sattuiko kukaan tänään katsomaan TV1:stä klo 16 aikoihin ? Tuli ohjelma islantilaisesta orkesterista, jossa esiintyi meille kaikille tuttu Tatu Kantomaa (Desmond Tatu). :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

En ole vielä bongannut, mutta tulen bongaamaan itseni tänään alue-uutisista. Sattui Uimahallissa kuvaamaan jotain Liikuntaseuran ministeriisopomon haastattelua ja pääsin kävelemään hänen takaa, jolloin jouduin kuvaan. Tänään pitäisi tuo tulla mutten kerro milloin!  :-[

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
Tänään pitäisi tuo tulla mutten kerro milloin!  :-[

Johan sen ohjelmaoppaatkin kertovat, että "19.00 Alueellinen uutislähetys" YLE:n kakkoskanavalla. :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Johan sen ohjelmaoppaatkin kertovat, että "19.00 Alueellinen uutislähetys" YLE:n kakkoskanavalla. :P

Ja jos ei satu asumaan oikealla alueella niin huomenna aamupäivällähän nuo erialueiden uutiset uusitaan valtakunnallisesti...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sattuiko kukaan tänään katsomaan TV1:stä klo 16 aikoihin ? Tuli ohjelma islantilaisesta orkesterista, jossa esiintyi meille kaikille tuttu Tatu Kantomaa (Desmond Tatu). :thmbup:

Kas, täälläkö oli tällainenkin aihe....  ;D

Joo, olin tuolloin itse vielä Suomessa mutta missasin ohjelman, en tiennyt että YLE oli sen ostanut, näin vain viimeisenä olleesta omasta kappaleestani pari minuuttia niitä revontuli-kuvia. Vaan eipä tuota omaa pärstää nyt niin viitti edes katsella joten menetys ei ollut suuri...  :P

Sain myös viestin sähköpostiini että nimeni oli kirjoitettu väärin ohjelmassa, Tatun sijasta luki Patu  ;D , kääntäjä oli kuitenkin tehnyt työnsä hyvin ja korjannut virheen. Eipä silti, Tatu tai Patu, molemmathan ovat ihan yhtä suosittuja Suomessa nykyään ainakin vaahtosammuttajan kokoisessa sukupolvessa.  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kas, täälläkö oli tällainenkin aihe....  ;D

Mahdollisesti minä saada sinun allekirjoitus ja rikastua tulevaisuus..... ;D

Cathy

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

;D Minä muistaa vuosi 2007 kun eräs lääkäri nähdä TV-uutinen ;D

Cathy

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

;D Minä muistaa vuosi 2007 kun eräs lääkäri nähdä TV-uutinen ;D

Cathy

Dr. House ehkä ?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Suomen Dr. House se tais olla ;)

Minä en ainakaan myönnä esiintyneeni viime vuonna telkkarissa... :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minä en ainakaan myönnä esiintyneeni viime vuonna telkkarissa... :P

Taisit jonkun kanavan Jokela-jutussa vilahtaa??? Nyt en muista minkä kanavan, mutta kuvamateriaalia siitä teidän porukasta oli sieltä paikanpäältä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Taisit jonkun kanavan Jokela-jutussa vilahtaa??? Nyt en muista minkä kanavan, mutta kuvamateriaalia siitä teidän porukasta oli sieltä paikanpäältä.

Mjaah... Ainakin yritin pysyä poissa kuvista. :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Just nyt telkkarissa kaverini Lehikoisen Maija. Arto Nybergin ohjelmassa.

Olisipa täälläkin pajalla tuon näköisiä mekaanikkoja ::). Hyvä kun Maija puhui MD-11:sta niin meinasi Nyberg vallan mennä sekaisin kun jankutti sitä Airbussiaan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Niin ajattelin, mutten löytänyt yhden yhtä Arto Nybergiä. Taisi olla kolme jotain vanhaa pätkää jossakin Ylen sivuilla, mutta kokoanaisia ohjelmia en löytänyt. En tosin väitä ollenkaan, ettei niitä siellä voisi olla. Silläpä kyselinkin.

-A-

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olisipa täälläkin pajalla tuon näköisiä mekaanikkoja ::). Hyvä kun Maija puhui MD-11:sta niin meinasi Nyberg vallan mennä sekaisin kun jankutti sitä Airbussiaan.

Juu. Hyvin Maija mielestäni suoriutui tuosta haastattelusta. Pientä sensaatiohakuisuutta oli siinä havaittavissa haastattelijan kysymyksissä. Ja mitä se niistä busseista jankutti, kun eikös nyt pääasiassa ole ollut tapetilla näiden lomalentojen myöhästymiset, joita käsittääkseni pääasiassa operoidaan B757:lla?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään