Mikko J Köykkä

Osta oma ydinsukellusvene

17 viestiä aiheessa

Mikko, toivotaan ettei meidän merivoimien edustajat näe tätä...tulee kalliiksi... ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mikko, toivotaan ettei meidän merivoimien edustajat näe tätä...tulee kalliiksi... ;D

Mut vähänkö se olis makee pressanlinnan edessä kellumassa. :laugh:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuota niin, tuolla sivulla olevassa kuvassa on vielä aktiivi käytössä olevan SSN-23 kuva. Joka on Seawolf luokan paatti. Mun mielestä tuo koko ilmotus on hieman epäilyttävä.... Jekkien asevoimat ei tunnetusti myy omaa kalustoaan siviileille :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Vaikuttaa hyvältä paatilta bileitten järjestämiseen: kyytiin sopii sata ihmistä ja varustukseen kuuluu kymmenentuhannen watin poppikoneet.  8)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hinta on "halpa", mutta entäs käyttökustannukset? :laugh:

Toi ainakin myyjän mukaan pyörii ihan pelkällä naftalla joten paljon se nafta nykyään maksaa ... ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Toi ainakin myyjän mukaan pyörii ihan pelkällä naftalla joten paljon se nafta nykyään maksaa ... ;)

Mutta voi kuluttaa aika paljon, sitten vielä pitää olla miehistö + korjaukset.

4x torpeedot (korjatud merepõhjast , pole kindel, kas töötavad)

2x tuumaraketti (eBayst)

Allveelaeva mudeli

Eestikeelse manuaali (algaja, kesk-, ning kõrgtase)

Että tämmöstäkö:

4 torpeedoa, kerätty merenpohjasta

2 tuumarakettia eBaysta

Laivan alaosa on mudassa

Vironkielinen manuska + jotain murteita.

Vai? ;D Hieno suomennos, eikö?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Muutens onkos tuo myyjä tarkistanut sen pienen faktan, että SSN-774 USS Virginia, jota hän väittää myyvänsä, on yhä aktiivi käytössä US Navyllä!

Vai onko kyseessä joku Toisen maailman sodan aikainen vehje??

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Muutens onkos tuo myyjä tarkistanut sen pienen faktan, että SSN-774 USS Virginia, jota hän väittää myyvänsä, on yhä aktiivi käytössä US Navyllä!

Vai onko kyseessä joku Toisen maailman sodan aikainen vehje??

Ja myyjä taitaa kaupata Seawolf nimellä halpakopiota. SSN-774 USS Virginia kuuluu Virginia -luokkaan, joka maksaa "hyllystä" vain noin 1,8 miljardia taalaa vs Seawolfin noin 2-3 miljardia.  :D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jekkien asevoimat ei tunnetusti myy omaa kalustoaan siviileille :P

Kyllä myyvät. Esim. olisko tässä vuosi takaperin kun kaupattiin yksi Blue Angelsin hornetti ebayssa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Siis aikuisteoikeesti myyvätkö, ettei vaan, eli voinhan minä yrittää naapurin venettä kaupata kuvienkin kera, mutta sitten tuo itse kauppatapahtuma, toteutuuko?

t:aw

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Siis aikuisteoikeesti myyvätkö, ettei vaan, eli voinhan minä yrittää naapurin venettä kaupata kuvienkin kera, mutta sitten tuo itse kauppatapahtuma, toteutuuko?

Saako naapurin tontille rakentaa?

Nimim. Valoinko sokkelin turhaan? ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tietty jos yleinen etu vaatii, vielä merkityksellinen, voit vapaasti rakentaa.Tuostahan on nyt jo Ylimmän kaitselmusmiehen päätös.

Tämä oli sitten ihan OT ja hiukka sarkastinen mielestäni koska Helsinki on jo kieltänyt 2009 saamalleen alueelle rakentamisen ja taas Sipoolaiset jotka alueella asuvat saavat äänestä 2008 Helsingissä. ::) ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joka myös myytiin about 8 miljoonan euron hintaan muistasakseni?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään