Romanos Pyrrö

Mielenkiintoinen peräkärry

8 viestiä aiheessa

Venäläinen ystäväni on ideoinut mielenkiintoisen peräkärryn. Siitä saa muuntelemalla vaikka minkälaisia variaatioita, mutta ehdottomasti mielenkiintoisin on autotalli. Koska se on siis virallisesti peräkärry, mitään rakennus- ym. lupia ei tarvita.

Tuollaisen hinnaksi tulee noin 4000–5000 €, eli melkoisen hyvä hinta-laatu-suhde, kun vertaa markkinoilla oleviin peräkärryihin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kuvissa näkyy kahta erilaista aisakolmiota, mistäköhän syystä? Jarruttomaksi kärryksi tuo näyttää aika massiiviselta, kantavuutta  jää varmaan aika vähänlaisesti. Toki joku ilmastointiputkien kuljettaminen tarvitsee suuret mita mutta vähän kantavuutta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuo auto kun näyttäis olevan Suomen rekisterissä, mites onko tuo kärry hyväksytty tänne käytettäväksi vai joutuuko tuon itse käyttämään konttorilla.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuo auto kun näyttäis olevan Suomen rekisterissä, mites onko tuo kärry hyväksytty tänne käytettäväksi vai joutuuko tuon itse käyttämään konttorilla.

Jos suunnittelija on venäläinen, ei kait se sitä tarkoita, että kärry olisi tehty venäjällä :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sitäpä en tienny, sen takia tuota kyselin josko olis täällä hyväksytty vai joutuuko itse käyttään ens kertaa konttorilla, esim Bison vaunut on tehty sitten taas eteläpuolella mutta tyypitetty täällä.

Eli tämmönen ajatus.

Minulle on aivan samantekevää kuka ja missä suunnitellu kunhan toimii.

Eli kuten Nokia kunhan on minulle hyväks niin kaikki käy.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään