Guest Henrik

Kerio Personal Firewall

15 viestiä aiheessa

Kerio palomuurin asentamisen jälkeen esim. Kuvakaappaukset forumissa threadin avattuani vain osa kuvista latautuu minkä jälkeen netti jumittaa. >:( Osaisiko joku kertoa mistä moinen johtuu ???

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

En tunne ko. palomuuria, mutta tuntuisi, että olet joko asentanut jotain väärin, tai vääntänyt muurin "aukot" liian pieneksi.

Käytän itse etupäässä Zone Alarm softaa, koska se on osoittautunut varmatoimisimmaksi, mitä nyt olen kokeillut.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jos olet Kerioon antanut IE:lle oikeuden liikennöidä nettiin (ja painanut vielä sitä remember-ruksia) niin ei pitäisi palomuurista johtua. Mutta jos tuo toimimattomuus on tosiaan sen jälkeen alkanut kun muurin asensit, niin kyllä siinä jossain on vikaa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

En tunne ko. palomuuria, mutta tuntuisi, että olet joko asentanut jotain väärin, tai vääntänyt muurin "aukot" liian pieneksi.

Käytän itse etupäässä Zone Alarm softaa, koska se on osoittautunut varmatoimisimmaksi, mitä nyt olen kokeillut.

Onkos jollain ZoneAlarm 4.5 tallessa? Sen voisi laittaa tänne johonkin imuroitavaksi, koskapa ZA 5.0 ei toimi Vatsimin kanssa enää - SBRelay ei futaa jos zonealarm 5 on ajossa..

//Tuomas

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Koita ottaa WEB - Ad blocking - Enable web filtering pois päältä. Mullakin oli sama ongelma, kunnes joku demo-aikaraja tuli täyteen ja tuo filtering lakkasi toimimasta, samalla ongelmatkin hävisivät...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kävin ostamassa Norton Internet Security pakkauksen niin ei tartte pelleillä sekunda softien kanssa. Kaikki toimii taas.

Kiitos kuitenkin avusta! :)

P.S. Tietokoneessa oli 1023 jonkin sortin virusta, mutta eipä ole enää... ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onkos jollain ZoneAlarm 4.5 tallessa? Sen voisi laittaa tänne johonkin imuroitavaksi, koskapa ZA 5.0 ei toimi Vatsimin kanssa enää - SBRelay ei futaa jos zonealarm 5 on ajossa..

//Tuomas

Ihan penkomalla ZA:n sivuja pitäs löytää, ainakin itse muistan löytäneeni ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

//Tuomas

Moikka.

Eipä löydy. Siivosin konetta muutama päivä sitten, lähti muistaakseni useampikin vanha versio bittitaivaaseen.

Rompulta löysin poltettuna v3.7:n, ei vaan taida enää kelvata ?

Rupesin tuossa funtsimaan, että miksen ole polttanut v4x kopiota rompulle, mutta sehän oli täynnä. Pitänee tehdä uusi työkaluromppu. 8)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

P.S. Tietokoneessa oli 1023 jonkin sortin virusta, mutta eipä ole enää... ;)

Sulla kävi tuuri, ettei yksikään noista 1023:sta halunnut tyhjentää kiintolevyä tai nollata BIOSia, saati sitten satunnaisesti muuttaa merkkejä sieltä täältä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kävin ostamassa Norton Internet Security pakkauksen niin ei tartte pelleillä sekunda softien kanssa. Kaikki toimii taas.

No, enpä tuosta sekundasta tiedä. Keriota olen käyttänyt iät ja ajat ja hyvin on toiminut. Tosin ei ole välttämättä niin helppokäyttöinen kuin jotkut Elisan tietoturvapalvelut tms. Mutta eipä maksa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Niin no ei Kerio varmaankaan mikään sekunda ole, jos sen saa toimimaan. Perun sanani. ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minä ainakin vaihdoin keväällä Nortonin Kerioon :D

Tuo KPF on mukava kun se kysyy myös, että saako joku ohjelma aukaista toisen sovelluksen (esim. saako Mozilla käyttää Acrobat Readeria). Ainakaan ZA eikä Norton koskaan kysellyt tuota.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Niin no ei Kerio varmaankaan mikään sekunda ole, jos sen saa toimimaan. Perun sanani. ::)

Ja softan hinnalla ei ole välttämättä mitään tekemistä laadun kanssa... sitä on tullut nähtyä kaikenlaista..

//Tuomas

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo on se itsekkin koettu että ei se hinta takaa laatua ja kyllähän tuo Nortonin hinta oli aika suolainen, mutta hyvin se on ainakin minun koneellani toiminut tähän asti. :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään