Lassi Rinne

Munkkiniemen ilotulitukset?

9 viestiä aiheessa

Tämä koskee pääasiassa länsihelsinkiläisiä. Olen vanhempien kanssa ihmetellyt useampia kuukausia lähes jokaperjantaista ilotulitusta munkkiniemestä päin. Raketit ammutaan luultavasti "koneenpuistosta". Onko kellään tietoa miksi niitä ammutaan? Jos joku tietää, niin olisi kiva saada tietoa...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Terve

Samaa ihmettelin taas eilen. Ne näköjään tulevat Kalastajatorpalta, ei Koneen puistosta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pidetäänkö siellä Kalastajatorpalla häätilaisuuksia? Jos rahaa löytyy, niin miksei pienet tulitukset siihen päälle.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pidetäänkö siellä Kalastajatorpalla häätilaisuuksia? Jos rahaa löytyy, niin miksei pienet tulitukset siihen päälle.

Harvemmin häitä juhlitaan perjantaisin "isolla kaavalla".

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ilotulite ihmeteliin.  :o

Hyvin usein kalastajatorppalla on ilotulitusta. Upea Näky  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ai ne tulevat niin kaukaa? Olen täältä munkkivuoresta "aitiopaikalta" seuraillut. On sitten ollut isompia raketteja kun luulin...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

En ole itsekkään Munkkivuorelaisena moiseen tarkemmin kiinnittänyt huomiota vielä.

Nyt kun muistelen viime perjantaita, niin siinä yhdeksän pintaan kuului muutaman kerran sellainen "kohahdus", johon kiinnitin huomion koska ulkonakaan ei ollut vielä alkanut odotettu myrsky. Kun se kuului kolmannen kerran, vaimokin jo kyseli että mistä moinen ääni.

Ja kun pinnistän muistia, niin on sitä pauketta kyllä kuulunut silloin tällöin. Pitääpä alkaa seurata tilannetta, ihan mielenkiinnosta.

Oletteko seuranneet, että toistuuko tämä yleensä samalla kellonlyömällä?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jos oikein olen huomannut niin ne toistuvat aika usein silloin kun olen lähestymässä vantaata perjantaisin FS2004:ssä. Eli sanoisin että siinä yhdeksä, kymmenen välillä usein ovat luultavimmin tulleet.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään