Juha Martimo

Kysymys nHanceriin liityen

4 viestiä aiheessa

Terse!

Sanokaapa te viisaammat miten on nHancerin kanssa sähläily. Olen lukenut täältä ja vaikka mistä, että nHanceria ei pitäisi käyttää yhtäaikaa näytönohjaimen asetusten kanssa?? Jostain taas luin että sitä pitää käyttää yhtäaikaa?? Itse olen kokeillut vaikka miten mutta en huomaa mitään eroa onko nHancer päällä tai ei...... Onkohan siis jotkin asetukset päin persiitä vai mikähän nyt tökkii........?!

-Juha-

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eikös nHancerilla vain muuteta asetuksia eikä sen kuulu olla päällä kun pelataan.

Mutta miksi se käynnistyy sitten aina Windowsin mukana, ja jää alapalkkiin ?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mutta miksi se käynnistyy sitten aina Windowsin mukana, ja jää alapalkkiin ?

Niin tekee moni muukin ohjelma ja usein ihan turhaan.

Se on ajuri, joka ne asetukset lukee ja toimii niiden mukaan. Siinä ei nHanceria tarvita, vaan sillä vain muutetaan niitä asetuksia. Ja ne asetukset voisi muuttaa myös sillä nVidian ohjauspaneelilla, mutta kun se ei aina toimi. Tai jos tietää mitä muuttaa ja missä, niin vaikka Notepadilla ja rekisterieditorilla onnistuu.

Myös sen nHancer Support -palveluprosessin voi laittaa oletusarvoisesti pois päältä, mutta se pitää sitten muistaa käynnistää käsin tai nHancerin käynnistys ei onnistu.

Itse olen karsinut kaikki ylimääräiset palikat pois Windowsin käynnistyksestä. Jos jotain juttua tarvitsee ehkä kerran kahdessa kuukaudessa, niin miksi sen pitäisi olla jatkuvasti taustalla pyörimässä? Nytkään ei oikeassa alakulmassa näy kuin kello ja äänisäätimien kaiutinkuvake.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään