Mikko Kyntöaho

Canon 450D

8 viestiä aiheessa

"No höh, jokos rupee mun 400D käymään vanhaks?"  ;D

Juu nyt se on vanha pska jolla saa vain huonoja kuvia ;D

Jos ihan vakavalla naamalla puhutaan niin D80:n kilpailijaksi näköjään suunnattu. Mielenkiintoista on se että CF kortit on vaihdettu SD:ksi.  ??? Aika tyypillinen Canon päivitys.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Juu nyt se on vanha pska jolla saa vain huonoja kuvia ;D

Nimenomaan  ;D

"EOS 450D -kameran kompakti, ergonomisesti suunniteltu runko painaa vain 475 grammaa" -Varmaan taas yhtä ergonomisesti suunniteltu kuin 400D, sopii pienen japsimiehen käteen, mutta siihen se sitten jäikin.  ;D Akkukahvallahan tuo hoituu, mutta sekin on aina lisähintaa.  :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo-o, vittu sanon minä.

Sais tulla niitä oikeita runkojaki jo jotka ei maksa miljoonaa...varmaan pitää palata Nikon käyttäjäksi tällä menolla.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo-o, ***tu sanon minä.

Sais tulla niitä oikeita runkojaki jo jotka ei maksa miljoonaa...varmaan pitää palata Nikon käyttäjäksi tällä menolla.

Joo, sanos muuta, D300 kilpailija puuttuu kokonaan, 5D:n mahdollinen uusi versio vois olla asiaa, mutta jos sellainen joskus tulee se on kuitenkin tautisen kallis alussa. Näitä lelukameroita kyllä piisaa, mahtaa olla valtavan iso tuo uusi iso etsin tossa D450:ssä ja puskuri on taas vaihteeksi pienentynyt entisestään, hohhoijaa :'(

Kai

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

5D Mark II:tä odotellessa... Siis originaali-5D:n hinnanpudotusta tähyillessä. =)

Näköjään huhut kertoilevat jo 3D:stäkin. Toistaiseksi mennään 10D:llä: 3.5v lasissa jo!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Näköjään huhut kertoilevat jo 3D:stäkin.

No sepäs vasta olisikin jotain! 3D-kamera ;D

Olisi mielestäni aika typerää nimetä kameramallia tuolla nimellä. Voi sitä väärinkäsitysten määrää  :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään