Tuomas Kuukasjärvi

Lento CRL800 pariisista helsinkiin?

31 viestiä aiheessa

Dämn, pitää vähän unsharp maskia keventää. ;D

Ja näh, tuo on vielä pokkarilla kuvattu. Toivotaan nyt että se Nikoni ensi viikolla tulisi. :)

Toivo vain ettei käy niinkuin Neitolan Ilarille tuon D70:n odottelun kanssa ;D

btw. mitäs putkia otit kaveriksi?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Toivo vain ettei käy niinkuin Neitolan Ilarille tuon D70:n odottelun kanssa ;D

btw. mitäs putkia otit kaveriksi?

Mitäs Ilarille sitten kävi?

Mutta joo, toistaiseksi tilasin vaan tuon 18-70mm peruslinssin mukaan, mutta ajattelin teleeksi hankkia tuon Nikonin 70-300G:n myöhemmin. 80-400 VR:kin kelpaisi, mutta ensin mainittu sopii paremmin budjettiin. ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mitäs Ilarille sitten kävi?

Odotteli Akibasta pari kuukautta ja sitten vittuuntui ja tilasi Saksasta pikkasen kalliimalla mutta sai ~heti.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Odotteli Akibasta pari kuukautta ja sitten vittuuntui ja tilasi Saksasta pikkasen kalliimalla mutta sai ~heti.

Näinhän siinä pääsi käymään. :-)

Itseasiassa tilasin hieman halvemmalla ja muutenkin vähän erilaisen paketin. Alunperin olin tilannut Nikkorin 24-85mm G-objektiivilla. Tilauksen vaihdon yhteydessä päätin saatavuussyistä kuitenkin valita Sigman 18-50mm ja 55-200mm DC-objektiivit kameran kaveriksi.

Täytyy myöntää, että mielumminhan sitä olisi aina kotimaisesta tilannut, mutta kahden kuukauden odottelun jälkeen teki jo mieli päästä kuvaamaan ja kun toimitusajoista ei ollut maahantuojalla eikä jälleenmyyjällä tietoa, päätin suosiolla tehdä tilauksen Saksalaiseen liikkeeseen (top-foto.de), josta se lähti postiin 15 min kuluttua tilauksesta. :)

Hankintaan olen ollut todella tyytyväinen. Hyvää kannattaa aina odottaa, vaikka sitten vähän kauemmin. :-)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Normaali kääntöaika.

Kyllä tuo kuullostaa minun mielestäni aika ripeälle aikataululle, jos koneena on tuon kokoinen fööni.

Eikös näiden kanssa yleensä mene ainakin se tunti?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllä tuo kuullostaa minun mielestäni aika ripeälle aikataululle, jos koneena on tuon kokoinen fööni.

Eikös näiden kanssa yleensä mene ainakin se tunti?

Eikös tuon käytäntö osoittanut? ;D

//Tuomas

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään