Lassi Rinne

Kuinka saada "kummitteleva" norttoni pois?

10 viestiä aiheessa

Elikä olen yrittänyt asennella norton 360 virustentorjuntaohjelmaa, mutta kun sitä yrittää asentaa, asennusohjelma herjaa että koneessa on vanha versio. Sellainen kyllä on ollut ja poistettu, mutta löytyy vielä windowsin ohjelmien joukosta. Kun yritän poistaa sitä lisää tai poista sovellus hommalla, niin tulee viesti että sitä ei enää ole, joten sitä ei voi poistaa. Eli kuinka saan tuon ohjelman pois kummittelemasta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Juu unohtui laittaa tuo versio tähän. Eli versio joka on jämänä on Vistan mukana tullut 3kk testiohjelma.

Eikös siinä virheilmoituksen yhteydessä ole mitään "ongelmanratkaisulinkkiä" ?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hum... No sitten lienee ainut keino penkoa tuota Symantecin support -osiota vaikka hakusanalla "Uninstall" tjsp. Nuo Nortonit menevät sen verran syvälle käyttikseen, ettei taida oikein manuaalinen poisto rekisteriarvo tai tiedosto kerrallaan onnistua.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mulla oli samanlainen ongelma (silloin piti saada Symantec pois F-Securen tieltä). En itse keksinyt ratkaisua ongelmaan, joten vein sen huoltoon. Siellä ne laittoi sille koneelle Symantec remover ohjelman ja poisti sen avulla. Itse ohjelmasta en tiedä onko sitä muilla kun huoltamoilla.  :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään