Esa Lehtismäki

Parhaat väärinlukemisesi?

600 viestiä aiheessa

Vaikka menee hieman aiheen ohi, niin lyhyt lista miten sukunimeni (ei se nyt niin vaikea sentään ole!) ainakin on kirjoitettu väärin:

Liukko/Liukkonen - nämä ovat varmasti yleisimmät

Liuho - tämä voi mennä oman epäselvän artikuloinnin piikkiin

Hilto - tämän kirjoittin sähkömies laskuun

Luihu - en muista enää missä tämä tuli vastaan, mutta kyllä minulle on tällaistakin sukunimeä joku joskus ehdottanut

--

Lauri

Minä olin eräässä Jyväskyläläisessä isännöintifirmassa nimellä Ville Kakkonen ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sukunimeni on monta kertaa kirjoitettu tai sanottu väärin. On ollut Lindpergiä ja Lindstormia yms. Eräs ei millään kyennyt sanomaan Lindgren  :laugh: Jopa pankissa...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jo harvinaisuudeksi muodostunut tilanne: lähdöt ja laskut kolmekolmoselle tällä hetkellä.

lähdöt ja laskut kehäkolmoselle tällä hetkellä.  :laugh:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olen Mikko Maliniemen tittelin "Nik Kammiomieli" lukenut "Nik Kammomieli" siitä lähtien kun näin sen herralla ensimmäisen kerran, tänään tajuten että sehän on kammiomieli! ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Aikoinaan Mäntästä Härmälään Tampereelle kuljettiin Oriveden ja Kangasalan kautta. Spotterikaverin pikkusisko oli mukana ja luki tienvarsikyltin vähän väärin. Kyltissä luki kuulemma "Valitan hautausmaa", kun oikea teksti oli "Vatialan hautausmaa".

valittaen Pena P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Aikoinaan Mäntästä Härmälään Tampereelle kuljettiin Oriveden ja Kangasalan kautta. Spotterikaverin pikkusisko oli mukana ja luki tienvarsikyltin vähän väärin. Kyltissä luki kuulemma "Valitan hautausmaa", kun oikea teksti oli "Vatialan hautausmaa".

valittaen Pena P

1970-luvun alussa Jyväskylästä Orivedelle tullessa oli T-risteys. Vanha soittaja (=soittorosvo, alan kielellä) ajoi bändiä yöllä keikalta peräkärryn kanssa kotiin, kunnes porhalsi T-risteyksestä suoraan perunapellolle. Onneksi mitään vakavaa ei sattunut ja herätetty maajussi veti traktorillaan bändin takaisin tielle.

Jätkät kysyivät kuskilta:

"Miten sää ny tollai ajoit?" Uninen soittaja-kuski vastasi: "No kun tuolla tievieressä oli kyltti: Suoraan!"  :P

No, kyltissähän luki "Soraa".  ;D

Juha-Pekka  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuossa kun kytkin tietokoneesenn virran ja mokkulan ikkuna tuli näkyviin,  niin klikkasin sitä yhdistä nappia jolloin  näkyviin tuli teksti: " Valmistelee häitä "

Oikeasti siinä kylläkin luki " Valmistelee laitetta "  Nyt taidan kyllä mennä syömään ja sitten nukkumaan!

???

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään