Tatu Kantomaa

Canon EOS 400d - tarjous, hyvä vai huono?

5 viestiä aiheessa

Postilaatikkoon kilahti lehtinen missä mainostetaan tällaista pakettia. Kysymys kuuluu että olisiko tässä mitään järkeä, eli vastinetta rahoille.

* Canon EOS 400d 10.1Mpix

* 9 pisteen automaattitarkennus

* 1/4000 - 30 sec

* ISO 100-1600

* 2,5'' näyttö

* Akkukahva ja jos oikein tulkitsen niin lithium akku ja laturi sille myös.

* 2 objektiivia: Canon 18-55mm / f/ 3,5-5,6 - Canon 55-200mm / f/4,5-5,6

Hinta euroissa olisi tämän hetkisen kurssin mukaan 990 euroa.

En ole ollenkaan kärryillä näiden suhteen, tosin mulla on pari vanhaa objektiivia Minolta kameraan, joten olen miettinyt josko ne toimisivat Sony digijärkkärirungossa, mutta enpä sitten tiedä onko niistä vanhoista objektiiveista enää mihinkään. Taitaa nykyisin saada parempia aika halvalla. 300mm objektiivi taisi olla joku Sigma, en edes muista sen kummemmin. 80-luvulta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Maitolaituri.tv:stä sama setti 820€

EDIT: Tosin en ole kärryillä Islannin verotuksesta, joten jos tuon paketin tilaa Suomesta, niin joutuuko maksamaan lisää viuluja..?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Maitolaituri.tv:stä sama setti 820€

Jesh.  ;D Hyvä. Tämä asia tuli siis tällä selväksi, eipä kannata ostaa täältä.

EDIT: Tosin en ole kärryillä Islannin verotuksesta, joten jos tuon paketin tilaa Suomesta, niin joutuuko maksamaan lisää viuluja..?

Kyllä joutuisi, mutta enhän minä sitä tänne kyllä tilaisikaan jos sen Suomesta ostan.  ;)

USA:sta tilaaminen ehkä olisi vielä joku vaihtoehto kun se dollarin kurssi on varsin hyvä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllä joutuisi, mutta enhän minä sitä tänne kyllä tilaisikaan jos sen Suomesta ostan.  ;)

USA:sta tilaaminen ehkä olisi vielä joku vaihtoehto kun se dollarin kurssi on varsin hyvä.

Niinjoo....  Kattelin vielä Jenkeistä tommosta pakettia, näyttäisi olevan Islannin rahassa (ilman veroja ja postituksia) noin 60 000 kruunua  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Niinjoo....  Kattelin vielä Jenkeistä tommosta pakettia, näyttäisi olevan Islannin rahassa (ilman veroja ja postituksia) noin 60 000 kruunua  ;)

Arvonlisäveroa tulee 24.5% ja sen saa laskea postikulujen kanssa. Tulisko siitä sitten kaikkien kulujen mukaan jo lähemmäs 80 000 kruunua. En tiedä meneekö noista tulliakin vielä...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään