Chris Sutter

Oldie ar goldie! Lainattu aihe.

18 viestiä aiheessa

Se oli silloin ja myös silloin oli hieno aikaa... :thmbup:

Katselkaa ja nauttikaa,niin kuin minäkin. 8)

http://www.flightforum.ch/forum/showthread.php?t=58087

 

http://www.flightforum.ch/forum/showthread.php?t=57936

 

http://www.flightforum.ch/forum/showthread.php?t=57930

 

http://www.flightforum.ch/forum/showthread.php?t=57898

 

http://www.flightforum.ch/forum/showthread.php?t=57664

 

No niin Mari-Lou...

 

Löytyykö vielä Suomalaisella forumilla / Spotteleilta vanhoja kuvia ?

Harri Koskinenelta tai muuten? Oliko Isäsi ja Bongamassa?

 

Kiitos,  jos tulisi vielä lisä kuvia ..... ;)

 

Chris Zürichistä

 

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla
:thmbup: Hienoja kuvia! Ei tainnu  sillon olla kamerat ihan huippulaatua. :D Mutta niissähän onkin sen sijaan se oma tunnelmansa!

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

:P ja ne pidemmät DC-8:t on kyllä tosi pitkän näköisiä :)

 

Ne pidemmät DC-kasit on just niitä oikean lentokoneen näköisiä joita nykyään kutsutaan lussuiksi kateellisten toimesta.

 

Nykyään se lentokoneen näköinen kulkee nimellä A340 kun kasit on jo historiaa.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Nykyään se lentokoneen näköinen kulkee nimellä A340 kun kasit on jo historiaa.

 

Hämäläinen on vähän jäljessä.  :laugh:

Nykyään nykyaikainen lentokone on kaksimoottorinen ei janoinen nelipannuinen.

 

777 tai 330, siitä lähtee.  ;)

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Ne pidemmät DC-kasit on just niitä oikean lentokoneen näköisiä

 

Mutta lyhyemmät kasit oli vielä enemmän lentokoneen näköisiä ;)

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Nättejä kuvia 1. ketjussa!  ;D En ole ennen kuulutkaan tuosta Iraqi Airwayssista. Kaikki vuodelta kypärä ja miekka?

 

Sunnuntaipäiväjatkot, Alex

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

777 tai 330, siitä lähtee.  ;)

 

Ilkka hoi , nipistä itseäsi ! Onko jääny lääkkeet ottamatta , vai miten sinulta pääsee ei-negatiivinen lause koskien laajarunkobusseja ? Vai onko iteltä jäänyt joku rivienväli lukematta , mikäs 333:sta yhtäkkiä tekee "lentokoneen"?

 

  :o  :laugh:  :o

 

"Ne pidemmät DC-kasit on just niitä oikean lentokoneen näköisiä joita nykyään kutsutaan lussuiksi kateellisten toimesta."

= Yksittäinen mielipiteeni lentokoneen uljaasta ulkonäöstä.

 

 

 

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Olen kuule Tarmo usein täällä kehunut Airbus 340:n ulkonäköä. Vain ne heikot bangladesh-mallit -200 ja -300 on rajattu ulkopuolelle.

 

Ja onhan T3:ssa enemmän "jormaa" kuin biafralaisessa 343-mallissa, mottia löytyy nääs.  ;)

 

 

333:sta tulee M11:sta manttelinperijä kun keskustellaan laajarunkojen näyttävyydestä. :)

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

:thmbup: Hienoja kuvia! Ei tainnu  sillon olla kamerat ihan huippulaatua. :D Mutta niissähän onkin sen sijaan se oma tunnelmansa!

 

Kyllä kameroissa ja filmeissä piirtokykyä ja kontrastia riitti.  Värierottelu- ja painotekniikka ovat vain menneet huimasti eteenpäin.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Noissa kuvissa on kyllä tyyliä!  :P  Ennenvanhaan lentokoneet olivat lentokoneita, jokainen firma lensi eri koneilla.. Nykyään vaan on nämä ÖerBussit sun muut.  :-\  Muistan varsin hyvin kun huhuttiin että, tuo jumbo-jet olisi kymmenkerroksisen kerrostalon kokoinen.  ;D  ;D

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Olen kuule Tarmo usein täällä kehunut Airbus 340:n ulkonäköä. Vain ne heikot bangladesh-mallit -200 ja -300 on rajattu ulkopuolelle.

Ja onhan T3:ssa enemmän "jormaa" kuin biafralaisessa 343-mallissa, mottia löytyy nääs.  ;)

333:sta tulee M11:sta manttelinperijä kun keskustellaan laajarunkojen näyttävyydestä. :)

 

Mnjaa..moottorin koko siis ratkaisee jormankin koon , et kai vaan ole bemarimiehiä ?  :laugh::P:laugh:

 

Onko siinä 333:ssa oikeasti sitten niiiiin iiiso moottori , vai vain ainakin ulkomitoiltaan? Ite yletyn M11 moottorissa ahtimen edessä kädet pystyssä PW:n reunoja koskettamaan. Kai sitten 333:ssa on (minkähän valmistajan , en edes tiedä) kolmimetriset?  8)

 

Samaa mieltä muuten kanssasi että pitkä 340-bussi iiisoilla moottoreilla on hieno(-in) kone , ei vaan mölyä eikä savuta kuten pitkä kasi pienillä moottoreilla ennenmuinoin . .. Ja maailma pelastuu kun tehdään päästökauppaa..  ;D

 

 

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla