Kirjoitettu Helmikuu 11, 2008 Parit kuvat Manchesterista. Alotetaan tällä Nypylin melkein nimikko 767:lla Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 11, 2008 Alkupään kuvissa minun mieleen liikaa saturaatiota. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 11, 2008 Alkupään kuvissa minun mieleen liikaa saturaatiota. Katsoin ihan samaa... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 11, 2008 Katsoin ihan samaa... Hyppii Thomsonin teksti ja First Choicen peräsimen kukkaviritelmä silmille.. Muuten hyvää settiä Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 11, 2008 Alkupään kuvissa minun mieleen liikaa saturaatiota. Just hyvät saturaatiot. 8) Näistä pidin....! Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 11, 2008 Just hyvät saturaatiot. 8) Näistä pidin....! Samaa mieltä, tuo enemmän väriä kuvaan.Toisaalta taas vähän oudon näköiset. Että vähän siitä väliltä, mutta hienoa settiä kuitenkin. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 11, 2008 Nuo thomsonin kuvat ovat kyllä upeita... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 11, 2008 Lyhyt ja ytimekäs setti! Ainakin väriä löytyy... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 12, 2008 Näitä matkakuvia jaksaa aina vaan katella. Sekä hyvät kuvat. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla