Olli Vainio

Teemana RA & VP-B ja pari muutakin.

20 viestiä aiheessa

Oli melkoinen yllätys kun ketjun avauksen jälkeen pamahti svenssonien mädäri.  ;D

heh! positiivinen yllätys...  ;D

Alex

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Paria alkupään kuvaa vaivaa Manse-syndrooma (lähinnä ykkönen ja kolmonen). Mutta toi viimeinen 154-kuva on UPEE!!  :thmbup:

Milloin muuten kävit Kajaanissa? 14.1. veikkaisin? Onneksi tuli käytyä viikkoa aiemmin, kun oli  8)-keli. Voisikin tähän pistää jokusen kuvatuksen, kun eipä näille tähän hätään muutakaan käyttöä ole...

[ attachment removed / expired ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo 14.1 kävin kajaanissa, olin tuolloin 4.1 rovaniemellä...enkä kyllä kadu vaikka kajaanissa oli parempi keli :)

Niin just, en varmasti itsekkään olisi miettinyt kahdesti, jos ROI olisi järkevän ajomatkan päässä. Tosin minä kävin Kajaanissa 7.1. :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Niin just. Tosin minä kävin Kajaanissa 7.1. :)

Joo, matikkapää++, mutta empä kyllä 7.1 myöskään ollu maisemissa että se siitä ;D

Joo, no nyt kyllä pätkii ku milläki dementikolla, piti ihan kuvien päivistä tarkistaa, 11.1 se perkule oliki. ei 14.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo, no nyt kyllä pätkii ku milläki dementikolla, piti ihan kuvien päivistä tarkistaa, 11.1 se perkule oliki. ei 14.

No älä! Minäkin katsoin päivämäärän kansion nimestä (näppihäriö = väärä päivämäärä). Itse kuvien päiväys onkin 4.1.  ;D  :-[

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kummallista että ne tuonne pohjoiseen eksyvät, mutta ei tänne hki:lle.

No teepä vaikka Sipooseen pari tunturia ja lumeta sopivan laaja alue hiihtomaastoksi niin eiköhän ne tännekin eksy! :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No älä! Minäkin katsoin päivämäärän kansion nimestä (näppihäriö = väärä päivämäärä). Itse kuvien päiväys onkin 4.1.  ;D  :-[

No se on kiva tietää ettei vanhuus tuu yksin. ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Huh, aika kova setti!

Hmm mitä noissa puissa on vikana, niissä on tuollaista outua valkoista huttua päällä? :o

Oliskin tuollaiset kelit täälläpäin....

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

:o :o Ollilta perrrrrkuleen hianoja kuvia! Vielä kun keksis jotain sanottavaakin muutakin kuin otsikon.... ;)

Mitä pitäis sanoa? :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuo pohjoiseen suotu lumi tekee noista kuvista hienoja, etenkin tuo siipimoottoritupoleevi oli hienon näkönen, kuten myös tuo 154:nen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla