Janne Saarijärvi

Lightroom 1.0:aan päivityksiä?

8 viestiä aiheessa

Ostin aikoinaan Raw Shooter Pro:n, ja pian iso paha Adobe tuli ja tappoi sen  :'(. Korvaukseksi/yllytykseksi Adobe heitti Lightroomilla, mutta en siitä tykännyt. Nyt kuitenkin on tullut vähän intoa käyttää softaa, ja toisaalta tekis mieli päivittää sitä ajan tasalle, jos ei muuten niin tietoturvamielessä jo. Softan päivitys kuitenkin ilmoittaa että tuohon ei saa enää mitään päivityksiä/tuki on päättynyt, vaan olisi aika ostaa pränikkä... Eikö tuohon 1.0:aan ole tullut ilmaisia päivityksiä ollenkaaan, tai jos on niin mistähän niitä voisi vielä saada. Ja thepiratebay=>uusin ei ole vastaus, vaan tarkoitus olisi saada ne päivitykset mitä tuohon oln laillisesti ollut saatavilla, ei warettaa.

Sori tämä on vähän vedenjakajalla ohjelmat jne vai valokuvaus, mutta arvoin tän olevan lähempänä valokuvausta, modet korjaa jos aiheelliseksi katsoo..

Janne

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Juu hyvin vörkkii nuo päivitykset, iso käsi adobelle että on antanut vanhoille RSP:n käyttäjille tukea näin kauan.  :thmbup:

Saako RSP:n omaavat Lightroomin jotenkin käyttöönsä? Ja jos niin miten ja onko ilmainenkin? Olen taas aivan pihalla tästäkin asiasta ja olin juuri aikeissa ostaa ton Lightroomin ihan normaalisti normaaliin hintaan Adobelta. :-[

Kai

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Saako RSP:n omaavat Lightroomin jotenkin käyttöönsä? Ja jos niin miten ja onko ilmainenkin? Olen taas aivan pihalla tästäkin asiasta ja olin juuri aikeissa ostaa ton Lightroomin ihan normaalisti normaaliin hintaan Adobelta. :-[

En tiedä, onko sitä tarjousta enää mahdollista lunastaa, mutta silloin kun Adobe osti RSP:n, RSP:n omistajat pääsivät osallistumaan Lightroomin betatestaukseen ja saivat sitten myös julkaisuversion ilmaiseksi. Mutta muistelen, että se koski vain ykkösversiota. Tosin en voi mennä vannomaan, kun en koskaan muuta ottanut, kuin sen ykkösversion ja senkin hylkäsin aika äkkiä...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

itse asiassa homma meni silleen että kaikki jotka oli ostanut RSP saivat linkin v1.0 johon kelpasi myös RSP reg koodi Linkki oli jopa niin kranttu ettei se antanut ladata kuin yhden kerran Kilauta Kai Adobelle reg tuskin on ongelma. OT: huomasin eilen että LR omistajat saa Expression median 99$ ja taas päästi 200$

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

itse asiassa homma meni silleen että kaikki jotka oli ostanut RSP saivat linkin v1.0 johon kelpasi myös RSP reg koodi

Niin se taisi mennä...

HEHE, offtopic, mutta kyllä huomaa, että on taas kännykällä näpytelty viestiä ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

HEHE, offtopic, mutta kyllä huomaa, että on taas kännykällä näpytelty viestiä ;D

Ai miten niin?  ;D

Nyt kun kahlasin vanhoja sähköposteja niin 21.2.2007 tuli sähköpostiin linkki mistä voi imuroida ohjelman yhden kerran. Mailissa ei ollut linkin voimassaoloaikaa. Vanha RSP:n sarjanumero ei käynyt vaan imurointi sivulla oli LR:ään sopiva sarjanumero joka piti ottaa talteen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään