Kirjoitettu Helmikuu 19, 2008 No onhan se nyt aivan varma, että ne ei sieltä tornista kiikaroi, kuka paistaa makkaraa ja kuka grillitussua jollain kertakäyttögrillillä... Viime kesänä jollain tuntemattomalla porukalla oli täydet bileet käynnissä vielä puolineljältä aamulla. Olutta oli menny aika paljon ympäristössä lojuneiden tölkkien perusteella..... Tämä siis tiilikasan maastossa. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 19, 2008 Viime kesänä jollain tuntemattomalla porukalla oli täydet bileet käynnissä vielä puolineljältä aamulla. Olutta oli menny aika paljon ympäristössä lojuneiden tölkkien perusteella..... Tämä siis tiilikasan maastossa. Mistä noin tarkan ajan nuille " jatkoille " tiedät, vai olitkos itse porukassa? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 19, 2008 Mistä noin tarkan ajan nuille " jatkoille " tiedät, vai olitkos itse porukassa? keskikesä, päivä pisimmillään, aurinko nousee kolmelta, joten kävin ennen nukkumaanmenoa kuvaamassa yöllisiä saapuvia 15:lle. Yritin saada jonkin sortin kuvia auringon noususta lentokoneineen, kuvia mitä olisi talvellakin mukava katsella..... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 19, 2008 keskikesä, päivä pisimmillään, aurinko nousee kolmelta Aikaisin auringonnousuaika Helsingissä on muuten klo 3.54, jos ollaan ihan tarkkoja. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 19, 2008 Viime kesänä jollain tuntemattomalla porukalla oli täydet bileet käynnissä vielä puolineljältä aamulla. Olutta oli menny aika paljon ympäristössä lojuneiden tölkkien perusteella..... Tämä siis tiilikasan maastossa. Mun mielestä tämä ei ole naurun asia lainkaan. Eli lauma superidiootteja ollut paikalla. Ja siitä me kuvaajat, ne jotka sielä oikeasti tuola haluaa kuvia ottaa, saa kaiken sonnan niskaansa siitä roskaamisesta ym. shaissen tekemisestä. Tätä minä vaan tuola aikaisemmin tarkotin........ syyttömät saa kaiken shaissen kohdata pahimmillaan. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 19, 2008 Yritin saada jonkin sortin kuvia auringon noususta lentokoneineen, kuvia mitä olisi talvellakin mukava katsella..... Sitten vain esille tänne keskitalveen... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 19, 2008 Moi... En uutta aihetta viitsiny aloittaa... joten päätin pistää 19.2.08 otetut kuvat tänne... Kuvissa on yksi Malmilta, mutta se tuskin haittaa... [ attachment removed / expired ] [ attachment removed / expired ] Heh, en ennen tiennyt, että vantaalle voi pienkoneetikin laskeutua, mutta mikäpäs siinä. [ attachment removed / expired ] //Johannes 8) Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 19, 2008 Heh, en ennen tiennyt, että vantaalle voi pienkoneetikin laskeutua, mutta mikäpäs siinä. Ainakin on riittävästi kiitotiellä pituutta ja leveyttä No, tuo konehan kuvassasi on Nord Flyg Ab Cessna Grand Caravan, joka lentää säännöllistä reittiä EFHK:lle, jotakin pienen luokan rahtia kuljettaen, ja ovat parkissa siinä TNT kulmalla aidan vieressä. http://www.planepictures.net/netshow.php?id=690476 Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 20, 2008 Mun mielestä tämä ei ole naurun asia lainkaan. Eli lauma superidiootteja ollut paikalla. Ja siitä me kuvaajat, ne jotka sielä oikeasti tuola haluaa kuvia ottaa, saa kaiken sonnan niskaansa siitä roskaamisesta ym. shaissen tekemisestä. Tätä minä vaan tuola aikaisemmin tarkotin........ syyttömät saa kaiken shaissen kohdata pahimmillaan. Hyvä asia sotkeminen ei ole. Olenko sanonut niin?? .....mutta oli se näky tiilikasalla aamuyöstä aika erikoinen.... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla