Aleksi Pöytäkangas

Minkälainen palvelu TuiFly Nordicilla on?

44 viestiä aiheessa

Moi! Oon lähössä Bulgariaan TuiFly Nordicilla. Oon kuullu joltai joskus, että siellä ei oo mikää kovin hyvä palvelu, niinku ei myös ruokakaa! Jos joku on matkustanu sillä firmalla, niin voisko laittaa kokemuksia, KIITOS! PS. Koneena toimii Boeing 757 ja matka on Helsinki - Bourgas ;D

Ystävävällisin terveisin:

Aleksi Pöytäkangas :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllä se palvelu oli erinomaista ainakin kaikilla lennoilla joilla minä olen ollut kyydissä. B757 Helsinki - Reina Sofia - Helsinki ja B737 Helsinki - Chania Souda - Helsinki.

Menolennolla Haniaan pääsin ohjaamoonkin käymään, sillä yksi matkustamohenkilökunnan jäsenistä oli sattunut tätä foorumia selailemaan.

Ruoka on sitä perus lentokonepöperöä, joka pitää varata matkaa varatessa, muuten ei ruokaa tipu. Lapsille on omat pöperöt ja ne tarjoillaan ennen muita. Viina ei ole tietenkään ilmaista, mutta eipä tässä Finnairilla mennäkään.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eikä se viina ilmaista ole Finnairin lomalennoillakaan...  :-\

Itse matkustin Tui Fly Nordicilla tammikuussa eikä oikeastaan pahaa sanottavaa ole. Ruokaa sai tosi odottaa aika lailla ja ensimmäisistä juomakärryistä kannattaa ottaa reilusti juotavaa.  ;) Ruoka oli mennentullen loistavaa, meillä sisältyi lentoon kun oli kaukokohde. Lensimme siis 767:lla Krabille. Lennolla on yksi tai muutama suomalainen lentoemäntä, muuten pohjoismaalaista. Tosin nämä ruotsalaiset lentoemot osaavat palvella, samaa ei suomalaisista ole voinut sanoa...  :thmbdn:

Vesku

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
Eikä se viina ilmaista ole Finnairin lomalennoillakaan...  :-\

Joo ei ole, ei ollut muuten 1980-luvullakaan.

Lennolla on yksi tai muutama suomalainen lentoemäntä, muuten pohjoismaalaista. Tosin nämä ruotsalaiset lentoemot osaavat palvella, samaa ei suomalaisista ole voinut sanoa...  :thmbdn:

Mulle on aina osunut kohdalle ihan kivat matkustamohenkilökunnat, oli kyse ollut loma- tai reittilennoista.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Maapalvelu Helsingissä on ainakin aivan viimeisen päälle. In-flight service "ihan perussetti". Lentäjät on pääosin ruotsalaisia ja välillä on matkustamohenkilökuntaa muualta pohjoismaista.

Ootko muuten ihan varma, että koneena on 757? Bourgasiin kyllä pitäisi olla 737-800.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Maapalvelu Helsingissä on ainakin aivan viimeisen päälle. In-flight service "ihan perussetti". Lentäjät on pääosin ruotsalaisia ja välillä on matkustamohenkilökuntaa muualta pohjoismaista.

Ootko muuten ihan varma, että koneena on 757? Bourgasiin kyllä pitäisi olla 737-800.

Finnmatkat lentää ensi kesän lomalentonsa TUIflyn 757:lla.

http://finnmatkat.fi/tui.aspx?id=47006

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hyvä huomio. Ilmaista alkoholia saa, mutta viinaa ei. ;D Siis Finnairin reittilennoilla. Alkoholi lomalennoilla on ollut maksullista niin kauan kuin minä muistan (siis ainakin 1980-luvun puolivälistä).

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Milla Finnairin lennolla saa ilmaista viinaa?

Viinaa, alkoholia, mitä lie. Enpä toisaalta tiedä noista tarjoiluista mitään muuta kuin täällä foorumilla kuultua. Viimeksi olin Finnairin reittilennoilla joskus kun kasikymppiset olivat vanhoissa väreissä ja alkoholia ei minulle vielä tarjoiltu  :D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
Mulle on aina osunut kohdalle ihan kivat matkustamohenkilökunnat, oli kyse ollut loma- tai reittilennoista.

Tätä keskustelua matkustamohenkilökunnan palvelutasosta olen aina ihmetellyt. Henkilökohtaisesti olen saanut kaikilla lennoillani tähän mennessä hyvää palvelua, joka joskus on mennyt osittain "rutiinilentojen" piikkiin, mutta silti palvelun taso ei missään nimessä ole alittanut rimaa. Parantamista on jäänyt myöhästymisistä informointeihin, koska yleinen tapa tuntuu olevan ettei lentoliikenteessä paljoa myöhästymisistä pahoitteluja kerrota. Tämä hieman ihmetyttää, koska muuten matkustamo- ja ohjaamohenkilökunnalla on sana hallussaan kuulutuksissa. Mitä muuhun arvosteluun tulee, niin olisiko palvelun laatua arvostelevien rima vain liian korkealla nähden matkustamohenkilökunnan mahdollisuuksiin? Eikös se kuitenkin niin mene, että sitä saa mitä tilaa? Kyllä peruskäytöstavoilla pärjää jo pitkälle ja asiakaspalvelutilannekin perustuu kahden ihmisen vuorovaikutukseen. Eihän siitä varmasti hyvää lopputulosta synny, mikäli asiakas ei ota asiakaspalvelijaa huomioon - saatika päinvastoin.

Peruskäytöstavat, kohteliaisuudet, tervehtimiset ja toisen huomioonottamiset kun ovat kunnossa, niin enpä usko ongelmia olevan. Ihmisiä me kaikki vain olemme.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mitenkäs reittien Bisnesluokka?

Businessluokan sekä turistiluokan viinat on maksettu moneen kertaan lipun hinnassa. Ilmaista viinaa ei ole olemassakaan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jep..ilmaista viinaa Finskillä ei annetta, mutta esimerkiksi kaltsua saa ilmaiseksi. Ja tämä on varmistettua tietoa tai sitten eräs tuttu lentoemäntä juksaa minua. Oli kuulemma yksi hänen työn hienoimmista puolista kun saa antaa ihmisille ilmaiseksi kuningas alkoholia.:D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jep..ilmaista viinaa Finskillä ei annetta, mutta esimerkiksi kaltsua saa ilmaiseksi. Ja tämä on varmistettua tietoa tai sitten eräs tuttu lentoemäntä juksaa minua. Oli kuulemma yksi hänen työn hienoimmista puolista kun saa antaa ihmisille ilmaiseksi kuningas alkoholia.:D

Reittareilla olutta ja viiniä, lomalennoilla ne ovat maksullisia.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tulipa tästä tarjoilusta mieleen, että ainakin vuonna 2004 BA:n turistissa kaikki juomat olivat ilmaisia, myös väkevät. :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ilkka, sinä nyt varmasti ajattelet, että kyllähän sinä sen maksat siinä lipunhinnassa tjs.  :) Mutta kun sitä saa ilman, että annat fyysisesti rahaa niin silloin se on ilmaista.. 8)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei se ole ilmaista. Annat ne rahat tarjoilusta siinä vaiheessa kun ostat lipun.

Ilmaista viinaa Finnair tarjoaa siinä vaiheessa kun vaikka lähtöaulassa 2 on kossua jaossa ilman mitään vastiketta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Reittilennoilla usein (myos Finnairin) ilmaista ovat busineksessa kaikki ja turistissa olut/viinit ja sita miedommat. Ennenmuinoin oli kaikki ilmaista mutta those were the days.  :'(

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Terve!

Ei se ole ilmaista. Annat ne rahat tarjoilusta siinä vaiheessa kun ostat lipun.

Maksanko siis "tyhjästä", jos en lennolla nauti alkoholia, joka on "maksettu" lipun hinnassa?

Hinnasta pitäisi siis saada alennusta, jos ei nauti ilolientä lennolla!!! :thmbup:

Neiti lipunmyyjä: "Hyvää päivää, haluatteko "ilmaista viinaa" lennolla?"

Minä, tai sinä: "Joo, tottakai!"

Neiti lipunmyyjä: "Kiitos, lisäämme lipun hintaan 24,90 €! Niin, saatte ilmaista viinaa!"

Minä, tai sinä: "Selvä, tämähän on hieno juttu! Ja kiitos hyvästä palvelusta!"

;D:laugh:;)

Loistavaa päivää kaikille ja rentouttavaa viikonloppua!

-Kaitsu

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Terve!

Maksanko siis "tyhjästä", jos en lennolla nauti alkoholia, joka on "maksettu" lipun hinnassa?

Kyllä.  :)

Sen takia moni suomalainen kun on perso "ilmaiselle" brenkulle, alkaa esim. Bangkokin lennolla tinttaamaan sitä "ilmaista" viiniä ja olutta kun siitä on maksettu. Ja sitten kun tulee stoppi tarjoilulle niin alkaa känkkäränkkä jonka jälkeen Finnair on paska, emot on paskoja, laiskoja ja lihavia, koneet on paskoja ja kaikki muut yhtiöt on parempia ja niillä mennään sitten seuraavan kerran. Ihan varmasti.  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Haha..hienoa keskustelua! ;D Piristää mukavasti perjantai päivää! ;D No, oli ilmaista tai ei, niin minä kuitenkin tulen juomaan tulevilla finnairin lennoilla kaltsua kun siitä en niille rahaa anna..(muuta kuin lipunhinnassa). Pitäähän rahoille saada vastinetta! :) Voin sitten lipastaa sitä kaljaa johonkin pulloon ja tuoda Ilkalle ilmaista alkoholia..  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sen takia moni suomalainen kun on perso "ilmaiselle" brenkulle, alkaa esim. Bangkokin lennolla tinttaamaan sitä "ilmaista" viiniä ja olutta kun siitä on maksettu. Ja sitten kun tulee stoppi tarjoilulle niin alkaa känkkäränkkä jonka jälkeen Finnair on paska, emot on paskoja, laiskoja ja lihavia, koneet on paskoja ja kaikki muut yhtiöt on parempia ja niillä mennään sitten seuraavan kerran. Ihan varmasti.  ;)

;D ...tulee elävästi mieleen Irwinin "viideltä saunaan ja kuudelta putkaan..."

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mikään muu ei suomalaista perusmiestä hetkauta niin paljoa kun se jos viina loppuu tai sen tarjoilu loppuu. Se on monasti elämän ja kuoleman kysymys.  :laugh:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään