Petri Koivisto

Emirates SkyCargo, OO-THD (EFHK 18.2)

187 viestiä aiheessa

Jees eli tuli sitten käytyä kuvaamassa tuokin kun kerran oli tarjolla sopivasti  :laugh:

[ attachment removed / expired ]

Kiva tällä uudella koneella taas noita muokkailla kun saa pidettyä täydellä resolla näyttöä jne..  8)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Taidettiin Petrin kanssa mennä just ristiin... ;)

Heh, joo varmaan, olin siinä ottamassa noita joskus 11.30 aikoihin..  :P

Laitetaas ny vielä yks perästä..  8)

[ attachment removed ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Laitampas omatkin kuvani tähän:

Erilainen rajaus?  :D

[ attachment removed ]

[ attachment removed ]

Fööni

[ attachment removed ]

[ attachment removed ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itse kävin myös kentällä joten pari pikaista räpsyä tuli tuosta jumbosta ja muista koneista..

[ attachment removed ]

[ attachment removed ]

[ attachment removed ]

[ attachment removed ]

[ attachment removed ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kiitti hienoista kuvista.

Pakkohan toi on mennä ikuistamaan, höh! Minä kun luulin sen olevan normaaleissa TNT:n väreissä. Ei kyllä ollut tänä iltana suunnitelmissa lähteä mihinkään....., mut kenttäkeikka tuli taas ???

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mielenkiintoinen vieras tämä Emirates 8) Kaikilta minun silmään hienoja kuvia, Oskarilla on ainakin tarpeeksi pakkausta... :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tältä päivän vieras näyttää illalla (+ bonus).

Tulipahan eriväriset kuvat  :-[

[ attachment removed ]

[ attachment removed ]

Olipa hyvä ajoitus, ei ollu kovin pitkään esillä.

[ attachment removed ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Vai tollanen se TNT rahtari. Nätin näkönen laitos, Emirateksessa on kyllä jotenkin hillittyä charmia.  :D

Huomenna kaikki kynnelle kykenevät, kuvaamaan.

Luvassa upea, uniikki pilvetön aamu, sinne vaan kaikki, menkää jo valmiiksi ettei vaan tule missattua! Kahvia ja votkaa mukaan, niin ette nukahda yön synkkinä tunteina!

Minä menen puolestani töihin.  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nätti on kuin sika pienenä!  8) Monenkos aikaan tuo huomenna lähteepi? Jos vaikka yövuorosta suunnistaisi kentälle...  ;)

Tulee 8.35 aikataulun mukaan ja lähtee 21.10 aikataulun mukaan. Ihan normaalilla reitillä tuo kait on.

NIin eihän tuo kai varmaa ole, että tuo tulee, mutta menkää kaikki ihmeessä kuvaamaan huomenna aamulla, ties vaikka jotain speciaalia napsahtaa kun mie meen töihin.  :D (Tilattu A380 divertti, mutta hakemus on käsittelyssä vielä Ranskan päässä). 

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tulee 8.35 aikataulun mukaan ja lähtee 21.10 aikataulun mukaan. Ihan normaalilla reitillä tuo kait on.

NIin eihän tuo kai varmaa ole, että tuo tulee, mutta menkää kaikki ihmeessä kuvaamaan huomenna aamulla, ties vaikka jotain speciaalia napsahtaa kun mie meen töihin.  :D (Tilattu A380 divertti, mutta hakemus on käsittelyssä vielä Ranskan päässä). 

Äsh, ei jaksa! Mielummin menen nukkumaan..  ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Äsh, ei jaksa! Mielummin menen nukkumaan..  ::)

Se on miehen puhetta! Tosi miehet nukkuu ja menee töihin, hitot tollasista tylsistä jumboista! Niitä näkee kun katsoo taivaalle, sielä niitä viilettää monta per päivä!  :D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minä menen puolestani töihin.  :)

Korjaa jos olen väärässä, mutta jotenkin tuntuu, että en kuule tätä ensimmäistä kertaa  :o

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei joo, tätä tämä on. Pitää noitua paha olo pois, ettei huomenna enää ota pattiin.  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mulla olis vapaata, mut en jaksa heittää hyviä unia pois noiden metalliromujen takia.  :P

Nyt kyllä tais jollain mennä kahvikuppi rikki kotona tän kommentin jälkeen.  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mulla olis vapaata, mut en jaksa heittää hyviä unia pois noiden metalliromujen takia.  :P

Tottahan tuo on :) Ei minua ainakaan jaksa kiinnostaa nuo metallikasat. Tunnustan että kerran kyllä vilkaisin B747:aa kun katsoin että mikäs tossa on. Kyllä se mulle riittää että niitä näkee tossa ihan livenä, ei mun tartte metsästää niitä heppi pystyssä ja kamera kourassa.

Tämä on sitten vain minun oma mielipide.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuossa tuo näkyi taas puolisen tuntia sitten rullailleen. Toivottavasti joku oli passissa, kun oli noin söötti kelikin.

-A-

Edit: no 09:49 sattui viipottamaan tuosta kotimaanterminaalin kohdilta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuossa tuo näkyi taas puolisen tuntia sitten rullailleen. Toivottavasti joku oli passissa, kun oli noin söötti kelikin.

-A-

Edit: no 09:49 sattui viipottamaan tuosta kotimaanterminaalin kohdilta.

Kyllähän tuo täytyy käyä ikuistamassa vielä tässä hienossakin kelissä..  8) Jos samalla kävis nappaamassa tuon Porlamarin koneen.. kunhan kattoo että mikä sieltä on tällä kertaa tulossa..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla