Petri Koivisto

Emirates SkyCargo, OO-THD (EFHK 18.2)

187 viestiä aiheessa

Juu, on kyllä kieltämättä aivan helvetisti kuvia yhdestä koneesta. Mutta onko sillä niinkään väliä, koska ei tuo ihan tavallinen vieras täällä ole...

No ei toki ei ole, en sitä kielläkään! Mutta kuitenkin, se järki...  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Miksi?  :o

Eiköhän yhdeksän sivua ko. koneesta riitä...  ::)

Joskin siellä seassa erittäin onnistuneita ja tyylikkäitä otoksia...

Jos ahdistaa katsoa samaa konetta, niin tämän aiheen voi jättää rauhaan. Minä ainakin katson mielelläni kuvia lentokoneista.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jos ahdistaa katsoa samaa konetta, niin tämän aiheen voi jättää rauhaan. Minä ainakin katson mielelläni kuvia lentokoneista.

Lentokoneet on aina ihania!  ;D Kiukkusten ruotsalaisten turbokiukaiden jälkeen...  ;) OT...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Samoilla linjoilla.... Mielummin paljon kuvia kun vain, muutama pari....

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

toivottavasti tuo kone ei käy enään ikinä vantaalla.

Nimim. kuva ähky  ;)

Juu Emiratesin koneille jatkossa sitten porttikielto EFHK:le!  :laugh:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
No ei toki ei ole, en sitä kielläkään! Mutta kuitenkin, se järki...  ;)

Äläs nyt sen järjen perään tässä huutele. Ei se kuule. ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Lainataan nyt tätä ketjua... kun EMMI TENTTU lähti muille maille hommiin, niin onko tämä ANNUKKA :) käynyt vielä maisemissa ? Yhteen aikaan laukkasi tiuhaan, mutta ei ole ainakaan ole kuvia näkynyt.

[ attachment removed ]

[ attachment removed ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Lainataan nyt tätä ketjua... kun EMMI TENTTU lähti muille maille hommiin, niin onko tämä ANNUKKA :) käynyt vielä maisemissa ? Yhteen aikaan laukkasi tiuhaan, mutta ei ole ainakaan ole kuvia näkynyt.

Keesä jonka kerran elää sain...ei mielestä haihdu milloinkaan...sain ANNUKAN noususta sekä platalta....... :P  :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla