Kim Eriksson

Flight Simulator 2004 osto

8 viestiä aiheessa

Terve kaikille. Eli, itseltä ei vielä löydy FS9:ä, uutena simuiliana kun viimejouluna sain FSX:n lahjaksi. Ajattelin ostaa FS9:n kaupasta, mutta parista kaupasta eli Tilt pelikaupasta, ja uudesta GameStop kaupasta jotka molemmat turussa löytyy Hansakorttelista. Kaveriltakin piti tämä ostaa, kun ei itse flight simuista erityisemmin tykkää, mutta sen verran kauan sillä hyllyssä homehtunut, että yks cd ei enää toiminut enkä saanut asennettua. Löytyykö sattumoisin jostain kaupasta vielä FS2004 hillittyyn hintaan (eli alle 30€), eikä nettikaupasta. Gamelife tjsp. nettikaupastahan tollainen löytyy 28€, mutta kattelen mieluummin ensin normi kaupasta, kun noista nettimaksutavoista en tykkää. (tai itse pidän, mutta omaa korttia ei vielä ole, joten vanhempien kortilla pitää maksaa, ja he pelkäävät jos joku nappasee kortin tiedot välistä)

Laittomilla tavoillakin sain jo FS9:n, mutta kaatuu aina pienen hetken kuluttua, johon ei saa 9.1 pätsiä. Mutta tavallaan se ei mua haittaakaan, ettei ladattu versio toimi, paitsi sain katsottua hiukan miten tuo toimii, millä fps:llä. (eikai nyt laiteta jäähylle kun puhuin tämmösiä?  :'( )

Eli tiivistettynä, mistä turun kaupasta löytyy laillinen FS2004 CD-levynä.

Anteeksi jos tämä meni väärälle alueelle, mutta onhan Flight simulaattorikin ohjelma.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No, itse ostin Sorekami -nimisestä nettikaupasta hintaan 19,80 €, ei postikuluja, kotiin toimitettuna. Normaali pankkimaksu joka on tietääkseni yhtä luotettava kun normaali laskun maksu netissä (ei siis luottokortti), näköjään mahdollisuutena on myös postiennakko (+3,9€), jos ei omista minkään pankin nettitunnuksia. Toimitus parissa päivässä.

http://www.sorekami.fi/epages/Peli.axl/?ObjectPath=/Shops/Peli/Products/FlightSimulatorPC

Niin, ja kävin myös ennen tilaamista kaikki Kouvolan potentiaaliset liikkeet läpi (Anttila, Citymarket, Prisma, tietokoneliikkeet), mistään ei löytynyt.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nojjoo, olenhan mäkin nämä kaikki siis käynyt, mutta ei noista tiedä jos takakorpelan cittarissa onkin pari kpl ja taas keskustan prismassa ei olekkaan. (tämä siis esimerkkinä) Kuullostaa namilta tuo hinta, mutta onko tuo posti-ennakko (?) siis sellainen, että tilaat tuotteen, sitten voi mennä vaikka pankkiin ja maksaa pankkitädille hinnan ja tuote lähtee postissa?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

mutta onko tuo posti-ennakko (?) siis sellainen, että tilaat tuotteen, sitten voi mennä vaikka pankkiin ja maksaa pankkitädille hinnan ja tuote lähtee postissa?

Postiennakossa tuotetta ei tarvitse maksaa etukäteen, vaan se maksetaan postiin noudettaessa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

En valitettavasti osaa auttaa Turun kanssa, mutta minulla on päinvastainen ongelma.

yritin viikko siiten ostaa itselleni FsX:n, mutta Jumbo nimisestä ostoshelvetistä sitä ei löytynyt. Joka paikassa oli kyllä hyllyssä acceleration-lisäosa, mutta ei itse simua  :-\. Yhdessä liikkeessä oli jopa pitkä rivi lisäsosia, mutta ei itse simua! Tässä paikassa kysyin miten he aikobat myydä niitä lisäosia jos heiltä ei löydy simua. Vastaukseksi lippispäinen myyjä pyöritteli lähinnä silmiään.

MUTTA joka kaupassa oli fs2004 hyllyssä...

Ja nyt minulla on vanha kunnon fs2004 kaivettuna esiin odottamassa asennusta uudelle koneelle.

Juha.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Halleluja! Tällähän tämä sitten käypi. Pistän tilaukseen heti kunhan pääsen tilaamaan.

Miinuspuolia postiennakossa on se, että se tuo tuotteellesi melkein viidenneksen lisähintaa, sekä joudut noutamaan sen postista. -Tuommoinen DVD kotelo kun tulee yleensä tavallisen kirjepostin mukana  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään