Aleksi Pöytäkangas

Tutka kamera

23 viestiä aiheessa

Mikä mahtaa olla tutka kamera?  ???

Ja mitä autoa tarkoitat Demonstratiivipronominilla "Se"? Se auto?

Siis sellasta jossa näkyis se auto ja muut!  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

On muuten kuvan Jetta-miehelle mahtanut napsahtaa aika mukavan hintainen lipuke :laugh:

Tullu postissa kutsu poliisilaitokselle kuulusteluihin, jossa korostetaan, että muista ottaa ajokortti mukaan. :)

E:Itseäni on askarruttanut se salaman välähdys. Pimeessä toki välähtää ja kirkkasti, mutta miten on harmaassa päivänvalossa? Välähtääkö se kelistä riippumatta jos nopeusylitys on liian suuri?

Voiko siinä kamerassa olla niin valovoimainen optiikka, että saa hyvän kuvan hämärässäkin ilman salamaa ???

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

MM: Ihan uteliaisuuttani kysyisin, mitä tuossa viestissäni on editoitu? :)

Linkki oli laitettu kait kuntoon...

Ade  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Miksi yllä olevassa sarakkeessa nopeudeksi mainitaan 94, vaikka itse kuvassa väitetään sen olevan 97km/h?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Miksi yllä olevassa sarakkeessa nopeudeksi mainitaan 94, vaikka itse kuvassa väitetään sen olevan 97km/h?

MM kävi editoimassa ettei jetta-miehelle tule niin isoa laskua  ;) , leikkileikkinä

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No poliisi tekee jonkunlaisen vähennyksen oikeusturvan takia,oliko se nyt jotain 5-10% ja määrittää sakon sitten sen mukaan.Näin kävi ainakin mulle toissa kesänä

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No poliisi tekee jonkunlaisen vähennyksen oikeusturvan takia,oliko se nyt jotain 5-10% ja määrittää sakon sitten sen mukaan.Näin kävi ainakin mulle toissa kesänä

Mistä sait tietää? Kaveri poliisina? Siinä lapussa näkyy pelkästään yksi nopeus minkä mukaan määräytyy sakko. Itse sakkomäärää ei näe siitä ensimmäisestä myöntää/kiistää kirjeestä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olen kuullut samaa, että 3 km/h tulee vähennystä asiakkaan eduksi. Luultavasti mittalaitteen valmistaja takaa, että laite toimii 3 km/h toleranssilla (puhdas veikkaus kuuden kaljan simassa), silloinhan se toleranssi on sopivaa vähentää pois ennenkuin sakko määrätään. Ei toikaan tolppa olis välähtäny 61 km/h nopeudessa, luultavasti vasta 71 nopeudessa, jolloin vähennyksen jälkeen on todettavissa kävelyvauhdin verran ylinopeutta.

Ajokoira on ollu jo kymmenen vuotta ja sakkotili avaamatta. Onkos foorumilla muita nollakerholaisia?

Ade  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
Itseäni on askarruttanut se salaman välähdys.

Ei tarvitse enää pohtia, että näkyykö välähdys vai ei, kunhan kuljet tarpeeksi nopeasti. Top Gear auto-ohjelma sai kameran lakkoilemaan lataamalla tauluun 275km/h. Se on tosin aika hazardia 60km/h-alueella  ;D

Toki kamerat ja tekniikka eroaa oleellisesti brittien vastaavista, jokainen testaa vastuullaan. Linkki videoon, kliketi klix

E: Itseltäni löytyy rikokseen tarvittavat välineet, mutta yritän kuitenkin pysyä nollakerholaisena  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kuten kaima arvelikin, pistin linkkiin url-tagit, että se ei jää vajavaiseksi...  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Oon nähny jossai, et niissä kuvissa se rekisterikilpi heijastetaan asfalttiin. Ainakin yökuvissa kun rekisterikilpi on niin valottunut. Pitääkö tämä paikkaansa?  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ajokoira on ollu jo kymmenen vuotta ja sakkotili avaamatta. Onkos foorumilla muita nollakerholaisia?

Ilman tikettiä 26.5 vuotta (vaikka joskus oikea jalka on raskaskin).

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sinänsähän moottoripyöräilijällä ei pelkoa ole?! 

Niinpä, eihän moottoripyörässä ole eturekisterikilpeä, eli jos kuvan ottaakin?, niin yksilöiminen ja identifiointi taitanee olla kuitenkin melko hankalaa?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sinänsähän moottoripyöräilijällä ei pelkoa ole?!  Vai osaako joku kertoa miten tuo toimii moottoripyörien kanssa?  :-[

Ihan siinä missä autonkin kanssa, ei ole tavatonta että skoudet ottaa törkeissä tapauksissa selvää pyörämallin ja pukeutumisen perusteella yhteyttä ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ja uudet kamerat kuvaa edestä ja takaa, niin jää pärrätkin kiinni.

Onko noita uusia kameroita jo käytössä jossain?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään