Kai Lilja

Jokerikysymys! --> OLI/ON: Tiistai kysymys? MD11 (LGD)

20 viestiä aiheessa

Hyvää tiistai päivää!

Tässä tiistai kyssäriä:

Montako ikkunaa on MD11 OH-LGD koneessa?

(Ovisilmää / tarkistus ikkunoita ei lasketa)

Loistavaa päivää!

-Kaitsu

EDIT: Jatkossa Jokerikysymys on ajasta ja paikasta riippumaton kyssäri...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Esittäisin nyt virallisen valituksen: Tuohan on selvä keskiviikkokyssäri ! >:( Asiasta on ilmoitettu myös moderaattoreille, jottei tällainen toistuisi. ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Esittäisin nyt virallisen valituksen: Tuohan on selvä keskiviikkokyssäri ! >:( Asiasta on ilmoitettu myös moderaattoreille, jottei tällainen toistuisi. ;)

Näin on! Mutta menköön nyt tämän kerran läpi sormien...  :laugh:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moikka!

Pyydän nöyrästi anteeksi, jos olen tehnyt jotain peruuttamatonta? Siis, onko tarkoitus ollut, että kyssäreitä saa tehdä vain keskiviikkoisin?

Jos näin on, niin olen tehnyt vakavan virheen. Toivon, ettette rankaise minua tietämättömyydestäni.

MODET varmasti poistavat tämän kyssärin pikaisesti.

Mukavaa päivää, joka tapauksessa!

-Kaitsu

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pyydän nöyrästi anteeksi, jos olen tehnyt jotain peruuttamatonta?

HEHE, et toki. Eikä ole mitään syytä pyydellä anteeksi...

Keskiviikkokyssärihän juontaa juurensa johonkin vuoteen miekka ja kirves, kun joku esitti nimenomaan keskiviikkokyssärin jonain aivan muuna päivänä, kuin keskiviikkona. Siitä se sitten jotenkin ihmeen kautta jäi elämään ja sen jälkeen keskiviikkokyssäreitä esitettiin kaikkina muina päivinä, paitsi ei tietenkään keskiviikkona :)

Eli tämä nyt oli vain Artun ja minun, forumin "veteraanien" keskinäistä huumoria. Sitä ei vain aina muista, että väki vaihtuu ja tietyt asiat eivät ole kaikille aina tuttuja :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moikka!

Pyydän nöyrästi anteeksi, jos olen tehnyt jotain peruuttamatonta? Siis, onko tarkoitus ollut, että kyssäreitä saa tehdä vain keskiviikkoisin?

Jos näin on, niin olen tehnyt vakavan virheen. Toivon, ettette rankaise minua tietämättömyydestäni.

MODET varmasti poistavat tämän kyssärin pikaisesti.

Mukavaa päivää, joka tapauksessa!

-Kaitsu

Joo, ei hättää ! ;D Tuo on tosiaan niin vanha perinne, että siitä on aina kiva piikitellä :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moikka!

Odotellaan vielä lisää vastauksia... Itse ole tähän menessä hieman eri mieltä, tuosta 136 ikkunasta...  ;)

-Kaitsu

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jäi kiinnostamaan, että minkä ikkunan 136 veikanneet unohtivat?

Ovat ilmeisesti laskeneet vain oikeanpuolimmaiset ikkunat (65 kpl) ja kertoneet luvun kahdella tarkistamatta monta ikkunaa on vasemmalla puolella (66 kpl).

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Lasketaanko ikkuna-aukko vaikka on plugi päällä?

Hyvää huomenta!

Ei lasketa peitettyjä aukkoja...

Ja 137 ikkunaa on minunkin tietojeni mukaan oikea vastaus!

Loistavaa päivää kaikille!

-Kaitsu

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ovat ilmeisesti laskeneet vain oikeanpuolimmaiset ikkunat (65 kpl) ja kertoneet luvun kahdella tarkistamatta monta ikkunaa on vasemmalla puolella (66 kpl).

No miten niiden summasta saa sitten 136 tai 137 syntymään ;D. Vanhalla matikalla noista tulee kai sentään 130 tai 131 :P. Vai pitääkö lisätä joku ohjaamon ikkunoiden määrä vielä :-[?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No miten niiden summasta saa sitten 136 tai 137 syntymään ;D. Vanhalla matikalla noista tulee kai sentään 130 tai 131 :P. Vai pitääkö lisätä joku ohjaamon ikkunoiden määrä vielä :-[?

131 + 6 ohjaamon ikkunaa =137 :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään