Martti Kujansuu

Antonov Santahaminassa

45 viestiä aiheessa

Tuo Antonovin vierailu Santahaminaan oli historiaa.

HYVÄ ERKKI JA AN-2

Kateellisuudelle ei saisi nyt antaa valtaa, nautitaan tästä  :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Antaa miesten tehdä ja poikasten on hyvä arvostella  ;D

:thmbup: Jep jep! Oikein pulssi nousi katsellessa. Tiukka paikka. Saako Intiltä luvat Rallyevisiitille?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Whittuilu on taiteenlaji jota et osaa, älä edes yritä  ;D

Tuomas on kyllä yksi niistä harvoista tällä forumilla, joka ei ole oman muistini mukaan ikinä whittuillut, provosoinut eikä provosoitunut.

Lisäksi whittuilu on myös "taiteenlaji", jonka osaamisesta en olisi kovin ylpeä.

-m

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Lisäksi whittuilu on myös "taiteenlaji", jonka osaamisesta en olisi kovin ylpeä.

Offtopicia, mutta olkoot :) Itse asiassa whittuilu on todella taiteenlaji. Todella hyvät osaavat tehdä sen siten, että kuulija ei edes tiedä, että nyt whittuillaan :laugh:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tervehdys!

Mukavaa kuvasettiä Antonovista pitkästä aikaa.

Täällä Kauhajoella (EFKJ) jo odotetaan Antonovin vierailua 7.3.2008 - 9.3.2008 olevaan Nummijärvi Fly-In 2008 -tapahtumaan. Erkille on aina "spesiaali-huolto" taattuna. Konekuntia on muutenkin lupautunut  tulemaan pilvin pimein, joten kaikki muut kynnellä kykenevät, ei muuta kuin koneet iskuun, tankki täyteen ja Nummijärven Fly-In 2008 -tapahtumaan. Niin, autobensaa riittää jokaiselle joka tarvitsee tankkausta kotimatkaa varten.

Jokainen konekunnassa oleva otetaan sydämellisesti vastaan sydämellisesti ja iltariennosta on pidetty huolta!

Nähdään Nummijärvi Fly- In 2008 -tapahtumassa 7. - 9.3.2008!

-Kari-

PS: Tulkaa porukalla!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Arkoja on nuo nykyajan pilotit jos eivät Antonovin kyytiin tohdi nousta.  :o Varmoja rahtivehkeitähän nuo on. Eivätkä tarvi paljon baanaa, niinkuin eräät tunnetut jenkkivehkeet .

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onneksi olkoon Erkki ja kumppanit. AN-2 tuo esille omaa alaansa eli tuota "raskasta"- ja samalla myös puskailmailua esille hienosti täällä kotimaassamme.  :thmbup: Ja tietysti turvallisuudesta tinkimättä.

t:marko. 

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuo Antonovin vierailu Santahaminaan oli historiaa.

HYVÄ ERKKI JA AN-2

Kateellisuudelle ei saisi nyt antaa valtaa, nautitaan tästä  :thmbup:

Olen samaa mieltä asiasta, Ekin on taitava ja osaava pilotti.. Hurjapää  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nyt juuri tulee to mainittu loppukevennys..

"Kapteeni oli varman tuntuinen, mutta kyytiin en menisi."

Jees

Siellä missä on Antonoovi ja Erkki, on aina hauskaa. Monessa muussa kyytissä oon jopa pelännykki, mutta Erkin kyytisä en, kyllä siellä on homma hanskassa.

Jospa tuon toimittaja sais narrattua kyythin, voisin vaikka tulla pitämään kädestä kiinni ;)

HS

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Taitaa Anttoonovi ja Erkki olla jo niin tunnettu parivaljakko, että sen ja sanan voisi korvata viivalla : Anttoonovi-Erkki  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minä ainakin ymmärrän tuollaisia ihmisiä, jotka haluavat poistua mahdollisimman nopeasti ryssän helvetinkoneesta. Rumakin kone vielä... :thmbdn:

Kiitos kipparille, että pääsin lennolle. Hieno kokemus. Ja todella hienoa oli myös laskeutua Santahaminan vanhalle lentokentälle. Kyyti oli upea. Muutama fiilistelykuva lennosta on santahaminawebissä www.santahamina.fi. Laitoin myös Sandiksen sivuille tiedot Santahaminan lentokentästä, niin ei tarvitse arvuutella.

Olen kahlannut parin päivän ajan innolla näitä sivuja ja löytänyt todella mainioita kuvia Sandiksen ilmailuhistorian vaiheista. Olen itse tutkinut sotilassaaren historiaa useamman vuoden ajan ja koko ajan löydän lisää. Toivonkin, että saisin teiltä ilmailun osaajilta tietoa Sandiksen ilmailuvaiheista. Vastaan myös mielelläni erilaisiin kyselyihin asian tiimoilta. Foorumin Santahaminan ilmailuaktivistien kanssa voisi myös miettyä ensikesänä retkeä Sandiksen saloihin.

Parhain terveisin

Jarmo Nieminen

etunimi.sukunimi@santahamina.fi

PS. Kiitos vielä, hienot sivut  :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kiitos kipparille, että pääsin lennolle. Hieno kokemus. Ja todella hienoa oli myös laskeutua Santahaminan vanhalle lentokentälle. Kyyti oli upea. Muutama fiilistelykuva lennosta on santahaminawebissä www.santahamina.fi. Laitoin myös Sandiksen sivuille tiedot Santahaminan lentokentästä, niin ei tarvitse arvuutella.

Olen kahlannut parin päivän ajan innolla näitä sivuja ja löytänyt todella mainioita kuvia Sandiksen ilmailuhistorian vaiheista. Olen itse tutkinut sotilassaaren historiaa useamman vuoden ajan ja koko ajan löydän lisää. Toivonkin, että saisin teiltä ilmailun osaajilta tietoa Sandiksen ilmailuvaiheista. Vastaan myös mielelläni erilaisiin kyselyihin asian tiimoilta. Foorumin Santahaminan ilmailuaktivistien kanssa voisi myös miettiä ensikesänä retkeä Sandiksen saloihin.

Parhain terveisin

Jarmo Nieminen

etunimi.sukunimi@santahamina.fi

PS. Kiitos vielä, hienot sivut  :thmbup:

Tuo retki on todella mahtava idea. Kannatan  :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Lisäsin 7 suurempaa ja hiukan käsitellympää kuvaa, joista kolme on uusia julkaisuja. Aikaisemmat oli lähes suoraan ängetty sivuille. Muokkasin myös vanhempia kuvia siedettävämmiksi.

http://fishu.kapsi.fi/santahamina/

Lisäsin myös Youtubea parempi laatuisemman videon sivuilleni, nyt kun sain editoitua ja renderöityä sen paremmalla ohjelmalla kuin Windowsin perussofta.

http://www.kolumbus.fi/fishu/an2sahara.wmv

(81 MB)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla