Guest 123945

Euroviisukeskustelua 2008 (ennen: Suomen Euroviisuedustaja)

134 viestiä aiheessa

Lauantaina näkee FST5:lta Ruotsin euroviisufinaalin klo: 21-23 :thmbup:

Minä taas kun osaan ruotsia aion katsoa finaalin lauantaina samoina aikoina mutta SVT1:ltä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minä taas kun osaan ruotsia aion katsoa finaalin lauantaina samoina aikoina mutta SVT1:ltä.

Ei ol reiluu. ;) Täytyy ottaa sanakirja esille ja hidastaa ohjelma.. siihen menee noin puol vuotta?  ;D

Alex

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nostetaan aihetta  ;D  :laugh:  :)

Hei vain! Aihe on vähän liukunut pois mutta taas vähän alle kuukausi niin se hauska alkaa taas (tai toisten mielestä ei niin hauska). Nyt foorumilaisia leikkiin mukaan.

Mikä on suosikkimaanne? Suomen pahin kilpailija? Kuka voittaa? Miksi?

Itse pidän hullun hauskasta Eestin Leto Svetistä. Tosin se on niin hullu että se ei kyllä tule pärjäämään. Suomella ei kyllä mahdollisuuksia ole kun taas Ruotsilla ja Norjalla on mahiksia. Ruotsilla on sitten mahtava edustuskappale!

TV-ohjelmaa

Euroviisujen alla tiistaisin FST5 18:30 (4 osaa)

Euroviisut Esikatselut torstaisin YLE TV2 torstaisin 21:00 alkaen 1.5 ! 3 osaa.

Rasmus

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Niin Euroviisuihinhan on enää 26 päivää :thmbup:

Enpä tuosta Ruotsin viisusta kauheasti pidä mutta kyllähän se menee.

Teräsbetonia on veikattu maailmalla finaaliin asti meneväksi, mutta en nyt vielä hirveästi uskalla innostua,

mutta kohtahan se nähdään.

Tuosta Virosta vielä sen verran että en usko menevän finaaliin asti, on se senverran erikoinen :thmbdn:

Kattellaan :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Todellakin, 26 päivää ei kyllä niin paljon ole. Kovasti odottelen saadakseni nähdä mihin Serbia ja Belgrad pystyy  :thmbup:

Tajuan että et pidä Ruotsin viisusta koska se on melko tavanomainen "iskelmä" ja euroviisukappale, mutta kun itse rakastan ruotsalaista iskelmää, niin ainakin minulle maistuu.

Teräsbetoni finaaliin? Juu ei kyllä missään nimessä. Minä häpeän kyllä koko Euroopan puolesta jos niin käy.

Ja ihan totta puhut Virosta. Viime vuotinen Ukrainan Verka Serduchka (vai miten se nyt kirjoitetaan  ;D) oli todella erikoinen mutta siinä oli fiilistä, huumoria, melodiaa, kaikkea. Viro on vähän ylimenevä.

Kiva kun joku muukin on kiinnostunut Euroviisuista  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Oiskohan ensi vuoden euroviisut Bakussa? Azerbaidzanilla on meininki kuin Jesus Christ superstarissa ikään ja huikeat laulajatkin vielä. Ainakin ensimmäisestä kolmanneksesta lievästi sanoen erottui edukseen. Moldovalla ja Bosnia-Hertegovinalla oli myös ihan kelvollista musiikkia ja muu olikin sitten semmoista huttua, mitä ei voi unohtaa liian nopeasti.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Niin no voihan sen jo todeta että enää Euroviisut eivät ole kilpailu muusikista, oikeastaan. Melkein 40% on vain sellaista huumorihuttua. Viime vuotena toiseksi sijoittuneen Verka Serduchkan kappale oli hyvä, loi´stava, se soi vielä päässä. Mutta nyt, se on ohi. Älkää kopioikoo tuota huumoriideaa. Miten käy Eestin Kreisiraadiolle, Espanjan ChiciChicille (?) tai sille We are the wolvs of the sea (joku Baltian maa).

Vaikka minä normaalisti pidänkin Ruotsista, olen pettynyt tänä vuonna. Se on liian  tavallinen. Ruotsi on sijoittunut hyvin niin monta kertaa sillä reseptillä että kohtaa se ylipursuaa, koko Euroopan kansa. Minun ehdoton suosikki on ARMENIA.

Rasmus  :D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eli muistakaa kaikki, huomenna tiistaina 20.5 22:00 - silloinn räjähtää  ;D

Muistakaa katsoa "Haloo Belgrad"  :P

Kirjoitelkaa vain mielipiteitänne tähän ketjuun

Rasmus

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Missä miehet ratsastaa, siellä lampaat puhuu vatsastaa.

Azerbaidzanin pitäisi voittaa, vaan ans kattoo kuin käy. Oli siellä muutama muukin, missä hiukan on yritystä, mutta suurin osa on taas melkoista eurohumppaa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hei vain taas! Olen aivan samaa mieltä Tonin kanssa, että Teräsbetoni oikeastaan on jonkinlainen kopio Teräsbetonista. Kuitenkin toivon tietysti että he pääsevät finaaliin, koska on minulla kuitenkin se isänmaallinen tunne. Ja kiitos Riku linkistä - olin jo vähän kauhistunut kun luin teksti-tv:stä Aholan kuumeesta. Islanti; onhan se ihan hyvä, moderni kappale mutta oli luultavasti parempi viime vuonna tuo Eirikur Hauksson. Ainakin  minun mielestä löytyy vahvempia ehdokkaita, mutta hyvä valinta! Tänä iltana nähdään kaikkea! Kaikki merirosvoista vähäpukuisiin naisiin, ballaadeihin, poppiin ja kalkkunoihin.

Rasmus  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eihän Lordilla ja Teräsbetonilla ole mitään yhteistä. Ei sitten yhtään mitään  ???

Noh, mielipiteitä on monia, mutta kyllä minun mielestäni on aika paljonkin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Esimerkiksi?

Ääh, nyt pistit pahan ;D Noh, kummallakin melko sama tyylilaji (okei, Betoni soittaa power-metallia, ja Lordi hard rockkia/heavy metallia), siihen ne perustelut jäivätkin, okei myönnetään että ei niillä periaatteessa mitään yhteistä ole. :-[

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

I rest my case ;D

On niillä tiettävästi kassit molemmilla, vaikkei Teräsbetonin laulajan äänestä sitä ehkä enää uskoisi ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hitto nyt täytyy avautua. Joka saa*anan kerta kun tota kuraa kattoo niin oon aina kironnu sitä että miksi hel*etissä ne kappaleen sanat pitää tuohon alareunaan suomentaa? MIKSI?? Ketä ensinnäkin kiinnostaa mitä siinä sanotaan, kunhan se kuulostaa hyvältä. Itse en ainakaan kuuntele musiikkia sen takia että mitä siinä sanotaan, vaan että se kuulostaa vaan hyvältä. Ja toiseksi, englantia ja tuskin muitakaan kieliä pystyy suomenkieleen taivuttamaan niin että se kuulostais järkevältä, niin miksi ihmeessä pitää tuohon niitä sanoja tunkea?? Vaikka olis miten nätit sanat tahansa niin kyllä se on se pointti että miltä se musiikki kuulostaa. Esim jos se kappale on jollain shäbäläbä-kielellä niin miksi se pitää suomeksi koittaa vääntää tuohon? >:(

Mua ainakin ärsyttää suunnattomasti se että vaikka se biisi itsessään kuulostaa hyvältä mutta sitten kun tuohon on suomennettu jotain paskaa niin menee fiilikset koko biisistä. Tosin eihän niitä ole pakko lukea mutta vähän vaikea olla lukematta jos katsoo muuta esitystä... prkl kun en löytäny telkkarista sitä säätöä millä noi tekstit saa pois tosta..  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään