Guest 123945

Euroviisukeskustelua 2008 (ennen: Suomen Euroviisuedustaja)

134 viestiä aiheessa

Englantia pitää kyllä nostaa nyt kun näki sen kunnolla "livenä". Siinä on sen verran aitoa soulia. Menee aika tasoihin Suomen kanssa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Venäjä jatkaa lätkävoittokulkuaan ja imperialistinen toiminta kulminoituu voittoon tänään myös! Suomen sijoitus on kympin sakissa, mikä on täysin tyydyttävä tulos ja Pirkanmaan pojat voi palata kotiin voittajina!!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Venäjä jatkaa lätkävoittokulkuaan ja imperialistinen toiminta kulminoituu voittoon tänään myös! Suomen sijoitus on kympin sakissa, mikä on täysin tyydyttävä tulos ja Pirkanmaan pojat voi palata kotiin voittajina!!

Jep jep, Viro antoi täydet 12 pojoa ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Outoa että tuo Kreikan renkutus vie noinkin paljon pisteitä. Ainoa hyvä tuossa Kreikassa on Kalomira itse  :thmbup:

Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllä taas ihmetyttää, että mitä ne noissa kärkikolmikossa näki. Ja tasaisesti joka puolelta vielä tuli pinnoja niille. No, pitää olla tyytyväinen, etten edelleenkään ole massojen kanssa kovin samaa mieltä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jotain lontoon kielistä olis pitäny olla ....

No joo, samaa olen vähän itsekin miettinyt, mutta tässä jollain tavalla huomaa sen, että itäisessä Euroopassa pidetään jollain tavalla paremmin yhtä tjsp, kun annetaan naapurille reilusti ääniä. (Tosin saihan Suomikin ihan kohtuullisesti naapureiltakin pisteitä, mutta....) Tuntuu olevan, että ei ne muita sitten äänestäkään kuin naapureita, ellei kyseessä ole jotain todella erikoista kuten Lordi oli.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Oh-hoh... Nyt kyllä ketuttaa kun tuli katsottua koko ilta poliittista paskaa.

Kaikki tukee naapurimaita ja venäjä saa yllättäen koko itä-euroopan tuen. Kieltämättä ärsyttää tollanen..

Eniten pisti ärsyttämään Montenegro, joka yllättäen antoi Serbialle kaikki pisteensä.

Koska Ahvenanmaa saa oman äänioikeuden euroviisuihin, kenties lappikin saisi antaa omat pisteet?

Viisujen äänestystavan on muututtava tai kohta oikeesti menee mielenkiinto koko ohjelmasta. Idässä on paljon pieniä valtioita, jotka pystyvät tukemaan toisinsa ja antavat lisäksi "äiti-venäjälle" muutaman pisteen, ettei ydinohjuksia heti kyseiseen maahan suunnattaisi.

No hinttien kisahan noi viisut taitaa olla, joten oikeaan paikkaan meni voitto. 3 herkullista miestä siellä lanteita keikutteli

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Voivoi - se oli niin lähellä että me olisimme voittaneet Ruotsin - että oli pakko Ruotsin saada 12 pistettä. No,  vähän pettynyt olen titysti - mutta ei se nyt niin vaarallista olekaan. Tosin en voi tajuta että Venäjä voitti - miksei Ukraina tai Armenia? No, ei toinen sijoitus ole myöskään huono, olen minä ihan tyytyväinen.

/Rasmus

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Suurin vääryys on siinä, että Ruotsi oli juuri se maa, joka pääsi karsinnoista jatkoon tuomariäänillä, yleisöäänestyksessä se oli jäänyt 12:ksi.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nojoo, eipä tuo yllätyksenä tullut. Sitäpaitsi ei tuommoisella paidattomalla pitkäletti hevillä voiteta, kun lauloivat vielä suomeksi, että koko Euroopalle se oli suurimmaksi osaksi hepreaa. aivan sama minulle, kun kuitenkin se 1 viisuvoitto löytyy. 8)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Niin, ajatellaas nyt että se oli vasta vuonna 2006 - ja silloinkin heviä. Nyt kaikki säveltäjät herätkää - ja muita kunnollisia kappaleita kehiin - aina ei voi olla vain heviä.

/Rasmus

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Lordin myötä itse toivoin Euroviisujen hieman raikastuvan. Katin kontit! Samaa pippelijatsia tulee yhä tuutista ja naapurikansat äänestää toisiaan minkä kerkeää.

Teräsbetonin biisin kuulin eilen ensimmäisen kerran ja se oli positiivinen yllätys. Ehkä sekin oli taas hieman toisesta päästä ulos koko homman ideasta. "Hevilläkään" ei voi ratsastaa jos sillä reseptillä kerran menestyy.

Eli sikäli yhtä turhat kisat kuin ennenkin. Itse musiikki taitaa olla enemmän sivuosassa. Itse olen ihmetellyt monesti, että miksi aika ei aja tämänkin tapahtuman ohitse pikkuhiljaa, kun mikään ei muutu.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tasaisen paskaa - siis tuo Euroviisujen taso. Ihmettelen suuresti jos joku oikeasti haluaa kuunnella moisia rallatuksia: 90-luvun europoppia itämaisilla mausteilla, mikä sitten kruunataan onnettomalla laululla sekä vähintäänkin korneilla sanoituksilla. Huonojen laulujen kilpailut, ei mitään muuta.

ps. Euroviisujen nimi voitaisiin muuttaa muotoon "Sloboviisut".

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kiitos Mikko - kaikilla on oikeus omaan mielipiteeseen. Ja vastaus kysymykseesi: KYLLÄ - minä jaksan ! CD jossa on kaikki tämän vuoden edustuskappaleet on postissa, maanantaina kotona.

/Rasmus  :laugh:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Suurin vääryys on siinä, että Ruotsi oli juuri se maa, joka pääsi karsinnoista jatkoon tuomariäänillä, yleisöäänestyksessä se oli jäänyt 12:ksi.

Ööö... eikös siellä Serbiassa ollut käytössä ainoastaan yleisöäänestys vai tarkoitatko Ruotsin omaa karsintaa?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minä puutun asiaan  :D !

Eli semifinaaleissa Serbiassa, 10 maata pääsi finaalíin, josta 9 yleisön äänistä, ja 1 tuomariston ääneillä. Kyseessä ei ole missään nimesää ruotsin karsintaa - kyllä Perrelli sen voitti selvästi !

http://www.eurovision.tv/page/home > Scoreboard Second semifinal . Ylhäällä asia on selvitetty, ja kun katsotaan: Ruotsi sijalla 10, 54 pistettä ja Makedonia sijalla 11 vaikka heillä oli 64 pistettä.

/Rasmus

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään