Kirjoitettu Maaliskuu 1, 2008 Päätinpä pitkästä aikaa mennä sisätiloihin kuvaamaan joten laatu ei ole kummosempaa. 1. [ attachment removed ] 2. [ attachment removed ] 3. [ attachment removed ] 4. [ attachment removed ] 5. [ attachment removed ] 6. [ attachment removed ] 7. [ attachment removed ] Pahoittelen horsontin vinouksia , tärähtäneisyyttä ja etenkin laatua. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 1, 2008 Eipä laadulla väliä, mutta taitaapa olla ensimmäiset kuvat internetissä, tuosta CSA:n tuliterästä bussista Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 1, 2008 kerrankin vanha sotaratsu päässyt kuvaan PC1 Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 1, 2008 Aika pimeitä ja vinoja kuvia, mutta kiitos huhutusta csa:n dösästä. E:Kuvasitko pc-1:n eilen illalla? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 1, 2008 Nou hätä... Harjoitus tekee mestarin ! -Jukka Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 1, 2008 E:Kuvasitko pc-1:n eilen illalla? Mistä tiesit? Edit: kiitos kommenteista ja mukava tietää että ensimmäisenä kuvannut tuon yksilön tältä foorumilta. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 1, 2008 Toivottavasti kympin renkaiden takana oli pukit. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 1, 2008 Mistä tiesit? Edit: kiitos kommenteista ja mukava tietää että ensimmäisenä kuvannut tuon yksilön. Et oo eka, vaan minä Pari nuorta kaveria eilen illalla 2100 maissa busineksella ja minä vihreällä 325 bimmerillä. Tuntuuko tutulta hetkeltä? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 1, 2008 Tuo Chekairlainssin A319 on sitten super rare masiina, ei pahemmin kuvia missään ja paras kuva tästä setistä on ehdottomasti numero 4. Hyvä aktionisetti tarkalla laadulla mukavasta hetkestä höystettynä taustasälällä. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 1, 2008 Et oo eka, vaan minä Pari nuorta kaveria eilen illalla 2100 maissa busineksella ja minä vihreällä 325 bimmerillä. Tuntuuko tutulta hetkeltä? Tunnustan Kuvaatkos muuten pokkarilla vai näinkö ihan harhoja? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 1, 2008 Tunnustan Kuvaatkos muuten pokkarilla vai näinkö ihan harhoja? Järeetä kalustoo olis tulossa ihan pian, mutta näit ihan oikein oman sheisse kamerani Siis jos olit jompi kumpi niistä "pikku- pojista" Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 1, 2008 Järeetä kalustoo olis tulossa ihan pian, mutta näit ihan oikein oman sheisse kamerani Siis jos olit jompi kumpi niistä "pikku- pojista" Jaaha , oon aina luullut että kuvaat järkkärillä. ??? Juu olinhan minä se ''pikku-poika'' joka vihreällä jalustalla ja pokkarilla siinä kuvasin. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 1, 2008 Edit: kiitos kommenteista ja mukava tietää että ensimmäisenä kuvannut tuon yksilön. Niin, kysehän oli tuosta CSA:n OK-NEM. vai eikös PC-1 ole koskaan ennen kuvattu? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 1, 2008 Tänään oli kyllä varmasti hiljasin viikonloppu moniin kuukausiin kentällä. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 1, 2008 Niin, kysehän oli tuosta CSA:n OK-NEM. vai eikös PC-1 ole koskaan ennen kuvattu? Tarkoitin tuota OK-NEM:iä. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 1, 2008 Edit: kiitos kommenteista ja mukava tietää että ensimmäisenä kuvannut tuon yksilön. Ei kannata noinkaan varma olla.. Kyllä sen on voinut joku kuvata ennempään ja melko varmasti onkin. Ei ne kuvat aina päädy esim. Airliners.net:iin, Jetphotosiin tai jollekin ilmailufoorumille. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 2, 2008 Jaaha , oon aina luullut että kuvaat järkkärillä. Ei kun pokkari rules! Ihan oikeesti rupee menemään hermot ton "pokkarin" kanssa, (vaikka sillä tietyssä valossa kelpo kuvia saakin ) Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 2, 2008 Ei kun pokkari rules! Ihan oikeesti rupee menemään hermot ton "pokkarin" kanssa, (vaikka sillä tietyssä valossa kelpo kuvia saakin ) Siinä on yksi äärettömän mukava ja kätevä ominaisuus: sen saa työnnettyä aidan raosta sisään 8) Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 2, 2008 Kiitos kuvista! Mukava nähdä myös uutta väriä ilmassa. Mutta, mutta...omasta mielestäni wanhat värit olivat tosin paremmat. Tsekkien bussissa taitaa olla paremmat jalkatilat, kuin wanhassa 737:ssa...pitäis vaan käväistä taas joku kerta myös Prahassa, kun se kuuluisa ilmailumuseo oli edellisen keikan aikana kiinni? Klebystähän löytyy La-7 ja Il-2 neukkuväreissä. Täytyykin käväistä taivaalla La:lla . Samaa mieltä, tuo paintti on jotenkin suunnattoman ruma siihen edelliseen verrattuna.... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla