Tommi Tolonen

Windows ei tunnista yokea

7 viestiä aiheessa

Morjensta!

Tosiaan, Windows ei suostu tunnistamaan enää CH:n Yokea. Kun tökkään yoken usb porttiin, windows alkaa etsiä ajureita mutta ei kuitenkaan tunnista laitetta. Oikealle alalaitaan tulee ilmoitus "tuntematon laite" siihen kohtaan missä pitäisi lukea CH Yoke. Laitteen asetuksissa laitteen tila kohdassa lukee että "Tälle laitteelle ei ole asennettu ohjaimia."

En muista ihan tarkasti, mutta mielestäni vika ilmeni yhtäkkiä ilman mitään muutoksia järjestelmään.

Onkohan yoke vain rikki vai onkohan vika ohjainpuolella?

Kiitos,

Tommi

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eikö muut osaa auttaa, no kokeile näitä Windows vinkkejä.

1) Pyöritä hetki käsiäsi tuulimyllyn lailla ja hoe rytmissä mantraa "tuntematon laite".

2) Hyppää koneen edessä kolmesti tasajalkaa ja huuda samalla yoke!

3) Kytke yoke, käynnistä kone uudelleen ja kokeile toimintaa.

Jos ei taika vaikuta, voit vaihtaa 1. ja 2. vaiheen järjestystä. Joku on saanut laitteen toimivaan myös asentamalla ajuri uudelleen. :-\

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

1) Pyöritä hetki käsiäsi tuulimyllyn lailla ja hoe rytmissä mantraa "tuntematon laite".

2) Hyppää koneen edessä kolmesti tasajalkaa ja huuda samalla yoke!

3) Kytke yoke, käynnistä kone uudelleen ja kokeile toimintaa.

No jo on kumma. Ei alkanu pelittään, mitähän muuta voisin kokeilla  :-[

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No jo on kumma. Ei alkanu pelittään, mitähän muuta voisin kokeilla  :-[

Kyllä tuolla konstilla on saatu ainakin Windowsin hiiriä toimimaan. Eikö ajurin uudelleenasennus onnistu? Kokeile toista usb-porttia. Jos välissä on hub, otat sen pois.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ajurin uudelleenasennus ei onnistu. Olen koittanu toista porttia, ja myös kokonaan toisella tietokoneella. Siinä koneessa tosin oli vista joka voi vaikuttaa toimintaan myös? Siinä tuli siis sama ilmoitus.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ajurin uudelleenasennus ei onnistu. Olen koittanu toista porttia, ja myös kokonaan toisella tietokoneella. Siinä koneessa tosin oli vista joka voi vaikuttaa toimintaan myös? Siinä tuli siis sama ilmoitus.

No jopas. Kyllähän itse laitekin voi mennä rikki mutta... Onko takuu voimassa? Onko Control Manager käytössä, uudelleenasennettu? Onko ohjelmisto uusin? Onko CH Hangar foorumi jo kahlattu läpi?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No jopas. Kyllähän itse laitekin voi mennä rikki mutta... Onko takuu voimassa? Onko Control Manager käytössä, uudelleenasennettu? Onko ohjelmisto uusin? Onko CH Hangar foorumi jo kahlattu läpi?

Takuu ei ole voimassa ja CH Control Manageri on uudelleenasennettu ja kokeiltu ilman sitä jne. Tuota CH:n foorumia en ole muuten sen kummemmin selaillut, pitääpä katesella, kiitti.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään