O-P Pietila

The Incredible Photo Owning thread challenge

15 viestiä aiheessa

Tämän postiketjut tarkoitus on nokittaa uudella kuvalla edellinen. Alla pari esimerkkiä. Saa jatkaa vapaasti.  8)

ownaa

jne..

...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Vähän voisit kertoa tarkemmin, miten ownaajan tulee toimia (tarinaa, miksi ownaa jne jne.). Muuten ei tule mitään, kun jengi vain lämii kuvia toisensa perään...

Ja voisit laittaa tietenkin itse aloituskuvan...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Meinaako tuo "ownata" jotain omistaa tjms. (eng. own = omistaa)? ::)

Kyselee nykyajan nettislangeista tietämätön..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Meinaako tuo "ownata" jotain omistaa tjms. (eng. own = omistaa)? ::)

Kyselee nykyajan nettislangeista tietämätön..

1. Ownata

Voittaa, olla parempi, huijata yms.

"Ownasin sen tyypin täysin!"

:P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joopa joo. Se on muuten sellainen homma, että tällaista ketjua ei ainakaan FSN:ssä sallita muilla, kuin itse otetuilla kuvilla. Syyt tiedättekin...

Eikä siinä mitään hauskaa ole muutenkaan, jos voi netistä tonkia ihan mitän tahansa kuvia...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joopa joo. Se on muuten sellainen homma, että tällaista ketjua ei ainakaan FSN:ssä sallita muilla, kuin itse otetuilla kuvilla. Syyt tiedättekin...

Eikä siinä mitään hauskaa ole muutenkaan, jos voi netistä tonkia ihan mitän tahansa kuvia...

Kuviin en ota sen enempää kantaa, mutta edes moderaattori ei ole oikea henkilö sanomaan mikä on hauskaa ja mikä ei.  ;) Kuitenkin, point taken.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

mutta edes moderaattori ei ole oikea henkilö sanomaan mikä on hauskaa ja mikä ei.

Ihan tasan varmaanhan minä olen juuri oikea mies sanomaan, mikä minun mielestä on hauskaa ja mikä ei ;)

Ja syy siihen, miksi tuo on minun mielipide, on se, että olen nähnyt parikin vastaavaa ketjua ja niissä käyttäjät postasivat nimenomaan itse ottamiaan kuvia. On vähän haastetta...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei kyllä jaksa tällainen satunnaisten kuvien esille lätkiminen kiinnostaa. Mikäli tähän olisi tarkoitus laittaa vain omia kuvia, niin asia saattaisi olla eri.

Ehdotus: Tämä aihe lukkoon ja uusi ketju aiemmin mainituilla ehdoilla.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mä luulin, että toi Edwardsin sormella osoittama roska on oikea haukka, ja siten päihittää F-15:n :laugh:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No mun mielestäni netistä tongitut hauskat kuvat on hauskoja.  ;)

Se on ihan masa, mutta me ei voida ottaa sitä vastuuta, että tällä saitilla levitellään luvattomasti netistä kaapattuja kuvia...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
Vieras
Tämä aihe on nyt suljettu uusilta viesteiltä.