Kirjoitettu Maaliskuu 7, 2008 I'm in. Uusin modi tällä hetkellä on MMG:n F1 2007 joka julkaistiin viikko takaperin. Siitä kuitenkin löytyi sen verta paljon bugeja, että versio 2.0 on tulossa ulos tietääkseni lähiaikoina. Tuo modi ei myöskään sisällä kaikkia ratoja, mutta netistä kyllä löytyy erillisiä ratoja ja varmasti saadaan sovittua mitä niistä käytetään. Nyt vaan paljon porukkaa mukaan ja pelit pystyyn uuden formulakauden kunniaksi. edit: unohtui sitten mainita alusta, eli rFactor toki. Parasta tällä hetkellä. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 10, 2008 Mukana ollaan, kunhan saan hankittua rFactorin Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 10, 2008 rFactor kyllä löytyisi, ajotaidot on vain mitä on Aika kiinnostavaahan tuo olisi T: Mika Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 10, 2008 Olen iltatöissä (ainakin toistaiseksi), joten perjantain harjoittelut ei oikein onnistuisi. Täytyy kuitenkin ladata tuo paketti ja tutkia asiaa. Jos homma pelittää, niin mikäettei T: Mika Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 10, 2008 Kyllä mua kiinnostaa. Jonkin näkösiä nettisivuja osaan myös tehdä, joten jos vain jaksan ja kiinnostusta löytyy niin voin sellaiset ehkä tehdä... Jonkin verran harrastukset rajoittaa viikonloppuja, mutta kyllä niistä eroon saan itseni puhumalla. Täytyy nyt vielä katsoa saanko tuota rFactoria hankittua. Mutta alustavasti I'm in. (Ajotaidot näppiksellä on aika huonot, mutta ei se mitään. 8)) Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 10, 2008 Joo tottakai, mukana näin osa-aikaisena amatöörinä. Mutta mikäs nyt oli konsensus softan suhteen? (= GP4 oli ainakaan hanskassa mutta mitään vormulapeliä en ole ajanut aikoihin..) Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 10, 2008 Vie varmaan paljon aikaa opetella, ja aikaahan ei juuri ole. Aina olen kyllä (sen vähäisenkin mitä olen ajanut) ottanut kaikki helpotukset pois päältä. No saas nähdä mitä tästä tulee... Apua varmaankin tarvitsee kaikenlaiseen säätöön jne... T: Mika Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 10, 2008 39.99 USD pitäisi siis jostakin kaivaa. Ja koneen kovalevy täyttyy taas huimaa vauhtia. Mutta onhan se sen arvoista. 8) Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 10, 2008 Mikä on ensimmäinen rata? Pääsisi aamulla tutustumaan. T: Mika Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 10, 2008 No mikäpä muukaan Mennään siis kuten IRL. T: Mika Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 10, 2008 Mitenpä nää säädöt sun muut meneen. rFactorilla on nyt aika paljon tässä sarjoja alla, että en tiä riittääkö kiinnostus moiseen, mutta alustavasti voisin olla mukana Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 10, 2008 Ilmottaudun mukaan. Työt tosiaan sotkee aika paljon nuita viikonloppuja mutta aina sitä sen verran aikaa löytyy että muutamaan kisaan edes osallistumaan pääsee. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 10, 2008 Sainpa vihdoinkin puuceeni valmiiksi, eli voisinpa minäkin osallistua jos mukaan mahtuu? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 10, 2008 Just ostin tuon rFactorin ja hankin siihen sen 2008 MODIN. Onhan se näppiksellä turhan vaikea ajella. Pitääkö huomena mennä kaupasta ostamaan ratti ja polkimet Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 11, 2008 Tämähän olisi mielenkiintoinen homma. Australiaan en kyllä kerkeä kun ei peliäkään vielä ole, mutta jos myöhemmin voi tulla mukaan niin ehkäpä sitten. Aiempaa kokemusta ei minkäänlaisesta verkkopelistä ole joten minkäslaisia nopeuksia tuommoinen nettiyhteydeltä vaatii. Täällä korven rajamailla kun ei monen megan yhteydet oikein toimi... -Mika Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 11, 2008 Khöm... Latasin tuon 07 base paketin, mutten löydä F1 ratoja valikoista? Täytyykö ne ladata erikseen, ja jos niin, mitähän muuta tarvitsee latailla ja asennella? Autot ja tiimit kyllä löytyy, joten ensimakua on hieman saanut. Kun antoi auton AI:n ajettavaksi, niin alkoi hieman huvittamaan tuo oma vauhti ja tempo Kyllä tässä opeteltavaa tulee riittämään, ja kysymyksiä pukkaa lisää jatkuvasti. Moottorin sain ainakin sammumaan lähes joka kierroksella, kun ajauduin hiekalle & nurtsille T: Mika Edit: Public edition pakettia siis tarkoitan... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 11, 2008 1.250 näyttäisi olevan. T: Mika Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 11, 2008 Näyttää minulla olevan tuo versio 1.255 eikä sitä voi periaatteessa poistaa eikä asentaa päälle versiota 1.250. Toivottavasti nyt tuolla toimii. Miten tuo MMG2007 modi asennetaan. Se tulee ZIP tiedostona ja olen purkanut ZIPin rFactor kansioon. Mutta kun menee peliin ei sieltä löydy autoja tai ratoja. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 11, 2008 Näyttää minulla olevan tuo versio 1.255 eikä sitä voi periaatteessa poistaa eikä asentaa päälle versiota 1.250. Toivottavasti nyt tuolla toimii. Miten tuo MMG2007 modi asennetaan. Se tulee ZIP tiedostona ja olen purkanut ZIPin rFactor kansioon. Mutta kun menee peliin ei sieltä löydy autoja tai ratoja. Mä purin ensin tilapäiskansioon, ja sen jälkeen kopioin rFactor -kansion rFactor -kansioon, ja ylikirjoitin. Autot ja tiimit ok, mutta radathan täytyy ladata erikseen. Kuullostaa siltä, että teit kuten pitää? T: Mika Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 11, 2008 JOo nyt toimii. Olin tehnyt pienen mokan kun en ollut muistanut painaa jokaisen kohdalla KORVAA. eli oli jäänyt jokin pois. Pitääpä ladata se ratapaketti. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 11, 2008 Niinjoo, eipä ole mullakaan (vielä) rattia ja saattaa tuo F1:sen ajelu Yokella ja Quadrant käsikaasulla tai Rudder pedaaleilla hieman monimutkaista, eli en välttämättä ehdi mukaan vielä ekaan kisaan. -90 luvun lopussa tuli kyllä väännettyä ihan tosissaan tuota GPL:ää, eli ostoslistalla on kyllä Logitechin G25 ratti +polkimet +vaihteisto autosimuiluun. Jos vaikka ensviikon Malesian GP:hen pääsisi mukaan! Ahti Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 11, 2008 kyllä 1/512 yhteys piisaa ihan riittävästi moiseen! Ja tervetuloa mukaan, ei ole pakko heti ensimmäiseen kilpailuun tietenkään. Toivon saavani tuon foorumin pystyyn tällä viikolla niin päästään kilpailemaan toivottavasti jo IRL kisan jälkeisellä viikolla. Selvä homma. Meillä on Elisan laajakaista nopeudella 512/512. Pitkään on tullut mietittyä nopeuden nostamista ja soitin tänään kyseisen firman asiakaspalveluun kysyäkseni nopeuden nostoa. Ei kuulema onnistu kun on toisen operaattorin alueella tjsp. Kysyinpä huvikseni samaa DNA:lta jonka alue ilmeisesti on kyseessä niin maksiminopeus minkä voivat toimittaa on 24megaa . Lisäksi 1/512 nopeus on miltei saman hintainen tuon nykyisen kanssa joten ei tarvitse miettiä vaihdanko palvelun tarjoajaa. Näin ollen olen mukana kunhan linjat on kunnossa ja peli koneella -Mika Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 15, 2008 Muutama tallipaikka vielä vapaana! http://www.henrilehtinen.fi/FSNLeague08/discussion/viewtopic.php?f=3&t=3 Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 21, 2008 Tänään sitten liigan 1. vapaat harjoitukset Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla