Guest rsuomi

Ongelmia Sidewinderin ja Hyperlobbyn kanssa...

10 viestiä aiheessa

Terve!

Kasasin uuden koneen ja kaikki tuntuu toimivan ok, paria ongelmaa lukuunottamatta,  :-

Hyperlobby antaa kirjautuessa virheilmoiutuksen. Ks. kuvakaappaus.

Toinen ongelma on Sidewinderin kanssa. Muuten toimii ok, mutta nappuloiden ohjelmointi ei onnistu. Herjaa

virheilmoituksen dll tiedostosta. Samassa kansiossa System32 löytyy virheilmoituksessa mainittu tiedosto, mutta

se on uudempi verrsio.

Muistan, että joskus Visual Basicillä tehdyillä ohjelmilla oli samankaltainen ongelma. Eri versioilla

tehdyt ohjelmat samassa koneessa (ja siis hakemistossa) aiheuttivat ongelmia.

ps. Miksei windows voisi tehdä jokaiselle ohjelmalle omat "system" hakemistonsa? Eikös se olisi paljon selkämpää?

ps2 Muuten oon tosiaan tyytyväinen uuteen koneeseen. Varsinkin Antec Sonata III oli hintaansa nähden positiivinen yllätys. :)

terv. risto

[ attachment removed ]

[ attachment removed ]''

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mulla toi Sidewinderin ohjaussofta ei toimi ollenkaan. Se asennus vaan unohtuu johonkin, kun klikkaa "next". Osaakos joku auttaa?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuo Hyperlobby ongelma ratkesi näillä ohjeilla:(peli IL 2 1946)

1. Rename the exacutable file in the IL-2 1946 file to IL2

2. Copy and paste the path "mine for example is C:\Program Files\Ubisoft\IL-2 Sturmovik 1946"

3. You must then add the IL2.exe so it'll look like "C:\Program Files\Ubisoft\IL-2 Sturmovik 1946/il2.exe

4. You should now be able to get on the IL-2 1946 forum

I found this out because I looked at the screen that shows the example of the path that it is looking for. To log on with Forgotten battles you have to change the exacutable to il2fb.exe

Notes: there should be no need to add the ".exe" to the exacutble just change the il2xx to il2.

Vielä, kun saisi tuon Sidewinderin ohjelmoinnin toimimaan :-\

t.risto

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Terve!

Tuo Sidewinderin ohjelmointikin sitten onnistui, tosin vähän epäelegantilla tavalla, mutta kuitenkin.

Käynnistin koneen vikasietotilaan, jossa ohjelmoin painikkeet. Uudet profiilit näkyvät ja toimivat ok. Windowisin normaalitilassa.

terv. risto

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mulla toi Sidewinderin ohjaussofta ei toimi ollenkaan. Se asennus vaan unohtuu johonkin, kun klikkaa "next". Osaakos joku auttaa?

Terve!

Mikä Sidewinderin malli sinulla on? Entäs käyttöjärjestelmä?

terv. risto

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Terve!

Mikä Sidewinderin malli sinulla on? Entäs käyttöjärjestelmä?

terv. risto

Käyttöjärjestelmänä on XP. Sidewindereitä on SW 2 tikku ja SW Forcefeedback ratti. Lähinnä tuota rattia tahtoisin säätää, kun nyt se tunnistetaan tikkuna (eli kaasu ja jarru on yhdellä akselilla). Tuon tikun olen jo korvannut uudella. Ehkä sitä pitäisi sijoittaa rattiinkin?  :-\

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Käyttöjärjestelmänä on XP. Sidewindereitä on SW 2 tikku ja SW Forcefeedback ratti. Lähinnä tuota rattia tahtoisin säätää, kun nyt se tunnistetaan tikkuna (eli kaasu ja jarru on yhdellä akselilla). Tuon tikun olen jo korvannut uudella. Ehkä sitä pitäisi sijoittaa rattiinkin?  :-\

Terve!

Enpä taida osata antaa neuvoja :-\ Googlettamalla voisi löytyä apua, tai joltain muulta jäseneltä tältä palstalta...

Itse ihmettelen miksi tuo sidewinder rupesi oikuttelemaan uudessa koneessa vaikka käyttis ja asennetut ohjelmat ovat samat.

Voisikohan liittyä jotenkin uuteen emolevyyn? Itse pidän tuota Sidewinder 2 forcefeedback tikkua ihan ok joystickkinä, joten

en halunnut sitä hetimiten heittää mäkeen.

Arttua vapaasti lainaten:"ei kun kohti uusia vastoinkäymisiä" ;D

t.risto

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuo aiheuttaa vain turhia ongelmia jos asentaa Sidewinderin ajurit alkuperäiseltä CD:ltä. Asennus ei tosiaan meinaa onnistua. Sidewinderillä on kuitenkin jo niin paljon ikää että silloin kun nuo ajurit on tehty ja heitetty CD:lle niin eipä ollut XP:tä edes markkinoilla. Tämän takia Windows XP:ssä tuleekin mukana Sidewinderin ajurit eli ei muutakuin joystick kiinni ja sitten Ohjauspaneeli-Peliohjaimet-Lisää... ja valitset listasta Microsoft Sidewinder (automaattinen tunnistus)

Oman Sidewinderin käytöstä on jo niin kauan aikaa että en muista enää että kuinka laajat säätömahdollisuudet WinXP:n mukana tulleet ajurit tarjosivat. Asennus on kuitenkin helppo eikä tule jatkossakaan ongelmia Sidewinderin kautta. Joskus kun itse käytin XP:ssä alkuun alkuperäisiä CD:llä tulleita ajureita niin tikun sai asennella viikon välein uudelleen kun tikku vain katosi aina mystisesti Peliohjainten listasta. XP:n omilla ajureilla sitten toimikin moitteettomasti niin kauan kuin tarvitsi.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuo aiheuttaa vain turhia ongelmia jos asentaa Sidewinderin ajurit alkuperäiseltä CD:ltä. Asennus ei tosiaan meinaa onnistua. Sidewinderillä on kuitenkin jo niin paljon ikää että silloin kun nuo ajurit on tehty ja heitetty CD:lle niin eipä ollut XP:tä edes markkinoilla. Tämän takia Windows XP:ssä tuleekin mukana Sidewinderin ajurit eli ei muutakuin joystick kiinni ja sitten Ohjauspaneeli-Peliohjaimet-Lisää... ja valitset listasta Microsoft Sidewinder (automaattinen tunnistus)

Oman Sidewinderin käytöstä on jo niin kauan aikaa että en muista enää että kuinka laajat säätömahdollisuudet WinXP:n mukana tulleet ajurit tarjosivat. Asennus on kuitenkin helppo eikä tule jatkossakaan ongelmia Sidewinderin kautta. Joskus kun itse käytin XP:ssä alkuun alkuperäisiä CD:llä tulleita ajureita niin tikun sai asennella viikon välein uudelleen kun tikku vain katosi aina mystisesti Peliohjainten listasta. XP:n omilla ajureilla sitten toimikin moitteettomasti niin kauan kuin tarvitsi.

Kyllä ne toimii noin ihan hyvin. Mutta ratti vain tunnistuu joystickinä.  :'(

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään