Sami Puro

Lentokoneohjelmia TV:stä

28 viestiä aiheessa

ihan hyvä sarja muuten tuo Airline.

Minä pidän siitä jopa enemmän kuin Lentokentästä, jossa seurattiin joka toisessa jaksossa miten Heathrowin poliisi tutki väärennettyjä passeja tai kaiveli roskiksia. Copsiinhan sellaiset jutut kuuluu. :)

Sen sijaan EasyJetin ajoittain sekopäistä henkilökuntaa (ja matkustajia) on mukava seurata. Paitsi että toisinaan kyllästyttävät nämä "I really REALLY need to get on that plane!" ja sen jälkeen haukutaan koko firma henkilökuntineen ja lentokoneineen, vaikka ollaan itse myöhässä. :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Paitsi että toisinaan kyllästyttävät nämä "I really REALLY need to get on that plane!" ja sen jälkeen haukutaan koko firma henkilökuntineen ja lentokoneineen, vaikka ollaan itse myöhässä. :P

No, taitaapi tuo olla juuri sitä todellisuutta... Mutta oikeesti niin kyllähän se aina yhtiön syy on jos joku matkustaja lennolta jää, vaikka itse olisikin hieman myöhässä. Tai näin moni matkustaja ajattelee... Veikkaisin että harvassa ne ihmiset jotka samantien ottavat syyn omille niskoilleen...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No, taitaapi tuo olla juuri sitä todellisuutta... Mutta oikeesti niin kyllähän se aina yhtiön syy on jos joku matkustaja lennolta jää, vaikka itse olisikin hieman myöhässä. Tai näin moni matkustaja ajattelee... Veikkaisin että harvassa ne ihmiset jotka samantien ottavat syyn omille niskoilleen...

Todellisuuttahan se nimen omaan on. Ja kyllähän minä sen ymmärrän, että siitä ollaan käärmeissään kun ei lennolle päästä (itse varmaan kohteliaana herrasmiehenä kiroaisin koko yhtiön alimpaan Helvettiin), mutta jos on saapunut aivan selkeästi myöhässä, niin ennemmin tai myöhemmin joutuu itselleen myöntämään että kyllä se koneesta jääminen oma vika oli.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään